Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sinä olet luopunut lastesi hyväksi? Huom! Tämä ei ole marttyyriketju!

Vierailija
13.03.2012 |

Ihan vaan neutraalina kysymyksenä, listaa ne asiat, jotka sinä olet pistänyt kokonaan tai toistaiseksi sivuun lastesi takia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamat harrastuksetkin olen jättänyt sivuun.

Ehkäpä eläkkeellä sitten ehdin jotain omaakin

Vierailija
22/26 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä harmita tippaakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotiin jääminen omaishoitajaksi. Se on ollut aika vaikea tie ja olen jäänyt vähän yksinäiseksikin. Oma elinpiiri on kutistunut tosi pieneksi.

Vierailija
24/26 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin töistä ulkomailla ja työkeikoista. Voisin muuttaa ulkomaille töihin, mutta lasten kanssa en halua, ja yksi lapsista on erityislapsi, jolle vieraaseen kieliympäristöön joutuminen olisi mahdoton ajatuskin. Työkeikoista olen luopunut, koska ne olisivat miehelle liian kova rasitus.

Isosta läjästä rahaa. Hoitovapaan aikana (2 vuotta) persnettoa tuli joka kk pari tuhatta euroa. Osittaisella hoitovapaalla olin viisi vuotta, persnettoa 400 euroa joka kk.

Muuten en ole kauheasti luopunut asioista. Vuorotyön takia en ole ennen lapsiakaan kauheasti harrastanut. Ja vapaa-ajalla matkustamme lapsien kanssa ulkomailla aika lailla entiseen tahtiin, siis koko perhe yhdessä.

Vierailija
25/26 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärimmäisestä spontaaniudesta. lasten kanssa joutuu aina vähän miettimään ja suunnittelemaan.

Vierailija
26/26 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuu mitään lasten kanssa. Suosiolla laitoin homman jäihin, kyllä minä vielä joskus saan rauhassa tehdä.

Musiikin kuuntelu muuten kuin korvalapuilla ja yksin autossa. Tykkään sellaisesta örinästä, joka ei mielestäni ole kovin hyvää lasten korville.

Omat vaateostokset. Rahaa ei ole liikaa. Tärkeämpää on hommata lapsille sopivat vaatteet kuin ostaa itselle.

Liikunta. Ei vaan ole niin paljon aikaa itselle, kun pitää olla lasten kanssa. Omia harrastusiltoja on vähemmän kuin ennen ja jos tulee valintatilanne, minun harrastukseni väistävät lasten harrastuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi