Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutri ja onnistunut raskaus???!!!

Vierailija
13.03.2012 |

Menin toisen avauksen innostamana tutustumaan Kutrin aka Katri Mannisen uuteen tarjontaan nettisivuillansa.

Nainen tuntuu olevan kyllä asiantuntija AIVAN kaikessa. Kerro mitä apua sinä tarvitsisit?

_ Onnistunut raskaus

_ Onnistunut laihdutus

_ Kirjoita käsikirjoitus 10 viikossa

_ Ihanampaa elämää (tässä vaiheessa listaa *REPS*)

_ Huippuvuosi 2012

Tulee mieleen, että ryhtyykö tämä ihminen kaikessa mitä elää ja kokee, guruksi toisille?

Ymmärrän että hänelle itselleen tuon tyyppinen ohjeiden kirjoittaminen ja läpikäyminen on itseterapiaa, mutta tämä itsensä nostaminen asiantuntijaksi ja paremmintietäjäksi aiheessa kuin aiheessa suoraan sanottuna ihmetyttää.

Tuo käsikirjoittamisen opettaminen vaikka jossain kansalaisopistokurssilla menettelisi - onhan hänellä alan koulutuskin olemassa - mutta nämä muut teemat.

Missä on vastuullisuus lukijoita ja maksavia asiakkaita kohtaan?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan vielä hankkinut tuota raskaaksi rauhallisin mielin pakettia? http://kutri.net/itsevalmennuspaketit/aitiysopas/

Eihän se ole mitenkään kallis, mutta olisi kiva kuulla ennen ostamista jotain kokemuksia.

Vierailija
42/42 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu!

Mulle tuli sellainen kuva, että nimimerkki ap oli vaan yksinkertaisesti päättänyt olla tykkäämättä Katrin jutuista sen enempää niihin perehtymättä. Sitten vastauksen jälkeen yritti löytää joitain perusteluja, mutta silti siinä haskahti tietynlainen ilkeys. Yhdellä vilkaisulla voi olla nopeasti ja helposti sitä mieltä, että Kutri-sivustolla on "mukamas jotain asiantuntevaa mutta ihan höttöä tietoutta", jota ihmiset haluaa sopulimaisesti seurata kyseenalaistamatta mitään. Mutta niin paljon muustakin voi saada tuollaisen kuvan, jos ensinnäkin pyörii sellaisilla sivustoilla, joiden aiheet ei itseä kiinnosta ja jos tosiaan vaan vilkaisee aiheet läpi.

Mun mielestä ihmisten elämä on niin laajaa ja monipuolista, etten yhtään ihmettele miksi joku haluaa jakaa havaintojaan, tietouttaan (myös muilta "saatua") ja mielenkiintojaan monista eri aiheista. Toiset taas pitäytyy yhdessä asiassa ja on sitten sen experttejä. Ei musta kumpikaan oo toistaan parempi, ne on vaan kaksi eri valintaa. Jokainen saakoon tehdä niinkuin itse tykkää.

Itse, kun olen tutustunut Kutri-sivustoon niin havannoin, että Katri kirjoittaa selkeästi ja pitää lukijan mielenkiinnon yllä. Mun mielestä viestintä on lukijaa palvelevaa eikä mitenkään häiritsevän minä-keskeistä. Jos Katrin viestintä on ap:n mukaisesti jumahtanut vuosikymmenen takaiseksi, niin kyllä mulle kelpaa. Muutenkin itse sisältö on pääpointti ja Katri tuo sen hyvin esiin kirjoituksissaan ja videoissaan.

Kritiiikiä on kyllä hyvä antaa, mutta vähän ihmetyttää kuitenkin tietyt ap:n piikit. Jokinhan on saanut hänet reagoimaan niin vahvasti Kutri-sivustoon ja ehkä ylipäätään Katriin. Ehkä se on rankkaa olla sellaisessa työssä, jossa pitää olla kovan kritisoinninalaisena. Toivottavasti ap saa jotain pohdiskelua irti tästä ketjusta ja pystyy mahdollisesti löytään jonkun oivalluksen siitä miksi näin oli reagoinut.

Hienoa, että Katri puolustaa sivustoaan, koska monesti tällaisilla palstoila voi vaivatta tyrmätä jonkun julkisuudessa olleen ihmisen syystä tai toisesta ilman että yhtään pysähtyy miettiin mistä sellainen fiilis itsessä lähtee. Lisäksi sellainen kommentointi helposti levittää negatiivisuutta. Perustellut kritiikit ja kohtelias, toisia kunnioittava keskustelu on parempi ratkaisu kuin toisten mollaaminen itsestä lähtevän negatiivisuuden takia.

Tsemppiä ja hyvää mieltä kaikille, olkoon jokainen guru itselleen!

-Merja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän