Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kannata suostua episiotomiaan.

Vierailija
14.03.2012 |

ellei ole IHAN pakko.

Ekassa synnytyksessä leikattiin, ja paikat oli kipeänä useamman viikon ja istumaan ei pystynyt.

Toisessa synnytyksessä kätilö sanoi alussa että yrittä leikkaamista välttää. Noh ei leikattu, mutta repesin "luonnollisesti". Mutta paikat ei olut juurikaan kipeät, ja pystyi heti myös istmaan.

Eli kannatta välttää leikkausta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyissä asennoissa, vaikka synnytyksestä on vuosi aikaa. Ties miten kursittu kasaan, oli niin vittumainen kätilö, että ompeli varmaan tahallaan päin vittua.

Vierailija
22/23 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eppari vain jos on ihan pakko. Sen verran hitaasti paranee. Ja arpi kiristää joissain asennoissa vieläkin vaikka synnytyksestä aikaa 6 vuotta. Uskon kyllä, että eppari oli "pakollinen" tilanteessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli epparin jälkeen vähintään 2kk paikat kipeenä ja käveleminen sattu, paljon.

Kyllä sitä varmaan yritettiin välttää mutta parempi se mun mielestä oli kun että olis tehty keisarinleikkaus.

Ja vauvan sydänäänten heikettyä mulle oli yks lysti mitä leikataan kunhan saadaan elävänä ulos sieltä

että sitä varmaan yritetään välttää mutta parempi se kuin hallitsemattomasti repeytynyt, esim. peräsuoleen asti tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi