Yksinäisille äideille kavereita- ketju!!
Tehdäänpä ketju johon kaikki äidit jotka kaipaavat kaveria voivat ilmoitella itsestään ja bongailla itselleen kaveria:)
Voin aloittaa, täällä olisi Treen peltolammilta 24v äippä puolivuotiaan ipanan kanssa kaveria vailla:)
Kommentit (98)
Espoossa 35-vuotias äiti ja 10 kk vauva.
vaikka onneksi ystäviä onkin. Olen itse 30+ yhden lapsen äiti ja vaimo Helsingistä ja vihervasemmistohenkinen minäkin mutta tulen toimeen tarvittaessa monenkinlaisten ihmisten kanssa.
Voin (tai pikemminkin haluan kun töissäkin käyn niin aikaa lapsen kanssa ei ole liiaksi) harvoin tavata ystäviä ilman lastani (pian 3-vuotias) ja siksi kaipaankin lähinnä sellaisia uusia ystäviä, joille käyvät sellaiset tapaamiset joilla lapsi voi olla mukana.
Minulla ei ole mitään anonyymiä sähköpostiosoitetta siksi mieluumin vastaisin muille.
Helsingissä hirveän yksinäiset äiti 27v. ja poika 4v.
23 vuotias mamma, Lapsi 1 v 6 kk ja toinen tulossa. Kuopiossa asutaan.
...mutta tässä olen taas. Eli "numero 14" tässä, se vihervasemmistohenkinen 40+ ihminen Helsingistä.
Te, keitä kiinnostaa, jos vielä olette kuulolla, kirjoittakaa osoitteeseen upmamma (at) gmail (piste) com.
"Up" tuossa muuten tarkoittaa nostoa näissä ketjuissa, eikä uusperhettä. Vaikka sekin sopisi.
Täällä myös Kuopion suunnalta yksi äiti :) Kaksi lasta löytyy. Leikkiseuraa lapsille samalta suunnalta löytyiskö? Ja Kenties äidille ystävää ;)
Espoossa 41v. Leppävaaran lähellä
Leppävaara ja 40+ äiti melko pienten lasten kanssa. Olen työssäkäyvä niin perhekerhot ei onnistu.
Odottelen vielä, jos löytyisi itellekin vähän lähempää...
35-vuotias 4 lapsen (poika 9v, tytöt 7, 4 ja 1 v.) äiti Uudestakaupungista etsii ystäviä. Myös lähikunnista, minulla on auto käytössä.
Ei ole kukaan kirjoittanut tuohon sähköpostiosoitteeseeni. Rohkeasti vaan, tää on vähän niinkuin nettitreffit, ei joka kerta tärppää mutta ei se paljon maksa kokeilla.
t. upmamma Helsingistä
Myös Itä-Vantaalta, 31v kahden lapsen äiti (lapset 4v ja 2vk). Olisi kiva saada päiväseuraa ja miksei kamua harrastamaan jotakin / lenkille!
Olen 27-vuotias 1 lapsen äiti ja kaveria vailla :)
3v tyttö.
Puistoon olisi mukava saada kaveria juttuseuraks ja lapselle leikkikaveria :) Miks ei muutakin, kahvittelua tms.
Iällä ei mulle ole mitään väliä. En ole tyhjäpää juttua lentää kaikesta mahdollisesta. :)
3v tyttö.
Puistoon olisi mukava saada kaveria juttuseuraks ja lapselle leikkikaveria :) Miks ei muutakin, kahvittelua tms.
Iällä ei mulle ole mitään väliä. En ole tyhjäpää juttua lentää kaikesta mahdollisesta. :)
Heips, itsekkin olen 22vuotias äiti ja asustelen Helsingissä 2vuotiaan pojan ja mieheni kanssa. Oon työelämässä, mut olis mukavaa saada kahvi/puistoseuraa.:) nitaliiini@hotmail.com
Moi! Täällä myös hieman yksinäinen turkulainen. Lapsi on 1v7kk ja itse osa-aikaisesti töissä. Mä olen 25-vuotias. Mistä päin Turkua olet? Meidän alueella ei oikeastaan ollenkaan lapsiperheitä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2012 klo 07:44"]
Vaasa / Seinäjoki ketään? Mä oon 35 ja lapsi 3 v.
[/quote]
Hoi sinä pohojanmaalta!! Asustelen tässä Vaasan ja Seinäjoen välillä. Olen 36 v ja lapsi 4 v. Laita mulle viestiä kavereitako@gmail.com.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 00:52"]
Täällä olis 30v äiti ja pikkuinen 9kk pieni poika vailla uusia kavereita:)
Perhe on mutta haluaisin elämään ystäviä, joita voisi nähdä ja vaihdella kuulumisia ja saada pitkäaikaisia ystäviä vaikkapa :) Lapselle olisi mukava saada leikkikaveri..
Asumme pohjois-vantaalla.
Reippasti yhteyttä ottamaan :)
[/quote]