Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisitko tällä aikataululla, tässä minun

Vierailija
14.03.2012 |

normipäivä:

5.30 herätys, aamutoimet ja kissojen ruokinta ja hiekkalaatikoiden tyhjennys

6.45 töihin lähtö

7.00-16.30 työ

16.50 kotona, syönti (mies tehnyt ruoan), keittiön raivaus, astianpesukoneen täyttö, pyykit koneeseen, hiekkalaatikoiden tyhjennys

17.30-18.30 lapsen kanssa puuhastelua

18.30-19 lapsen kylvetys, iltapala

19-19.30 lenkkeily

19.30-20 suihku ja iltapala

20-20.30 pyykkien laittoa, astiapesukoneen tyhjennys yms.

20.30-20.45 Hampaiden pesu ja nukkumaan meno

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys samaan aikaan, mutta en kyllä koskaan pysty noin tarkkaa kello rytmiä pitämään, enkä todellakaan pääse nukkumaan ennen puolta yötä. Eikä mieskään ole sitä ruokaa tekemässä, menee raksalle suoraan töistä.

Vierailija
22/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa päivittäin? Miten monta tuntia sulla on päivässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kiinnostaisi. Mä haluan katsella telkkaria, kuunnella musiikkia, jutella miehen kanssa, tehdä pidempiä lenkkejä yms. Herätys täälläkin noihin aikoihin ja nukkumaan meno aika samoihin.

Lisäyksenä, että myös HALUAISIN viettää enemmän aikaa lapseni kanssa, mutta hän priorisoi kyllä kaverinsa, eli mun täytyy erikseen vaatia ja varata aikaa, kun haluan sitä lapsiaikaa... :D

Vierailija
24/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap kuin muutkin. Minä olen kyllä lapsen kanssa kaiken sen ajan mitä olen kotona. En välttämättä leiki hänen kanssaan, mutta olen kyllä läsnä.

Lapsi on vasta 10 kk ja on usein seuranani keittiössä kun teen ruokaa, laitan tiskejä yms.

Ei kai se lapsen kanssa olo tarkoita pelkkää leikkimistä ja hellittelyä??

Vierailija
25/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mä en näe tuossa päivässä mitään, mikä olis erityisen rankkaa.

Lapset, työt, koti, harrastukset, eivätkös ne ole ihan normi juttuja, mitkä hoidetaan?

En mäkään saa apuja mieheltä, tekee paljon töitä yrittäjänä ja lisäksi hoitelen omien vanhojen vanhempien asioita.

No täytyy myöntää, että joskus väsyttää mutten valita.

Vierailija
26/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sä kuvasit aika normi päivän kenen tahansa perheestä sillä erotuksella ettei kaikilla ole kissoja,joillakin on koiran ulkoitus yms.

Vierailija
27/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on yksi lapsi ja sä luulet, että kukaan ei jaksaisi sun rankkaa elämää...

Vierailija
28/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tuo aikataulu kuulostaa rasittavalta, mutta ei se mitenkään kamala ole. Mutta eikö sun työpäivä ole aika pitkä? Yli 8h?

Mun aikataulu:

7:15 herätys (noin), juon kahvin ja luen lehteä, lapsi herää, luetaan kirja, syödään aamupalaa yhdessä, siivoan jäljet, leikitään, meikkaan

n. 9:15 pukeminen ja tarhaan lähtö

n. 10:15 töissä.

(tässä välissä 2x/vko harrastus, jonka takia kotona vasta klo 19:15)

n. 18:30 kotona, leikkiä ja puuhailua lapsen kanssa klo 20:00 saakka.

20-21 iltapuuro ja iltatoimet lapsen kanssa

n. 23:30 nukkumaan

klo 18:

Vierailija
29/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antanut ymmärtää olevansa superihminen, kertoi oman aikataulunsa ja kysyi, jaksaisitko sinä. Toisin kuin muut täällä, "eihän toi oo ees rankkaa, kuunteles MUN aikatauluni... TÄMÄ se vasta on rankkaa voi veljet!!!"

Vierailija
30/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normipäivä:

6.45 töihin lähtö

7.00-16.30 työ

16.50 kotona, syönti (mies tehnyt ruoan), keittiön raivaus, astianpesukoneen täyttö, pyykit koneeseen, hiekkalaatikoiden tyhjennys

19-19.30 lenkkeily

Liikaa rutiiniomaista toimintaa. Itse en pidä mitään rutiineja. Töihin mene aikaisin ja pääsen myös pois aikaisin. Sen jälkeen teen mitä lystään.

Vierailija
31/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheelliselle työssäkäyvälle. Kaiketi?

Tässä oma päiväni tänään, pätee myös hyvin muihin päiviini:

7:30 herätys (yleensä myöhempään)

10-12 luento

12:30 kotona

12:30-13 ruoan valmistus ja syöminen

13-??? koneella, telkkarin katselua, mahdollisesti lihastreeniä illalla tai lenkille jos oikein jaksaa

Joskus 22-24 välillä nukkumaan.

