Minkälaisissa vaatteissa te 35-40 vuotiaat kuljette?
Mä käytän Guessia (vain pari kappaletta, mutta ne parhaimmat ja käytetyimmät), Peak Performansea, 1 Blenchin talvitakki, uusin talvitakki oli Ice Peakin, Haltia löytyy myös, samoin Pumaa, Esprit ja H&M. Mies käyttää Pepe Jeanseja, Pumaa ja uusimmat t-paidat ovat Superdry:tä.
Olin teini-ikäisen tyttöni kanssa kaupassa, siis nuorten kaupassa ja mä olisin sieltä löytänyt miehelleni paidan ja mun tytär pyöritteli silmiään ja komensi pois kaupasta, kun ei 37 v. mies saa käyttää sellaisia vaatteita.
Mä sitten mietin, että mun vanhemmat pukeutuivat lähinnä tuulipukuihin, collareihin ja "halpahallin" farkkuihin ja terveyskenkiin, mun nuoruudessani.
Ollaankohan me sitten aivan naurettavia. Mä en kuitenkaan ahtaudu mihinkään liian piukkoihin vaatteisiin enkä käytä mitään napapaitoja tai sellaisia mitkä sopivat selvästi vain nuoren vartalolle.
Kommentit (46)
Pitovaatteet h&m, Vila, Cubus, Esprit,Mexx.
Talvitakki Noa Noa
Ulkoilussa Helly Hansen ja Craft
Pitovaatteet h&m, Vila, Cubus, Esprit,Mexx. Talvitakki Noa Noa Ulkoilussa Helly Hansen ja Craft
noa, ja joskus rallitakki tms.
Mutta nyt minusta on jalleen tulossa opettajatar, joten aion siistiytya ja laittaa nutturan. Taino letit kay myos. Ja joku ihana mekko.
Splendid, Banana Republic, Gap. Tuo Zadig on suosikki, toivoisin löytäväni muitakin samantyylisiä.
Minä en kulje työssä urheiluvaatteissa. Mun normaalit työvaatteeni ovat sandia, rilsiä, your facea, vogliaa. Näyttäisin naurettavalta, jos menisin töihin jossain collareissa ja cargo-housuissa. Vapaa-ajalla on jonkun verran urheiluvaatteitakin, mutta suurelta osin merkitöntä käsityötä, neuleita ja sen sellaisia.
mutta tottakai osaan pukeutua ikäni mukaan, eli se ihan teinimuoti jää väliin.
Tänään oli päällä Onlyn lyhyt ruskea nahkatakki, sininen v-kaulusneule ja valkoinen t-paita (molemmat Vila), tiukat tummat farkut (H&M:n), ruskeat matalakantaiset saappaat ja ruskea nahkalaukku. Kaulassa raidallinen tuubihuivi.
Tyttö ei sanoisi mulle tuollaista vaatteista, tykkää kun on nuorekkaat vanhemmat. Tosin ikää on 32v, joten en varmasti ole kovin vanha 12-vuotiaan äidiksi muutenkaan.
Mies käyttää pääasiassa nahkaisia mustia tai ruskeita tennareita, farkkuja, neuleita ja huppareita ja mustaa lyhyttä takkia. Vaatteet yleensä Espritin (jostain syystä miehelle tarttuu sieltä aina mukaan vaatetta kun ollaan vaateostoksilla). Muodikasta, mutta silti ajatonta - esim. ne hupparit, ettei ole riemunkirjavia vaan esim. valkoisia, sinisiä tai mustia.
Katselen lehdistä ja netistä kivojen mekkojen malleja ja teetätän sit niiden mukaan. Jos oikein kiva tulee, teetän erivärisiäkin samalla kaavalla.
Viihdyn pääsääntöiseti mekoissa.
Jakkupuvut ja iltapuvut teetän myös, samoin kauluspaidat.
T-paidat ostan Zarasta, GAP:ista ja Espritiltä. GAP:illa on myös kivoja neuletakkeja.
Pikkuliikkeistä löytyy usein kans kaikkea kivaa.
Farkutkin vois teettää, mut tarvin niin vähän, et ostan mistä kivat tulee vastaan. Voi maksaa 5€ tai sit paljon enemmän.
Urheiluvaatteista tykkään eniten täl hetkellä Adidaksen vaatteista ja kengistä.
Talvivaatteita en ole 10 vuoteen tarvinnut.
t. 37v
mutta ne vähän kertovat minkätyylisissä vaatteissa kuljen ja mistä tykkään.
Terv. Ei-merkkitietoinen
Minulla oli päällä maailaisromanttista ääripäätä, eli tällainen http://www.cream-clothing.com/cream-aasa-cardigan-61711a.aspx takki yhdistettunä toppiin ja HM:n tiukkoihin tummansinisiin farkkuihin.
Auttoiko?
että oo nyt kaksi vuotta kulkenut mekoissa ja paksuissa sukkiksissa. Kesällä tietysti ei sukkiksia.
jakkupuku tai siisti paita ja hame/housu -yhdistelmä. Käytän myös paljon kotelomekkoja. Ja aina korkokengät. Vaatemerkeistä suosikkeja tällä hetkellä Karen Millen ja Tara Jarmon, trikoita ja neuleita löydän joskus myös esim Espritiltä ja Zarasta, tosin näistä ei aina löydy riittävän pieniä kokoja.
Kotona käytän mitä sattuu kaapissa olemaan, monesti työkäytöstä poistettuja hameita ja paitoja.
DKNY, Tiger, Filippa K, Malene Birger, Diane von Furstenberg, Paula & Joe Sister, Part Two, Oui, Boss, Hilfiger, Esprit, Marella, jne.
Farkut Nudie ja 7 for Mankind.
Olen onneksi alalla, jossa ei tarvitse päällikkötasollakaan pukeutua jakkupukuun - ainakaan kamalan usein.
Hiukan huvittavaa on kyllä miettiä sitä, onko oma pukeutuminen muiden mielestä naurettavaa, vielä keski-ikäisenä. Itse pukeudun tarkoituksenmukaisesti ja naisellisesti. Pissisvaatteita en ole pitänyt nuorenakaan.
merkkejä, kun kysytään miten pukeutuvat. Samankin merkin sisällä vaatteet vaihtelevat farkuista ja nahkatakeista jakkupukuihin, joten pelkkä merkki ei kerro tyylistä juurikaan.
DKNY, Tiger, Filippa K, Malene Birger, Diane von Furstenberg, Paula & Joe Sister, Part Two, Oui, Boss, Hilfiger, Esprit, Marella, jne.
Olen onneksi alalla, jossa ei tarvitse päällikkötasollakaan pukeutua jakkupukuun - ainakaan kamalan usein.
Mutta kun kerran sanoin, etten pukeudu jakkupukuun, oletan että silloin (jos noita brändejä tuntee), osaisi jo vähän kuvitella minkälaista muuta rompetta noilta brändeiltä löytyy.
kerro, viihdytkö farkuissa ja neuleessa vai mekoissa vai tunikassa jne.
Mutta kun kerran sanoin, etten pukeudu jakkupukuun, oletan että silloin (jos noita brändejä tuntee), osaisi jo vähän kuvitella minkälaista muuta rompetta noilta brändeiltä löytyy.
Ja rikkinäisissä, jonkun 7 vuotta sitten lahjoittamissa, tai tokmannilta noin viidellä eurolla löydetyissä. Verkkareissa ja tuulipuvussa jne.
Laittakaas nyt niitä kuvia. Ne kertovat paljon enemmän kuin merkkien luetteleminen.