Eilinen Satuhäät morsian avautuu av:lla
Hei ihanaiset vauva.fi-palstalla roikkujat
Olen Johanna Merjomaa-Grönberg, tämän keskustelun aiheena ollut lävistetty, kaulasta (ja muualtakin)tatuoitu muutenkin suttuinen ketjupolttava huonohampainen yms morsian. Tulin juuri kaksikielisestä työpaikastani HUS-labista, (jossa teen sairaanhoitajan työtä, erilaista näytteenottoa suomen- ja ruotsinkieltä käyttäen) vilkaisemaan keskusteluanne.
Olen koulutukseltani siis terveydenhoitaja (AMK). Minulla on tatuointeja yhteensä 6 kappaletta. Pidän niistä kovasti ja todennäköisesti otan niitä vielä lisää, saanhan palkkaa jolla voin ne sitten maksaa :) siis tietenkin siinä tapauksessa kun olen osallistunut myös ihan normaaleihin taloudellisiin menoihimme. Minulla on myös hieno lävistys. Se on alahuulessani, kuten monet olivatkin huomanneet. Halusin erityisesti pitää sitä myös hääpäivänämme, koska pidämme siitä mieheni kanssa kovasti ;) Haluaisin laitattaa myös napaani lävistyksen, jotta voisin näytellä sitä maailman ihanimmalle aviomiehelleni (joka ei ole uutisten loppukevennyksessä ollut jannu). Morsiuspukuni oli mielestäni aivan ihana, höyhenpuuhka oli piste iin päälle! Olin hankkinut sen pitkän etsinnän tuloksena erään morsiuspukuliikkeen lattialta sovitettuani ensin erilaisia huiveja ja boleroita, joista en pitänyt ollenkaan. Ne eivät mielestäni sopineet käsivarsieni kanssa yhteen :) Käsivarteni ovat ohuet, kauniit ja persoonalliset. Niissä näkyy jäljet elämästäni joka oli 15-vuotiaana hyvin kapinoivaa mutta nyt kohta 30-vuotiaana erittäin mukavaa ja tasapainoista, vaikka joudunkin käymään hammaslääkärissä viikoittain leukaluuni väärinrakentumisesta ja siitä aiheutuneista hammasongelmista johtuen.-> ikävä kyllä siis hampaidenvalkaiseminen ei tullut kysymykseen häiden aikaan. Tupakoin paljon ja sehän ei ole ollenkaan hyvä asia. Minulla vain sattuu olemaan riippuvuus sen suhteen niinkuin monella muullakin, enkä oikeastaan edes halua päästä siitä eroon, en ole yrittänytkään (paitsi silloi TIETENKIN lopetin tupakoinni kun olin raskaana ja imetin vauvaani). On niin mukavaa polttaa tupakka hyvän ruuan tai seksin jälkeen, tai ihan muutenvaan :) Se onkin sitten ainoa riippuvuus mitä minulla on tai on ollutkaan onneksi!
Huomasin, että olin ohjelman haastatteluosuudessa tosi väsyneen näköinen :D (silmäpussit ja kaikkea muuta kauheaa). Oli taas varmaan tullut valvottua tosi myöhään, niinkuin usein teemmekin Kimin kanssa, koska meistä on hirveän mukavaa jutella keskenämme yömyöhään ja tehdä kaikkea muutakin hauskaa ;) Siis edelleenkin, tällaistahan tämä rakkauden huuma on, kuten moni varmaan tietää (ja harmi muuten jos joku ei tiedä..) Onnettomuudesta joku oli muistanutkin mainita täällä. Ei, se ei suinkaan tapahtunut syksyllä, vaan tammikuussa. Tässä pieni katsaus minusta, sitä kun taitaa olla niin mukavaa puida :) Mukavaa alkanutta kevättä kaikille teille ja koittakaahan saada apua niihin ongelmiine, mitä täällä keskustelupalstalla käytte läpi (mm. "reisissäni kasvaa häpykarvoja" :D ) (tosin minulla ei kasva enkä tiedä ratkaisua siihen asiaan...)
Terveisin (wt?) Johanna
Kommentit (25)
Kaikkea sitä jaksetaan höpöttää...
Mua kiinnostaisi niitten kakkujen reseptit, mitä näissä häissä oli tarjolla. Olivat tosi herkullisen näköisiä! Saisiko ohjetta?
Hei,
Loistava teksti!! Ja satu häät! Siis mikä onnetomuus Tammikuussa?!?!?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2012 klo 20:13"]
millasii taukkeja täälläkin on !!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]Se on muuten kappalejako, eikä kappaleenjako, kuten "ei taukki" kirjoitti
en yleensä katsotuota kyseistä ohjelmaa,mutta eilen illalla olin juuri telkkarin ääressä kun ohjelma tuli ja päätin hiemankatsoa kun kyseisestä ohjelmasta aina paljon puhutaan,minkä näköinen morsian missäkin ja tota rataa..äh siis todella inhottavia osaavat kyllä jotkut ihmiset toisilleen olla,meidän pitäisi tukea ja kannustaa muita eikä haukkua ja mollata.,
kaikki me olemme samanlaisia elämät vain erinlaisiksi menneet,kaikilla oma vuoristorata minkä varrella jotkut sitten jaksaa vielä toisiansa arvostella,
hävetkää
ja morsiamelle,: kiva kun kerroit niin ei kenelläkään pitäisi nyt hampaankolossa olla mitään,,:D