Pienet lapset + sisustus -> kivoja blogeja?
Mua kiinnostaisi lukea pienten lasten äitien blogeja, jotka kuitenkin saisivat painottua sisustukseen, ehdotuksia? Maalaisromantiikka ei kiinnosta.
Kommentit (22)
Sun blogihan on oikeasti ihan kiva, tosi nättejä kuvia ja teillä on kaunista. Mitä sä täällä av:lla teet?
Saanko kysyä, mikä olet ammatiltasi?
T. Ei ap
t.Ei myöskään ap.
ps. Lisää tällaisia blogeja!
esim. Taulu ja tapetti sekä Kotipalapeli.
Mitenköhän tänne eksyin ja vielä omaani mainostelemaan... Ei kai sen niin väliä.
Olisko mun blogista mihinkään? Ei sisällä maalaisromantiikkaa :D
kivaani.blogspot.com
jos olis ollu joku normaali fontti.
Kivaanissa on ihan mahdoton fontti, ei voi lukea. Muuten näytti ok:lta. Tämä viimeksi linkitetty taas; eihän siinä mitään sisustusta näkynyt, joku wannabe-malli poseerasi lukuisissa kuvissa lindexin rytkyissä- ei kiinnosta..
Mitä te ylipäätään näistä blogeista haette? itseäni ihmetyttää myös kuinka näillä blogien kirjoittajilla on aikaa ja mielenkiintoa käyttää näin paljon energiaa moiseen? Eri asia tietysti ne joilla elanto kytköksissä siihen kuten KPE mutta nämä harrastepohjaiset blogit, en ymmärrä...
aika hankalasti luettava fontti tuossa kivaani-blogissa, mutta muuten tykkäsin kyllä. En viitsisi yhden blogin vuoksi alkaa säättelemään konetta, että lukeminen olisi miellyttävämpää.
En olekaan tajunnut, että toi fontti on huono. Onkohan nyt parempi?
Mulle tää blogijuttu taitaa olla henkireikä, linkki kodin ulkopuoliseen elämään. Olen kahden lapsen kanssa kotona. Olen ollut jo yli 2 vuotta ja loppua ei näy ihan lähitulevaisuudessa. Haluan ehtiä kirjoittelemaan. Raivaan blogijutuille aikaa varmaankin lasten kustannuksella, mutta näin jaksan paremmin.
Tänne taisin tulla googlettelun perusteella. Googletin "kivoja uusia blogeja" ja pahamaineinen vauvapalsta putkahti ruutuun ;)
Ja paperilla olen opettaja. Nyt kotiäiti.
Googlen avulla minäkin löysin tieni tänne pahamaineiselle palstalle :)
Kirjoittelen monikkoarjesta, vasta valmistuneesta kodistamme ja sisustelusta
http://satunen.blogspot.fi/
Moi....mulla on ruma huone mun mielestä ni halluisin sisustaa sitä ni antaisitteko vinkkejä....
Oma koti valkoinen on oma suosikkini. Valkoinen sisustus tällä hetkellä, mutta materiaalivalinnat on tehty lapsi- ja eläinystävällisesti. Bloggaajalla on kolme vuotias lapsi ja koira. Ei maalaisromanttista, mutta ei värikästäkään jos sellaista sisustusta etsit. http://omakotivalkoinen.casablogit.fi/
toi kivaani-blogi on kyllä aika tyylittömän näköinen, ei ihan huvikseen lue jos ei ole pakko!
Mitenköhän tänne eksyin ja vielä omaani mainostelemaan... Ei kai sen niin väliä.
Olisko mun blogista mihinkään? Ei sisällä maalaisromantiikkaa :D
kivaani.blogspot.com