Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisissa vaatteissa te 35-40 vuotiaat kuljette?

Vierailija
13.03.2012 |

Mä käytän Guessia (vain pari kappaletta, mutta ne parhaimmat ja käytetyimmät), Peak Performansea, 1 Blenchin talvitakki, uusin talvitakki oli Ice Peakin, Haltia löytyy myös, samoin Pumaa, Esprit ja H&M. Mies käyttää Pepe Jeanseja, Pumaa ja uusimmat t-paidat ovat Superdry:tä.

Olin teini-ikäisen tyttöni kanssa kaupassa, siis nuorten kaupassa ja mä olisin sieltä löytänyt miehelleni paidan ja mun tytär pyöritteli silmiään ja komensi pois kaupasta, kun ei 37 v. mies saa käyttää sellaisia vaatteita.

Mä sitten mietin, että mun vanhemmat pukeutuivat lähinnä tuulipukuihin, collareihin ja "halpahallin" farkkuihin ja terveyskenkiin, mun nuoruudessani.

Ollaankohan me sitten aivan naurettavia. Mä en kuitenkaan ahtaudu mihinkään liian piukkoihin vaatteisiin enkä käytä mitään napapaitoja tai sellaisia mitkä sopivat selvästi vain nuoren vartalolle.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeudun H&M:ään, Espritiin, Espritiin, Espritiin (tylsää), Part Two'hun ja InWeariin, sekä mieluiten vintage-kirppislöytöihin, joita on valitettavan harvassa. Mustaa, harmaata, lisänä jotain perusvärejä.

Pukeudun mahdollisimman halvalla ja mahdollisimman laadukkaasti. Mieluiten ostaisin jotain ikuisuuksia hyvänä pysyviä huolettomia klassikoita, joissa on joku juju ja hyvät leikkaukset ja jotka kestävät käyttöä, mutta sellaisia ei ole saatavilla a. helposti ja b. budjettiini sopivasti.

t. yh 36v.

Enimmät vaateostokseni teen kirppiksiltä tai Huutiksesta, kaikista löytyy hyväkuntoisia vaatteita noissa merkeissä. Tärkeintä pukeutumisessa on omiin väreihini sopivat värit sekä hyvä istuvuus ja klassinen mutta huoleton tyyli.

Vierailija
22/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorat, kapeahkot farkut (very nice tai mac), pitkähkö t-paita (esim. esprit perusmalli), neuletakki ja think-sandaalit. T-paitoja on eri värisiä, sitä mukaa kun kivoja värejä löytyy, neule musta, harmaa tai tummansininen. Ulkona mukavat kengät (Legero goretex, Fitplop, Think) ja säähän sopiva takki. Mukavuus on siis tärkeintä. Miehellä Lee cooper -farkut ja neule tai ruutupaita (ei mitään erityistä merkkiä), ollut kai aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tokmannilta ostettu trikoopaita. Hame on kukallinen ja sen olen ostanut jostain ruotsalaisketjusta noin 10 vuotta sitten. Sukat ovat ihan kotimaiset. Harmi vain, että ovat kohta pohjista puhki. Rintsikat ovat vähän isot ja mietin juuri aamulla, että pitäisi pestä ne. Olen varmaankin joulusta asti käyttänyt näitä pesemättä. Niin, mikä olikaan kysymyksesi?

Vierailija
24/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikki vaatteeni itse. Saan silloin juuri sellaisia kuin haluan eikä tule samanlaista kovin heti vastaan.

Vierailija
25/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan tosi hienoa omata tuollainen taito. =)

Vierailija
26/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä tarkkuus ei varmaan riitä AP:lle, joka näyttää olevan kovasti merkkitietoinen.

Vierailija
27/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan tosi hienoa omata tuollainen taito. =)

Kiitos :) Ainakin jos haluaa erottua hivenen edes massasta.

Vierailija
28/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Espritin farkkuja, teeppareita ja neuleita. Trikoopaitoja ostan myös H&M, ovat kummallisen hyvälaatuisia hintaansa nähden. Jumppavaatteet ovat tällä hetkellä Pumaa.

En mielestäni pukeudu liian nuorekkaasti, vaikka ikää 40-v. Olen hyvässä kunnossa eikä vaatteet kiristä eivätkä tursu mistään.

Välillä mietin, että pitäisikö minun olla tätimäisempi, kunnes menen taas vaatekauppaan ja ostan taas ne farkut :)

Vierailija
29/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne vähän kertovat minkätyylisissä vaatteissa kuljen ja mistä tykkään.

Vierailija
30/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat liki kaikki urheiluvaatemerkkeja... Kylla mullakin niita loytyy kaapista (lahinna Patagoniaa ja Roots:ia talla hetkella) mutta tyopaivana mulla pitaa olla siistit vaatteet, eika urheilukamppeet kay kuin vapaa-aikaan. Tyopaivina kaytan paljon Bodenia (ei niita kuviollisia printteja, vaan yksivarisia, niin tantta en sentaan viela ole...); lisaksi mulla on Hugo Bossia ja Rene Lezardia; t-paidat hankin H&M:sta koska laatu ja hinta kohtaa. Ikaa siis hilkun verran yli 40.

Vierailija
31/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisketjujen vaatteet riittää. Farkut on usein Espritin ja takit kanssa. Joskus ostan myös Pumaa, Adidasta yms.

