Aamuseksistä
Onko teillä sellaista? Kuinka usein? Olisiko usein, jos ei olisi lapsia?
Asiallisesti kysyn, en ole kiinnostunut yksityiskohdista.
Kommentit (19)
Mieheni hengitys haisee aamuisin täysin kammottavalle, eikä minunkaan taida kukkaniitty olla.
Sitäpaitsi suihin otto ei tunnu kivalta hampaan pesun jälkeen.
Nykyinen mieheni käynnistyy aamuun seksin avulla, joten meillä sitä on etenkin arkiaamuisin. Minusta tämä on mukavaa, mutta toisaalta pidän erikoisena. Luulen, että hän on nuorena totuttautunut heräämään masturboinnin avulla ja tapa on jäänyt päälle.
ap
Olen liian aamu-uninen. Viikonloppuisin on kuitenkin vain aamuseksiä, se on muutoin mielestäni mukavampaa.
Varsinkin arkiaamuisin, iltaisin on liian väsynyt.
ja mieluummin nousisin aamutoimiin tai torkkuisin lisää. Mutta joka kerta olen lähtenyt mukaan ja tulee siitä itsellekin mukava mieli. Miehelle on ok, että olen passiivisempi. Ehkä tärkein, mitä tuosta seuraa, on läheisyyden ja rakkauden tunne välillemme.
ap
1) nuhjuisuus, aamunaama, paskanhajuinen hengitys molemmilla, yök.
2) eri aikataulut lähes poikkeuksetta. ei sitä ennen kuutta paljon seksi käy mielen vieressäkään.
ja sit ku sekstaillaan aamulla, ni on tosi pahalla tuulella sen jälkeen, on itekkin tän huomannut. Eikä tosiaan johdu siitä etteikö seksi olis tyydyttävää. varmaan johtuu sit siitä, ettei mieheni ole mikään aamuihminen, mut silti haluaa seksiä aamuisin.
Nykyisin on enemmän iltaseksiä just ton pahantuulisuuden takia :D
silloin kun lapsi ei ole kotona aamulla.
Tykkään kyllä kovasti :) Eli olisi varmaan useammin ilman lasta.
Eikö teitä haittaa se että suu ei ole aamulla raikas? Mieheni hengitys haisee aamuisin täysin kammottavalle, eikä minunkaan taida kukkaniitty olla.
Tietysti käydään ensin pesemässä hampaat. Täytyyhän sitä muutenkin käydä ekaks vessassa, en mä ainakaan täydellä rakolla voi paneskella. Samallahan sitä pesee hampaansa.
etenkään niiden syntymän jälkeen.
Nykyisen miehen kanssa on silloin tällöin aamuseksiä, on lapset kotona sitten tai ei.
lähinnä minun aloitteestani, jos olen esim. nähnyt jotain eroottista unta.
Aamuisin kuitenkin pissattaa aina, mies haisee (ei edes hengitys, vaan jotenkin ihan tunkkainen koko äijä?) ja tuntuu, että alapääkin on nuhjuinen. Ei siis kovin eroottista.
Meillä oli varsinkin suhteen alkuaikoina, mutta pikkuhiljaa on jäänyt. Mielestäni surettavaa, kun aamuseksi oli hyvä aloitus päivälle.
monesti ollaan lusikassa tai makuulla takaapäin, niin ei pahanhajuiset hengitykset haittaa. Näin myöskään ei jäädä kiinni jos poika sattus tulemaan huoneeseen.
Useammin olis varmaan ilman lasta. ei viitsi ihan joka aamu ottaa riskiä että näkis. Tosin aamusin aika rauhakseen mennään, ei mitään hullua panemista ;)
ennen lapsia oli joka viikonloppu. Nykyisin silloin, kun lapset ovat yökylässä, eli tosi harvoin.
Just oltiin viisi päivää lomalla ja kahtena aamuna oli seksiä, mukavaa :)
Ennen töihinlähtöä. Kumoikin käy pikaiseen vessassa ja pesee hampaat ja sitten ihana aamupano. Iltaisin käydään suihkussa ja silloin voidaan sekstailla vähän pidemmän kaavan mukaan.
Viikonloppuaamuisin aamulla hammaspesun yhteydessä kumpikin huuhtaisee sukukalleutensa jotta voidaan rakastella kunnolla. Aamuseksi on ihan parasta.
Me ollaan varmaan kummajaisia kun rakastellaan väh. 7 kertaa viikossa, yleensä enemmän. Ja yhdessä ollaan oltu 20 vuotta.
Ennen lapsia se oli parasta mitä maailmassa vaan oli. Mikäs sen parempi tapa laittaa aamu käyntiin kun hyvä seksi ja sen jälkeen aamukahvit.
Nykyään vanhana paatuneena perheellisenä. Ei ole seksiä kuin nimeksi saatikaan aamulla. Kerran 3kk:dessa voi olla aamulla joka on suoritettava ennen klo 5 aamulla koska sen jälkeen on vaarana että lapset herää. Iso ja pieni on molemmat aamuvirkkuja. Muuten seksiä on ehkä kerran kaksi kuussa keskellä yötä.
Olen tosi kateellinen sellasille jolla on aamuseksiä saatika normaali aktiivinen seksielämä.
siinä kymmenen-yhentoista aikaa aamulla jos on rauhallinen aamu :)
Johtuen siitä että illalla monesti nukuttaa liikaa. Lauantai- ja sunnuntaiaamut on meidän seksiaamuja melkein aina. Lapset ei haittaa, oven saa lukkoon.
Mieheni hengitys haisee aamuisin täysin kammottavalle, eikä minunkaan taida kukkaniitty olla.