Pelottaako muitakin?
Heippa!
Täällä 22-vuotias tyttö ja 3:n positiivisen testin jälkeen alan pikkuhiljaa uskomaan että lasta sitä tässä ehkä odotellaan! Oireita on ollut sen verran että tissit hurjan kipeet jo pari viikkoa, hajut ja jotkut ruuat kuvottaa, väsyttää ja pissattaa kokoajan ja pahimpana masukivut. Kivut aika menkkakipujen oloisia mutta välillä nipistelee ja vihloo, muilla tälläisiä oloja? Neuvolatädiltä puhelimessa kyselin niin ihan normaalia kuulemma, oon vaan aika panikoivaa sorttia :) Neuvolatäti ilmoitti että 5 viikko on nyt meneillään että iiiiiihan alkutekijöissä vasta ja eka neuvola 10.4, Miten jaksan oottaa siihen asti?
Mua pelottaa ihan hulluna et joku menee pieleen tai että siellä masussa ei ookkaan ketään?? Miten te muut ootte selvinnyt näistä pelontunteista ja pystyneet rentoutumaan?`millasia oireita ollut, onko ollut ajoittain koviakin masukipuja? Ei kuitenkaan häiritsevän koviksi oo mulla vielä yltynyt :)
IIK!
Kommentit (2)
Hei ihana kun vastasit!
Tää on vaan niin pelottavaa kun ei tiedä että onko kaikki kunnossa ja onko siellä mahassa edes ketään?? :D Ja jos on niin lyökö sen sydän ja onko ihan oikeessa kohdassa eikä hengaile missään kohdun ulkopuolella yms yms yms. Mä oon yrittänyt kieltää iteltäni kaikki keskustelupalstat koska näis pyörii välil sellasia kauhujuttuja että heikompaa eli mua ihan pelottaa ja oon tietenkin varma että mulla on kaikki vammat ja viat mitä vaan voi olla, kuvittelen itelleni kaikki oireet :D
Mäkin odotan sitä 12 viikon täyttymistä kun KUUTA nousevaa!! Mä soitin tosiaan toissapäivänä neuvolaan ja sain sen ajan 4 vkon päähän, tiesin että se menis pitkälle mutta kyllä sen odottelu on raskasta, päivät menee suerhitaasti. Pitäs van ottaa rennosti ja ei stressata mutkun se on niin vaikeeta. Asiahan on just niinkui sanoit, jos jotain sattuu ni sitä surraan sitten. Helpompaa on vaan valmistaa ittensä pahimpaan. Mun kaveri sanoi mulle ihanan lauseen: Kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan :D joo hei mikä sun s-posti on niin heitän sulle viestiä? :))
Samassa tilanteessa ollaan! Vauvakuumehuuruissa on tullut luettua jos jonkinnäköisiä juttuja, ja nyt plussan jälkeen tietysti jännittää ja pelottaa. Mä olen 22-vuotias ja esikoista siis odotetaan :) Ylihuomenna ajattelin vasta soitella neuvolaan ja varailla ensimmäisen ajan. Odottelen kovasti sitä maagista 12 viikon rajapyykkiä, jolloin keskenmenon riski laskee ja saa pikkuhiljaa kertoa muillekin. Itselleni yritän koko ajan toitottaa, että pitäisi nauttia täysillä tästä alkuajasta. Jos jotain sattuu, niin sitä surraan sitten, mutta ei nyt. Mulla on myös menkkamaisia masukipuja, mutta mitään muita oireita ei vielä ole tullut. Ehkä siksikin vähän pelottaa.. Eiköhän pieni pelko ole ihan normaalia tässä tilanteessa :) Jos haluat vaihtaa ajatuksia enemmänkin, niin voitais vaihtaa vaikka sähköpostiosoitteita :)