Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaustestissä 2 punaista viivaa 12 min testiajan jälkeen

Vierailija
13.03.2012 |

rv olis jos olis niin 3+2. Viimeksi tuli mös haamu 3+0 ja olin raskaana. mitenköhän nyt?!?! miten teillä käynyt, olitteko raskaana loppuviimein?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla joku rv 3+3, kun tein ekan testin. Alkuun ei näkynyt mitään ja heitin testin roskikseen. Vartin päästä halusin jostain syystää tarkistaa asian ja oli ilmestynyt toinenkin, hento viiva. Olin raskaana, lapsi on nyt 6 kk.

Vierailija
2/4 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole raskaana. Jos olisit raskaana, se viiva ilmestyisi samantien testin tekemisen jälkeen. Eikös niissä ohjeissakin lue, että älä lue testitulosta enää yli viiden minuutin jälkeen, sillä se ei ole enää pätevä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole raskaana. Jos olisit raskaana, se viiva ilmestyisi samantien testin tekemisen jälkeen. Eikös niissä ohjeissakin lue, että älä lue testitulosta enää yli viiden minuutin jälkeen, sillä se ei ole enää pätevä?

sanoin niin ekastakin lapsesta näkyi viiva vasta testiajan jälkeen ja olin raskaana. nyt muuten se toinen punainen viiva hävisi... onko kellekkään käynyt niin ja ollut kuitenkin raskaana? ap

Vierailija
4/4 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mulla tälläsiä testejä ollut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi