Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon teidän 30-40 -vuotiaat saavat vielä uhmakohtauksia?

Vierailija
13.03.2012 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoivat, että jossain vaiheessa helpottaa, mutta meillä viel 44 vuotiaanakin tulee uhmikisia

Vierailija
22/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kieltää pelaamisen tai vaatii viemään roskat aamulla niin hirveä mökötys ja mielenilmausta koko viikon tiedossa. livistää baariin jos silmä välttää eikä vastaa puhelimeen.

en tiedä milloin tämä menee ohi, onko kokemuksia? kaveri sanoi että hänen kohta viisikymppisensä on jo vähän rauhoittunut.

Jaa mulla on kohta 32 tuo, itse oon vanhempi ja tietysti rauhallisempi. Aika rajua että voi ihan tuonne viisikymppiseksi asti kestää että rauhoittuisi vähän.

No, onneksi vertaistuki on keksitty.

Omalla on esi-uhma menossa ja toiminta on edellämainitun kaltaista :O Mitä mä teen vuoden päästä kun 30 kilahtaa lasiin ja se todellinen uhma alkaa?

Oletteko kokeneet jäähypenkin hyödylliseksi? Millainen on käytössä, jos on käytössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jospa uhmis jää himmeämmäksi tai ehkä kokonaan pois? tiedän montakin 30-40 vuotiasta jotka on tosi kilttejä, tekee kotitehtävät käskemättä eikä marise nukkumaanmenoajoista.

ikävä kyllä meillä taitaa olla toisinpäin. oisko geeneillä mitään asian kanssa tekemistä. anoppi marisee että hänen yli viiskymppisensä uhmailee edelleen joten hyppääkö nämä yhden polven yli vai omena ei kauas puusta putoa?

Vierailija
24/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kieltää pelaamisen tai vaatii viemään roskat aamulla niin hirveä mökötys ja mielenilmausta koko viikon tiedossa. livistää baariin jos silmä välttää eikä vastaa puhelimeen.

en tiedä milloin tämä menee ohi, onko kokemuksia? kaveri sanoi että hänen kohta viisikymppisensä on jo vähän rauhoittunut.

Jaa mulla on kohta 32 tuo, itse oon vanhempi ja tietysti rauhallisempi. Aika rajua että voi ihan tuonne viisikymppiseksi asti kestää että rauhoittuisi vähän.

No, onneksi vertaistuki on keksitty.

Omalla on esi-uhma menossa ja toiminta on edellämainitun kaltaista :O Mitä mä teen vuoden päästä kun 30 kilahtaa lasiin ja se todellinen uhma alkaa?

Oletteko kokeneet jäähypenkin hyödylliseksi? Millainen on käytössä, jos on käytössä?

Hei mua kiinnostaa toi jäähypenkin kokeilu..Onneks on kevyehkö painoltaan niin ei oo sit vaikea roudata takasin jos koittaa karata sieltä ennen aikojaan.

Vois kokeilla vielä livauttaa jätesäkin alle niin sujuu paremmin ja nopeemmin hilautus mattoa pitkin jäähylle jos tarvis.

Vierailija
25/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä se on tahtoaikää vain. Jatkuu koko elämän. Pitää kato ymmärtää.

Vierailija
26/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain murjottaa. Mitään ei tee vapaaehtoisesti, istuisi vain tuijottamassa ruutua. Joskus harvoin saa itkupotkuraivareita.

Onko muiden miehillä samaa?

Vierailija
27/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta jäähypenkistä... Ei ole hyvä idea!

Siellähän se sitten möllöttäisi koko ajan, eikä olisi palvelemassa m

MINUN uhmia.

Vierailija
28/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhmassa ihminen taantuu ja voi haluta tehdä asioita, jotka kuuluis iän puolesta nuoremmille. Joten jos uhmis ei esimerkiksi meinaa rauhoittua unille ilman iltapulloa, tai haluaa pitää joka päivä samaa paitaa vaikka se ois jo järkyssä kunnossa, niin en mä nyt tiedä, kannattaako siitä nipottaa. Ajan mittaan sitten helpottaa kyllä.

Vierailija
29/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhmassa ihminen taantuu ja voi haluta tehdä asioita, jotka kuuluis iän puolesta nuoremmille. Joten jos uhmis ei esimerkiksi meinaa rauhoittua unille ilman iltapulloa, tai haluaa pitää joka päivä samaa paitaa vaikka se ois jo järkyssä kunnossa, niin en mä nyt tiedä, kannattaako siitä nipottaa. Ajan mittaan sitten helpottaa kyllä.

elämä rauhoittaa, kyl ton ikäset alkaa jo rauhotummaa...