Yksinäisille äideille kavereita- ketju!!
Tehdäänpä ketju johon kaikki äidit jotka kaipaavat kaveria voivat ilmoitella itsestään ja bongailla itselleen kaveria:)
Voin aloittaa, täällä olisi Treen peltolammilta 24v äippä puolivuotiaan ipanan kanssa kaveria vailla:)
Kommentit (98)
Moi!
Huomasin sinun viestisi ja ajattelin vastailla. Olen muuttanut viime kesänä Kellokoskelle Tuusulaan ja olisin ystävää vailla. Perheeseeni kuuluu vähän päälle 2 vuotias poika ja tyttö täyttää kohta vuoden.Jos olet vielä ystävää vailla ota rohkeasti yhteyttä sähköp.os mikaleski@gmail.com Yst.Tuija
Viestit näköjään tulee jostain syystä yleisesti tänne. En saanut ensimmäistä viestiä pois. Joten nyt viestit näkyy pariin otteeseen.
Yksi vähän samanhenkinen 30-v pk-seudulta ilmoittautuu :)
.. Jämsästä ?? 36-vuotias äiti kaipailee vaunuilu- ym seuraa.
Itsekin tähän ketjuun osaa ottanut Helsinkiläinen. Voin ottaa yhteyttä jos joku laittaa sähköpostiosoitteita.
Moikka! laita mailia poisonmaid@hotmail.com
taalla olis pojalle vauhdikasta tyttoseuraa tarjolla :)
Minäkin olen kadottanut kaikki entiset kaverit johonkin vuosien varrelle. Olisi kiva kun olisi joku jota kiinnostaisi mitä minulle kuuluu ja jonka kuulumisia voisin myös kysellä ja jakaa. Puoliso on, mutta mahtuisi elämään muitakin. Facebook -kavereita kyllä riittää, mutta en osaa heille tapaamisia tai lähempää yhteydenpitoa ehdotella kun tuntuu että muilla on elämässä jo tarpeeksi läheisiä kavereita. Olen 40+ useamman lapsen äiti, tämmöinen vihervasemmistolaishenkinen (niin se vain on, että turha on ystävyyttä rakennella jos elämänarvot on tosi erilaiset). Helsingistä. Löytyykö samanmoisia yksinäisiä?
Onko tämä ketju vielä "voimassa"? =)
Lapset(oma, miehen ja yhteiset):
8-vuotias poika(menee tokalle luokalle),
2x4v tytöt
Loppuvuodesta syntyvä poikavauva :)
Viestiä saa laittaa: valtteri_2004@luukku.com
Olisi kyllä tosi mukava saada ystäviä, kun ei sitä tiedä kuinka mukavia ihmisiä voisi saada elämäänsä ihan tuntemattomista =) Ja aikuisiällä hankalempi saada oikeita ystäviä..Täällä kuopion seudulta olisi yksi äiti :)
Vaasa / Seinäjoki ketään? Mä oon 35 ja lapsi 3 v.
Porin suunnasta äiti ja 3v poika ja 6kk tyttö
kahden lapsen 22-vuotias äiti ilmoittautuu :)
Keväällä tänne kirjotin, mutta hukkasin sen sitten.
Eli siis 23 vuotias kuopiolainen äiti on äitikavereita vailla ja tietty leikkiseuraa lapselle. on yks 2 vuotias ja toinenkin parin viikon sisään syntyy.
turussa kaipailisi muiden äitien seuraa yhden puolivuotiaan tytön äiti. laita sähköpostia jos kiinnostuit aippa87@hotmail.fi
Mistä päin Vantaalaiset äidit on? Täällä 32v Itä-Vantaa
Täällä 36v mamma länsi-Vantaalta, lapset 1v ja 2v.
35v äiti kahden pienen lapsen kanssa (1v ja 2v) Vantaan Kivistö-Kannisto tienoolta kaipailee seuraa hiekkiksen laidalle ja vaikkapa iltalenkillekin.
Mulle saa laittaa mailia osoitteella muumamma8@gmail.com (sori ei oikein ajatus enää tähän aikaan illasta lennä :-D) ja ihaninta olisi jos jaksaisit keskustella/inttää ihan mistä vaan.
Moi!
Huomasin sinun ilmotuksen ja ajattelin vastailla olisin kanssa vailla ystävää. Ollaan muutettu Tuusulaan Kellokoskelle viime kesänä. Perheeseeni kuuluu vähän päälle 2 vuotias poika ja tyttö kohta täyttää vuoden + puoliso. Haluaisin tutustua täältäpäin uusiin ihmisiin ja olisi tietysti kiva et lapsille olisi seuraa kanssa.Ajatusta olisi et pojan kanssa voisi alkaa harrastaan jotain jo ja mukava olisi että olisi kaveri jolla on myös suurinpiirtein samanikäisiä lapsia että voisi yhdessä keksiä kaikkea kivaa ja yhdessäoloa:) Jos olet kaveria vailla vielä niin ota rohkeasti yhteyttä ja et välimatka ei tunnu esteeltä. Itselläni on päivisin auto käytössä koska puoliso yötyöläinen niin pääsen lasten kanssa hyvin kulkemaan. Itsellä käynyt mielessä et vois jotain kerhoilua aloittaa pojan kanssa tai uiminen ollut kans yks ajatus mikä voisi olla pojalle mieluinen juttu mut uiminen vähän hankalaa itekseen lapsen kanssa jos ajattelee et itsekkin voisi uida samalla niin ei oikeen onnistu.:) Jos olet kiinnostunut tutustuun paremmin niin sähköpostios. mikaleski@gmail.com Yst.Tuija