Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisille äideille kavereita- ketju!!

Vierailija
14.03.2012 |

Tehdäänpä ketju johon kaikki äidit jotka kaipaavat kaveria voivat ilmoitella itsestään ja bongailla itselleen kaveria:)

Voin aloittaa, täällä olisi Treen peltolammilta 24v äippä puolivuotiaan ipanan kanssa kaveria vailla:)

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselkaa kaikki ystäviä etsivät sekä vauvan ystävä palstaa, että kaks plussan keskusteluja, joissa etsitään ystäviä. Mullakin olisi Kaksplussalla  ilmoitus (Helsinki ja lähipaikat) ja juuri mietin onko siinä joku vika kun ei kukaan ole vastannut vaikka moni on sen käynyt katsomassa.

Vierailija
82/98 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

upmamma asialla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiolaiset äidit laittakaa viestiä elonkerjuu84@hotmail.com. Jos vaikka päästäisiin samalle aaltopituudelle :)

Vierailija
84/98 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden ikäisen lapsen äiti 22v ja odotan toista, laskettu helmikuussa. Otathan vaikka yheyttä s.postiini ; mamma4@luukku.com, niin katsotaan jos vaikka nähtäis ja tutustuttais :))

Vierailija
85/98 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 1v5kk.Seuraa vailla,kotosalla ollaan kunnes lapsi täyttää kolme.

Mistä päin lohjaa?

Mulla lapset 3v ja 3kk

Vierailija
86/98 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki vaan ilmoittelee, että täällä olis kaveria vailla. Sitten kun laittaa sähköpostia, ei vastata tai jos laittaa osoitteen, kukaan ei laita viestiä.

Vierailija
87/98 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju viime vuodelta! Mutta täällä 40v. 3 lapsen äiti vantaalta. Lapset 11,9 ja 5v.

Vierailija
88/98 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi 29-vuotias äiti, jolla on 1,7v poika ja pikkukakkonen olisi tulossa maaliskuussa. Olisi kiva saada leikkipuistoseuraa saman alueen äideistä!

Vierailija
89/98 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta. Seura kelpaisi myös, ja Espooseen + Helsinkiin on lyhyt matka. Kaikki ystävät ovat töissä (eri el.tilanne), minä kotona lapsen/lasten kanssa. Olispa kiva sopia vaikka treffit isommallakin porukalla. Vihervasemmisto aate käy, kiinnostusta löytyy eri elämän saroille ja yhteiskunnallisiinkin asioihin.

Haluatko vaihtaa yhteystietoja. Mulla ei ole tähän hätään anonyymiä osoitetta enkä omaa halua tähän laittaa

Vierailija
90/98 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias kahden pienen lapsen äiti. Asutaan Vantaalla. Olen sellainen pohdiskelija tyyppi,taivun vasemmalle politiikan saralla,kotini on aina hieman sotkuinen :) Lapsia on siis kaksi,poikia molemmat. Mieskin löytyy mutta koska olen ollut jo jokusen vuoden kotona lasten kanssa olen huomannut kaipaavani yhä enemmän aikuista seuraa myös päiviin.

Esim. kaveria istumaan hiekkalaatikon reunalle tms.

Ikävöin pitkiä haastaviakin keskusteluja kun nykyiset ovat lähinnä "kakkakukkavrumauto"-tasoa :)

nimim. Vaipparalli

Vierailija
91/98 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 34v åbomamma olisi ja reilu 1v tyttö.

Vierailija
92/98 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ketjun 23 ja olisi mukava löytää uusi ystävä Helsingistä tai miksei jostain lähikunnastakin.

Minulla on kolmevuotias lapsi ja olen kotona pe-su. Olisin tosi ilahtunut jos löytyisi joku ystävä, joka tykkäisi käydä lasten kanssa teatterissa, museoissa, Annantalolla tms. lasten kulttuuririennoissa. Käymme lähes joka viikko jossakin tämän tyyppisessä koska sekä lapsi että äiti tykkäävät mutta seuraakin olisi mukava välillä olla. Asumme Koilis-Helsingissä mutta helposti täältä bussilla liikkuu keskustaan tai muuallekin.

Voisin joskus käydä ilman lastakin esim. teatterissa tai kahvilla mutta kovin usein en käy omissa riennoissa sillä työpäiväni venyvät valitettavasti niinä neljänä päivänä kun olen töissä ja kotonakin pitää välillä olla.

Vierailija
93/98 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti 34 v ja pieni tyttö kohta 2 kk Helsingin Tapanilasta kaipaisivat vaunulenkki- tai kahvitteluseuraa :)

Vierailija
94/98 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yks turkulainen 24-vuotias äiti, kaksi tyttöä 3-vuotias ja 2kk. Kenelläkään kavereilla ei ole vielä lapsia ja ovat muutenkin menneet muualle opiskelemaan... Yksinäinen olen ja hieman ujo :(

Vierailija
95/98 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin visetiä :) t. 4

Vierailija
96/98 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään Vääksyläistä?

Vierailija
97/98 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mynämäeltä parikymppinen äiti!

Vierailija
98/98 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin olisi yksinäinen äiti, joka kaipaisi kipeästi juttuseuraa. Oliko täällä vielä espoolaisia? Itse asun Pohjois-Espoossa, Laaksolahdessa, ja olen yksin kotona 5 kk pienen pojan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän