Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys: Miksi jostain "suolinkaisista" jauhetaan jos ne kerta ei ole edes vaarallisia ihmisille eikä tartu ihmisiin kanasta?

Vierailija
03.03.2024 |

Siis aito kysymys, en lue Iltalehtiä mutta täällä palstalla siitä puhutaan. 

Mä oon ainakin syöny ihan normaalisti kokoajan munia, kiinnosta yhtää

Sitäpaitsi, niit on esiintyny aina kananmunissa. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin

Vierailija
2/11 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen takia että suurinta osaa ihmisistä ei kiinnostaisi syödä suolinkaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hysteria on uusi muoti

Vierailija
4/11 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne joillekin vaarallisia. Niin kuin kissan tokaoplasmoosi. Suurimmalla osalla elimistö pitää loisen kurissa, kunne vastustuskyky romahtaa syystä.tai toisesta. 

Vierailija
5/11 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ällöttäviä joten niistä saadaan helppoja klikkiotsikoita.

Vierailija
6/11 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ylipäätään syö kananmunaa raakana. Ehkä joku tekee majoneesia itse? Suurin osa ihmisistä ei ole ikinä tehnyt eikä tule tekemään.

Kananmunia kun keittää niin ihan varmasti siinä heitää henkensä kaiken maailman matoset ja muut loisnilviäiset.

Vierailija
7/11 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen lesbo niin en ole niin hirveästi munan perään muutenkaan.

Vierailija
8/11 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itseeni iski ihan älytön ällötys. Menee varmaan aika kauan ennen kuin taas syön kananmunia. Enkä edes ikinä syö munia raakana, aina keitettyinä, paistettuina tai lisättynä esim. laatikkoruokiin jne.

Pelkkä kananmunan katsominen sai mielikuvan luikertavasta lierosta. 🤢🤮 Sisipä heitin kaapissa olleet 4 kananmunaa roskiin. Hölmöä mutta minkäpä sitä inholleen voi.

Tiedän kyllä ettei ne ole ihmiselle vaarallisia.

Vierailija
9/11 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hysteria on uusi muoti

Ei ole muotia. IP-lehdet luovat klikkiotsikoita, millloin some räjähtää, joku taas jyrähtää.. jne.. jne.. jne..

Vierailija
10/11 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh. Minä en voi enää ajatellakaan kananmunia, joissa voi olla matoja, olivat sitten eläviä tai kuolleita/vaarattomia. Meillä ko. suolinkaiset herättivät yleisen ällötyksen. Teimme vielä sen virheen, että guuglasimme tietoja/kuvia suolinkaisista. Loppui kananmunien käyttö koko porukalta välittömästi.

Vierailija
11/11 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uh. Minä en voi enää ajatellakaan kananmunia, joissa voi olla matoja, olivat sitten eläviä tai kuolleita/vaarattomia. Meillä ko. suolinkaiset herättivät yleisen ällötyksen. Teimme vielä sen virheen, että guuglasimme tietoja/kuvia suolinkaisista. Loppui kananmunien käyttö koko porukalta välittömästi.

Melle kävi samoin. Pelkällä uutisten lukemisella olisi saattanut ällötys mennä parissa viikossa ehkä kuukaudessa ohi. Googlaus aiheutti niin voimakkaan inhon että tod.näk. ainakaan vuoteen ei munia osteta, saattaa mennä pitempäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme