Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taitaa se pettäminen tapahtua nyt myös meidän perheessä

Vierailija
13.03.2012 |

Miestä siis epäilen. Miltä kuullostaa:

- saa viestejä (ei kyllä niin säännöllistä, mutta aamulla tai illalla, päivästä en tiedä kun on töissä)

- ei saa hoidettua asioita tietyssa ajassa vaan joskus tulee kotiin niin että ollut 2h pois ja ei mukamas saanut käytyä kaupassa tms. missä kuitenkin piti

- on äärimmäisen hajamielinen

- halailee lapsia kuin viimistä iltaa

- kaikki mitä teen on väärin

- kaikki mite EN tee on väärin

- jos hän joutuu laittamaan astiat koneeseen kun minä olen siivonnut, pessyt lapset, tehnyt ruoat niin martyyrinä huutaa kun aina HÄN joutuu kaiken tekemään

- haukkuu minua kun olen lihonnut 7kg lasten myötä

- viikonloppuna uhkaili erolla

- ei tervehdi minua ja murahtelee vastauksia

- on TODELLA kypsä elämäämme

Minulla itsellä loppuu happi kohta tässä tilanteessa ja jos ei petä niin mitä tämä on??

Kyllä meillä on mennyt huonommin, mutta en nyt kokisis että siitä ei olis voinut selvitä kun tilanteet rauhoittuu..monta projektia siis meneillään ja osa loppuu 2kk sisään. Seksiä meillä on ihan normaalisti, 1-2 x vko (tietenkin toihan on aina liian vähän, mutta enemmän kun monella kaverillani )

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos mies kerta haluaa eron, niin sano että voi lähteä, hän kyllä tietää missä ovi on.

Voi tuo olla pelkkää väsymystäkin.

Vierailija
2/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just se mitä tossa elämäntilanteessa tarvitsee saada kuulla :(

Miten itse olet päästänyt itses noin katkeraksi?

ap, onko teillä miehen kanssa ollut aiheesta mitään keskustelua? Miten mies itse kertoo kokevansa tilanteenne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi nyt vähän epäilyttävältä kuulostaa. Onko tuota jatkunut pitkäänkin? Erityisesti se tietysti tuntuu epäilyttävältä, jos tilanne on suht nopeasti muuttunut selvästi huonommaksi. Voihan toki olla, että varsinaista pettämistä ei vielä ole tapahtunut vaan mies on vaikkapa "vain" ihastunut johonkin. Toki noi viestit eivät välttämättä tähän kuvioon sovi, mutta ne nyt tietysti voivat olla keneltä tahansa. Mutta itse kyllä olisin noilla oireilla aika lailla tarkkana ja varpaillani. Tsemppiä sinne!

Vierailija
4/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua monesta muusta tuollainen käytös. Ehkä olisi keskustelun paikka? Tai loman tarpeessa, te molemmat ehkä?

Vierailija
5/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä tarkoittaa LIHOAMAAN?

Vierailija
6/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- saa viestejä (ei kyllä niin säännöllistä, mutta aamulla tai illalla, päivästä en tiedä kun on töissä)

- ei saa hoidettua asioita tietyssa ajassa vaan joskus tulee kotiin niin että ollut 2h pois ja ei mukamas saanut käytyä kaupassa tms. missä kuitenkin piti

- jos hän joutuu laittamaan astiat koneeseen kun minä olen siivonnut, pessyt lapset, tehnyt ruoat niin martyyrinä huutaa kun aina HÄN joutuu kaiken tekemään

Minulla itsellä loppuu happi kohta tässä tilanteessa ja jos ei petä niin mitä tämä on??

Kyllä meillä on mennyt huonommin, mutta en nyt kokisis että siitä ei olis voinut selvitä kun tilanteet rauhoittuu..monta projektia siis meneillään ja osa loppuu 2kk sisään. Seksiä meillä on ihan normaalisti, 1-2 x vko (tietenkin toihan on aina liian vähän, mutta enemmän kun monella kaverillani )

ja näyttää NAURETTAVALTA provolta, kukaan ei ensinkään lähde pelkän painon vuoksi , HAAHA.-

Vierailija
7/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taivutettu muoto tuosta "olen lihonnut"

Vierailija
9/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näyttää NAURETTAVALTA provolta, kukaan ei ensinkään lähde pelkän painon vuoksi , HAAHA.-

painon vuoksi!? Jos tuo on totta ap, niin puhukaa. Ja 7kg on aika pieni harmi joka on suht helppo pudottaa, jos itse haluat. Mielestäni vain miehen takia et laihduta jos itse olet itseesi tyytyväinen. Minä lähdin edellisessä suhteessa tuohon leikkiin ja siitä alkoi vuosien syömishäiriökierre, nyt on mies heivattu ja pikkuhiljaa elämä hymyilee.

Tuo voi olla myös väsymystäkin, mutta jos sinua häiritsee niin kysy suoraan että onko miehelläsi kiikarissa joku muu kun kaikki käytös siihen viittaa. Jos punastuu tai räjähtää totaalisesti niin todennäköistä on.. Kysymällä et minusta häviä mitään.

Vierailija
10/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lihota"

Vierailija
11/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aika moni kuvailemasi seikka osui minuun, ja en todellakaan itse ole edes aikeissa pettää miestäni! Välillä oman pahan olonsa vain kaataa sen puolison niskaan, ja ainakaan itse en välttämättä edes tiedä, mikä itselläni mättää saati että osaisin sen sanoiksi pukea ja selittää toiselle.

Anna miehellesi tilaa, ymmärrystä ja rakkautta. Niitä ainakin itse tarvitsen, kun tökkii.

Vierailija
12/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just se mitä tossa elämäntilanteessa tarvitsee saada kuulla :(

Miten itse olet päästänyt itses noin katkeraksi?

ap, onko teillä miehen kanssa ollut aiheesta mitään keskustelua? Miten mies itse kertoo kokevansa tilanteenne?

Mä en ole katkera, mutten myöskään ole sitä mieltä että nainen voisi heittäytyä tässä avuttomaksi ja voivotella kun mies on ilkeä ja uhkailee erolla.

Räsymaton päällä kävellään, erolla uhkailevalle voi sanoa että jos tarkoittaa sitä myös, niin tietää missä ovi on, muussa tapauksessa pitää suunsa kiinni sen suhteen ja ongelmaa ratkotaan jos sellainen kerta on.

Vierailija
13/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siinä vaiheessa kun tekee mieli nostaa kytkintä, kaivelee kaikkea tuollaisia pieniä asioita ja toivoo että niistä yhdessä muodostuisi joku uskottava syy ja selitys eroamiselle.

Vierailija
14/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää takertua yhteen sanaan :)

Varmaan jokainen tiesi, mitä sillä lihoamaan sanalla ajettiin takaa.

Vierailija
15/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, minä valitettavasti kohtelen miestäni lähes noin kuin miehesi sinua. Minulla ei ole ketään toista. Olen vain totaalisen kyllästynyt mieheeni ja työhöni ja elämääni (lapsellista ja epäkypsää, tiedän)

Joudun lähes "salaa" kavereideni kanssa puhumaan puhelimessa, tietysti kun valitan elämääni ja marmatan miehestäni. Hän nimittäin ei puhu, koskaan, mitään, joten puhun sitten kavereitteni kanssa ja ne puhelut eivät hänelle kuulu.

En tarkoita, että sinussa on vikaa, mutta ehkä miehesi ei petäkään sinua, vaan on joku muu elämänkriisi menossa hänellä. Sinun täytyy nyt vain puhua hänen kanssaan, toivottavasti ei ole yhtä puhekyvytön kuin oma ukkoni. Kertokoon suoraan mistä kenkä puristaa, en voi uskoa että painosi on mikään ongelma tässä. Olisiko sinulla pokkaa ehdottaa, että lähtisi tosiaan joksikin aikaa pois, jos kotona on noin ankeaa olevinaan.

Minä en haluaisi olla kärttyinen ppää meillä kotona, mutta ukkoni ei halua erota, enkä vielä ole löytänyt voimia itse sitä tehdä. Iso ja ikävä juttu. Ja kun mitään ei puhuta, niin vaikea sitä eroakaan on organisoida ilman sen konkreettisempaa syytä (kuin totaalinen kyllästyminen)

Vierailija
16/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ironiaa.

Vierailija
17/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päästänyt itseni LIHOAMAAN.

LIHOAMAAN ei ole mikään taivutettu muoto. Sitä ei ole taivutettu sijassa, ajassa, persoonassa eikä luvussa.

Alussa olevassa virkkeessä on kuitenkin yksi taivutettu verbimuoto: "Olen päästänyt..."

Lihaminen on murteellinen muoto, yhtä tyhmä kuin "ketä", kun pitäisi sanoa "kuka", esim. Ketä on laittanut nastoja kekääni?

Vierailija
18/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus, peliongelma tms. Esim. tuo kauppareissujen venyminen on peliongelmaisilla yleistä. Peliongelmaisille on myös tukipuhelinn systeemi, jossa ryhmäläiset lähettävät toisilleen tekstiviestejä. En tietenkään tarkoita, että miehesi ongelma olisi juuri tämä, mutta kannattaa ajatella että on muitakin mahdollisia syitä kuin pettäminen.

Vierailija
19/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa katoaa ja pienikin aikataulujen säätö (esim. tarjoudun tuomaan/viemään lapsen, jotta miehen ei tarvitse) aiheuttaa hurjan epäluulon ja ahdistuksen. Klassinen on juuri tuo kotimatka töistä. Meillä syyksi kerrotaan kauppareissu, johon yllättäen kuluu 2,5 h. Kerran satuin soittamaan väärällä hetkellä ja mies joutui myöntämään, ettei ole siellä missä oli antanut ymmärtää.

Marttyyrimeininki on selkeä oire. Koska mies tekee KAIKEN, on hän myös oikeutettu pitämään sivusuhdettaan. Meillä tuohon liittyy myös tietokoneella roikkuminen. Selkeästi on salainen tsättäily meneillään illasta toiseen.

Tilanne ei meillä ole uusi. Olen onneton mennyt antamaan anteeksi aikaisemmin, joten homma toistuu aina vaan erilaisessa muodossa. Nyt ei jaksa enään edes kiinnostaa. Ap:lle ja epäilijöille tiedoksi, että vaisto ja oma havaintokyky ovat yleensä oikeassa.

Vierailija
20/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olin se pettäjä. :((