Vierailija
32/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näin ns. normaalina työpäivänä.

6:15 herätys & aamutoimet (n. 20 minuuttia)

n. 7:00-15 tai 16 töissä

Lasta hakemaan hoidosta ja kaupassa käynti

n. 17:00 kotona, ruoanlaitto, lapsen kanssa leikkimistä, vähän kodin järjestelyä, pyykkäystä tms mitä jaksaa

n. klo 19 mies kotiin, kotitöitä, kotona oleilua (Laskujen maksua, sähköpostit jne.)

n. klo 22 nukkumaan lapsen kanssa. Mies välillä nukuttaa, jolloin saan lukea hetken ennen nukkumaanmenoa (Lapsi on aika vähäuninen ja herää minua myöhemmin aamulla.)

Välillä mulla on koulutuspäiviä tai työmatkoja, jolloin olen tyypillisesti kotona vasta klo 18-19 aikoihin. (Eli päivä n. 10-12 tuntia.) Silloin mies hakee lapsen.

Välillä jos mies tulee aiemmin kotiin, käy illalla lapsen kanssa vielä kaupassa tms, jonka ajan usein opiskelen. Tai sitten viikonloppuisin opiskelen kotona lapsen nukkuessa tai ulkoillessa isänsä kanssa, välillä olen lauantaina koulussa. Toisinaan taas mies on pidempää päivää, jolloin olen koko illan lapsen kanssa kahden.

Tällä aikataululla ap:n aikataulut kuulostavat omaani verrattuina aika kevyiltä. Siltikin ehdin istuskelemaan välillä tv:n tai koneen ääressä ja vain oleskelemaan. En jaksaisi töitä + opiskelua + iltoja yksin lapsen kanssa, jos en ottaisi aikaa vain olemiselle. (Toki se oleminen usein tapahtuu lapsen kanssa, mutta kuitenkin rentouttavampaa kuin koko ajan oikeasti tehdä jotain.)

Vierailija
33/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä erotuksella, että ei kissoja eikä miestä. Lapset teinejä.

Ehdin hyvin myös lorvia ja harrastaa.

Uni tulee kyllä viimeistään klo 22.

Vierailija
34/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muuten samanlainen aikataulu (ilman kissoja), mutta listaan täytyy lisätä vielä koululaisen tarpeet (aamutoimet, läksyt, kaverit sekä harrastuksiin viemiset)...

Iltatoimien jälkeen täytyy ainakin joskus tyydyttää miehenikin tarpeet, etten jäisi ihan yh:ksi...:-)

normipäivä:

6.45 töihin lähtö

7.00-16.30 työ

19-19.30 lenkkeily

Vierailija
35/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normipäivä:

6.45 töihin lähtö

7.00-16.30 työ

19-19.30 lenkkeily

Eihän noihin pyykkeihin ja astianpesukoneen tyhjennyksiin nyt joka päivä tommosta aikaa mene. Tuohon kun isket päälle toisen lapsen, molemmille harrastukset jne. niin sitten näyttää toiselta :D

Vierailija
36/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuinka pienet ja merkityksettömät elämät ihmisillä on. Itse ryyppäisin itseni hengiltä tuollaisten rutiinien kanssa. Onneksi en koskaan hankkinut lapsia tai mennyt naimisiin.

Vierailija
37/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitä muita taloudessanne asuu, oletettavasti enemmän lapsia jos pyykkiä pestään joka päivä ja tiskikone päällä kanssa joka päivä

Vierailija
38/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan istuskelemaan saati televisiota katsomaan. Mies makaa illat sohvalla tai sitten tietokoneella. -ap

Vierailija
39/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että jaksaisin, tosin puuduttavaahan tuo pidemmän päälle olisi että elämä (arkisin?) olisi vain töitä ja talouden pyörittämistä. Mutta tietää ei tietysti voi kun ei ole kokemusta.

Mutta sitä ihmettelen että miksei mies tee muuta kuin ruuan? Miksi suostut tuollaiseen tilanteeseen kun ilmeisesti itsekin epäilet jaksamistasi? Jos nyt oikein ymmärsin kysymyksesi motiivin.

Vierailija
40/40 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään samaan aikaan, mutta menen nukkumaan vasta kympin uutisten jälkeen. Kissoja meillä ei ole, mutta yksi koira löytyy, johon väkisinkin menee aikaa. Miestäkään ei ole, joten kaikki hommat kaatuu mun niskaan arkisin, paitsi lapset hoitaa koiraa kyllä. Lisäksi lapset harrastaa, joten joudun olemaan kuskina, kun matka on niin pitkä ja ei onnistu julkisilla meneminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan