Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassua kiukuttelen itselleni, kun vauva nukkuu "väärään aikaan".

Vierailija
14.03.2012 |

Tajusin just itse että mulle ei mikään kelpaa. Musta tuntuu että vauva ei koskaan nuku kunnolla, mutta taitaa olla niin että se ei nuku silloin kun itse haluaisin.

Esim nyt on nukkunut 1,5h ja mua mukamas ärsyttää. Kun olin ajatellut että nukkuu vaan pikku-unet aamupäivällä. Ja sitten keskipäivästä lähdetään lenkille ja nukkuisi vasta pidemmät unet. Mutta oikeasti on tärkeintä että nukkuu silloin kun väsyttää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kovin tutulta :D

Vierailija
2/6 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Toisen kohdalla olen ajatellut, että minun suunnitelma ei aina toimi enkä stressaa niin, mutta silti välillä unohtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7kk oli tarkoitus syöttää vielä ennen päikkäreitä, mutta hän nukahti leikkimaton päälle...reppana. Onneksi esikoinen on kerrankin rauhassa ja tekee palapelejä, joten pikkuinen saa nukkua rauhassa. Puoli tuntia on jo kuorsannu.

Niinhän se menee, turha stressata nukkumissista, jos kuitenkin nukkuu. Meillä on nyt rytmit sekaisin kun ollaan koko perhe flunssassa ja pienesssä kuumeessa. Flunssan alussa yritin nukuttaa vauvaa ulkona, mutta hän ei suostunut vaan huusi kuin syötävä. Ehkä se selällään oleminen ei sovi kun alkaa olla röörit tukossa. nukutin sitten sylissäni tai meidän parisängyllä.

Vierailija
4/6 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotappa sitten, kun vauvasi täyttää vuoden ja nukkuu esim vain yhdet tunnin päikkärit päivässä. Tai sitten kun lapsia on enemmän kuin se yksi.

Vierailija
5/6 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 3 lasta koululaiseksi kasvattanut. Ja 2 niistä nukkui vaan kun vaunut liikkuivat. Ja tietysti eri aikaan.

Vierailija
6/6 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiltä afrikkalaisilta mammoilta. Antavat lapsensa nukkua milloin vain. SIIS silloin kun lasta väsyttää! Eikä niin mitään ongelmaa yönukkumisissa ja lapset ihania.