Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisissa vaatteissa te 35-40 vuotiaat kuljette?

Vierailija
13.03.2012 |

Mä käytän Guessia (vain pari kappaletta, mutta ne parhaimmat ja käytetyimmät), Peak Performansea, 1 Blenchin talvitakki, uusin talvitakki oli Ice Peakin, Haltia löytyy myös, samoin Pumaa, Esprit ja H&M. Mies käyttää Pepe Jeanseja, Pumaa ja uusimmat t-paidat ovat Superdry:tä.

Olin teini-ikäisen tyttöni kanssa kaupassa, siis nuorten kaupassa ja mä olisin sieltä löytänyt miehelleni paidan ja mun tytär pyöritteli silmiään ja komensi pois kaupasta, kun ei 37 v. mies saa käyttää sellaisia vaatteita.

Mä sitten mietin, että mun vanhemmat pukeutuivat lähinnä tuulipukuihin, collareihin ja "halpahallin" farkkuihin ja terveyskenkiin, mun nuoruudessani.

Ollaankohan me sitten aivan naurettavia. Mä en kuitenkaan ahtaudu mihinkään liian piukkoihin vaatteisiin enkä käytä mitään napapaitoja tai sellaisia mitkä sopivat selvästi vain nuoren vartalolle.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vähän kulahtaneita villapaitoja. Farkut ovat mieluisimmat "jalkaosassa". Merkillä ei ole väliä, kunhan näyttää ja tuntuu mieleiseltä. Gudrun sjödenin vaatteita ihastelen ja olen muutaman tunikan hankkinutkin, ovat vaan niin törkeen hintaisia.

Vierailija
42/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikki vaatteeni itse. Saan silloin juuri sellaisia kuin haluan eikä tule samanlaista kovin heti vastaan.

Hei, voi miten hienoa!!!!

Olen jopa vähän kade.. en vaan osaa ommella.. Ruokaa osaan mielestäni tehdä, ja leipoa. Kutoakin, muttei se juuri kiinnosta.

Olis hienoa opetella mut oon niin monta kertaa koittanut ja tullu siihen tulokseen, että ellen saa jotain opelukone for dummies- opetusta niin jätän väliin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan mitä kirpparilta löytyy, ja kivoja vaatteita onkin löytynyt, just kattelin että oon viime vuoden aikana löytänyt neuleista farkkuihin kaikenmoista, tuntuu tosi kivalta.

Kun vaan jaksaa penkoa ja sovittaa.

Olen niin pirun rintava (75g tai h)että on vaikeeta löytää paitapuseroa tai takkia jne, joka ei näyttäisi kauhealta/napapaidalta/liian pitkät hiat mut tisseistä ok..

Vierailija
44/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostusta on niin lähde ihmeessä noihin kansalaisopistojen kursseille. Siellä opetetaan kyllä ihan kädestä pitäen.

Vierailija
45/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni on asiantuntijatasoinen ja minulla on ns. "työvaatteet" erikseen ja vapaa-aika erikseen.

Pitkälti ostan vaatteeni siitä kadun varren liikeistä.

Desigual on lemppari, H&M löytyy myös joskus jopa jakkupukuja, Mango, Esprit, Broncho. Aleksi 13:sta löytyy paljon kivaa, jos jaksaa kiertää. Vero Modakin on jees. Joskus jopa Halonen tai Zarakin. Ja tietty Stockman.

Eli laidasta laitaan. Viimeksi ostin kotimaisen pellavatunikan hintaan 115 e, Desigualista paitapuseron 89 e tms. ja Mangosta takkimekon 29 e. Pääasia on että vaatekaapissani kaikki sopivat about keskenään.

Minä myös ostan paljon vaatteita - lähes joka viikko. Kierrätän myös eli annan lahjaksi tai vien hyväntekeväisyyteen ihan laatukamaa.

Olen 40reilu+

Vapaa-ajan vaatteet ovat asia erikseen.

Vierailija
46/46 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on lemppareita, ja toki muualtakin Esim. Vero Modasta ja Zarasta. Kropaltani oon aina ollut samanlainen hoikka/sporttinen, joten vaatteita on aina ollut helppo löytää. Joskus on kiva olla naisellinen ja toisinaan taas vetäistä converset jalkaan;). En ole koskaan ajatellut miten pitäisi pukeutua missäkin iässä...oma tyyli on tärkein, enää en välitä mitä muut ajattelee.

T. 3 lapsen äiti, 36v