Vierailija
32/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeudun H&M:ään, Espritiin, Espritiin, Espritiin (tylsää), Part Two'hun ja InWeariin, sekä mieluiten vintage-kirppislöytöihin, joita on valitettavan harvassa. Mustaa, harmaata, lisänä jotain perusvärejä.

Pukeudun mahdollisimman halvalla ja mahdollisimman laadukkaasti. Mieluiten ostaisin jotain ikuisuuksia hyvänä pysyviä huolettomia klassikoita, joissa on joku juju ja hyvät leikkaukset ja jotka kestävät käyttöä, mutta sellaisia ei ole saatavilla a. helposti ja b. budjettiini sopivasti.

t. yh 36v.

Vierailija
33/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli on siisti, vähän maalaisromanttinen, ei kuitenkaan kaikista hörsyvin OddMolly, vaan sieltä normaalimmasta päästä on minun vaatteet.

Farkut on Espritiä, VeroModaa (teinimallistoa!) jne. Jotain on ruotsalaisketjuistakin.

Vierailija
34/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaas jotain kuvia myös teidän releistä.

Vierailija
35/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun monet 35-40 vuotiaat on sata kertaa paremmassa kuosissa vartaloltaan kuin teinit, joilla läskit tursuaa farkun kauluksen yli. Eri juttu on sitten taas tyyliasia eli ei ehkä kehtaa pukea teinijuttuja iän puolesta, vaikka teinireleet näyttäisivät paljon paremmalta omassa hoikassa varressa kuin teini-ikäisellä tankkerilla.

Mä käytän Guessia (vain pari kappaletta, mutta ne parhaimmat ja käytetyimmät), Peak Performansea, 1 Blenchin talvitakki, uusin talvitakki oli Ice Peakin, Haltia löytyy myös, samoin Pumaa, Esprit ja H&M. Mies käyttää Pepe Jeanseja, Pumaa ja uusimmat t-paidat ovat Superdry:tä. Olin teini-ikäisen tyttöni kanssa kaupassa, siis nuorten kaupassa ja mä olisin sieltä löytänyt miehelleni paidan ja mun tytär pyöritteli silmiään ja komensi pois kaupasta, kun ei 37 v. mies saa käyttää sellaisia vaatteita. Mä sitten mietin, että mun vanhemmat pukeutuivat lähinnä tuulipukuihin, collareihin ja "halpahallin" farkkuihin ja terveyskenkiin, mun nuoruudessani. Ollaankohan me sitten aivan naurettavia. Mä en kuitenkaan ahtaudu mihinkään liian piukkoihin vaatteisiin enkä käytä mitään napapaitoja tai sellaisia mitkä sopivat selvästi vain nuoren vartalolle.

Vierailija
36/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän X-Böxyjä ja Ö-Trendiä.

Vierailija
37/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pukeutua ja mulla onkin AINA liian täysi vaatekaappi. Eikä ne vaatteet edes sinne mahdu. Kierrätän kuitenkin ahkeraan, joten täydestä vaatekaapistani on iloa myös muille. Mä siis lahjoitan, en myy :)

Mulla on paljon vakiomerkkejä ja joskus kokeilen jotain uusia. Hyväksi todettuja merkkejä mulla on mm.: Noa Noa, Max Mara, Bon'a'Parte, Micha, InWear, Esprit, Masai, Peter Hahn (neuleita), Brax (housut), Filippa K ja Cream.

Odd Mollya haluttaisi kokeilla, mutta pitäisi ensin päästä ihan kaupassa kokeilemaan. Tilata en halua, ennen kuin on koko ja vähän mallit selvillä eli vaikka ne näyttää hyvältä, niin vaatteet ei aina sovi kaikille vartalotyypeille.

Kengistä lemppareita on Vagabondin kengät. Tuon merkin ballerinoja mulla taitaa olla ainakin 4-5 eri väreissä ja eri mallia. En tykkää korkkareista.

Vierailija
38/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen päälleni sellaista, mistä löytyy kokoa 48/50. Päällä usein elloksen KappAhlin, H&M:n rättejä. Joskus harvoin Lindexiltä löydän jotain. Lisäksi on muutama vaate Zizzistä ja Gossipilta.

Normaalipainoisena pukeutuisin nuorekkaasti. Minulle ei tule mieleen yhtään vaatetta, johon alle 40-vuotias olisi liian vanha, kunhan vartalo on hyvä.

Vierailija
39/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuleita Facelta, farkut Vero Modasta, yksittäisiä vaatekappaleita ruotsalaisketjuista. Hameita ja mekkoja käytän tosi paljon, lähes päivittäin. Jakun yhdistän mieluummin farkkuihin kuin suoriin housuihin, vaikka työn puolesta joudun välillä kiskomaan päälleni myös perinteisiä jakkupukuja. Viime aikoina olen yllättäen huomannut löytäväni kivoja mekkoja ja tunikoita myös Marimekolta, mitä se sitten kertookaan... Pukeudun luultavasti tätä nykyä (35-vuotiaana) nuorekkaammin kuin kymmenen vuotta sitten, jolloin piti ehkä yrittää saada lisää uskottavuutta "vakuuttavalla" ulkonäöllä.

Vierailija
40/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhulla muistelen esim 90-luvun puoltaväliä kun piti pukeutua oikein mummomaisesti, käyttää bleisereitä ja kauluspaitoja ja olla niin tyylikäs...