Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taitaa se pettäminen tapahtua nyt myös meidän perheessä

Vierailija
13.03.2012 |

Miestä siis epäilen. Miltä kuullostaa:

- saa viestejä (ei kyllä niin säännöllistä, mutta aamulla tai illalla, päivästä en tiedä kun on töissä)

- ei saa hoidettua asioita tietyssa ajassa vaan joskus tulee kotiin niin että ollut 2h pois ja ei mukamas saanut käytyä kaupassa tms. missä kuitenkin piti

- on äärimmäisen hajamielinen

- halailee lapsia kuin viimistä iltaa

- kaikki mitä teen on väärin

- kaikki mite EN tee on väärin

- jos hän joutuu laittamaan astiat koneeseen kun minä olen siivonnut, pessyt lapset, tehnyt ruoat niin martyyrinä huutaa kun aina HÄN joutuu kaiken tekemään

- haukkuu minua kun olen lihonnut 7kg lasten myötä

- viikonloppuna uhkaili erolla

- ei tervehdi minua ja murahtelee vastauksia

- on TODELLA kypsä elämäämme

Minulla itsellä loppuu happi kohta tässä tilanteessa ja jos ei petä niin mitä tämä on??

Kyllä meillä on mennyt huonommin, mutta en nyt kokisis että siitä ei olis voinut selvitä kun tilanteet rauhoittuu..monta projektia siis meneillään ja osa loppuu 2kk sisään. Seksiä meillä on ihan normaalisti, 1-2 x vko (tietenkin toihan on aina liian vähän, mutta enemmän kun monella kaverillani )

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minua ei kyllä noista AP:n oireista tunnistaisi.

Eli kun suhde on meneillään, teen kotityöt inoissani enkä todellakaan marmata miehelleni mistään. Päinvastoin kaikki on hyvin ja pienet vastoinkäymiset kestää hymy huulilla.

Olen myös äärimmäisen tarkka siitä, että koskaan ei tapahtu viestittelyä kotoa. Sähköpostia voin kirjoittaa joskus yöllä, jos olen 100 prosenttisen varma, että mieheni nukkuu.

Vierailija
22/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen spekulaatio alkoi painostani, se ei nyt tosiaan ole se SYY mihinkään :D

Olen 176 / 72 ja siis tuosta 7kg pois on aika huomattava.. en ole mielestäni ruma näilläkään kiloilla.

Väsymys on tosiaan taustalla näiden projektien takia..se on varma, mutta nyt on vaan tullut muutakin esiin kuin miten yleensä mieheni käyttäytyy väsyneenä, ei esim. koskaan ole aikaisemmin minua arvostellut tai HAUKKUNUT saatikka ärsyyntynyt mitä teen tai en tee. Lapset ja kodin hoidan silloin enemmän tietenkin mutta niistäkin antaa arvoa ja tekee mitä pystyy eikä napise tehdessään.

Eli nyt on selkeästi muutos käytöksessä ja siksi epäilen itse toista naista tai juuri joidenkin mainitsemaan ihastumista. Mieheni ei käy baareissa ym. mutta työpaikan kautta tapaa hyvin paljon naisia ja siis jos jokin nainen on, se on tullut sitä kautta. Päivisin on varmasti aikaa pitää salasuhdetta kun ei ole pomo kyttäämässä..on siis liikkuva työ.

Tietokoneella istuu kaiket illat, mutta sitä on tehnyt aikaisemminkin, tai no aina, minusta ei ole kuitenkaan yhtään enempää kuin ennenkään. En oikein jaksa uskoa mitään nettisekoilua, kyllä se on ihan livejuttu jos jotain on.

On minulla ollut jo melkein vuoden sellainen jännä olo / tunne.. tekstailut vähenee ja sitten taas lisääntyy aika-ajoin. Viikonloppuna menetin hermoni ja huusin ja silloin mies uhkaili erolla. Olen sanonut, että lähtee jos haluaa, mutta ei ole sitä tehnyt. Ehkäpä nyt sitten jo miettii sitä?? En tiedä. Puhua tuo mies ei osaa ja terapiaan ei lähde. Ei tässä kohta varmaan muuta ole kuin ero tulossa. Mies on sellainen joka ei myönnä vaikka jäis housut kintussa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onkohan salasuhde mennyt BÄNKS?

Vierailija
24/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Kuulostaa stressaantuneelta tyypiltä.

Ehdota teille yhteistä lomaa? Edes yhtä päivää kahdestaan.

Vierailija
25/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron Se on taivutettu muoto tuosta "olen lihonnut"

Vierailija
26/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me päästä lomalle yhdessä, yksi päivä ehkä onnistuisi, mutta ainakin viime kertaisen perui, kun oli kahdenkeskinen kylpyläreissu tulossa..en tänä päivänäkään tiedä syytä kun ei sitä suostunut kertomaan, viikon kestävä riita siitäkin tuli. Jouduin perumaan keksityllä syyllä hoitajien tulon.

Eli ei halua viettää aikaa minun kanssani. Lapsen kanssa kyllä lähti sitten viikko siitä samaiseen kylpylään.

AP. Kuulostaa stressaantuneelta tyypiltä.

Ehdota teille yhteistä lomaa? Edes yhtä päivää kahdestaan.

Vierailija
27/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normisettiä

Vierailija
28/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat molemmat suomen kielen mukaisia, jälkimmäinen tosin yleiskielisempi ja siksi ehkä suositeltavampi. Molemmat löytyvät Nykysuomen sanakirjasta. Ilmeisesti "lihota" on alkujaan karjalankielinen muoto (?), joten ainakin se on vanhempaa perua kuin "ketä" kun pitäisi kysyä "kuka".

"lihota" taipuu "lihoan", "lihonnut"

"lihoa" taipuu "lihon", "lihonut"

"lihoamaan" on nominaalimuodon illatiivi lihota-verbistä.

t. lingvaava googlisti

Vierailija
29/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

)

Naiset näköjään lihoo lasten vuoksi. Mikä niissä lapsissa on lihottavaa?

En kait minä ole lasten vuoksi lihonut, olen tosin mies, harrastan liikuntaa, lasten kanssa olemista, kodinhoitoa jne.

Minusta tuo on outoa. Ihan eri henkilöt (lapset) aiheuttavat jonkun toisen (äidit) lihomisen

Vierailija
30/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

)

En kait minä ole lasten vuoksi lihonut, olen tosin mies, harrastan liikuntaa, lasten kanssa olemista, kodinhoitoa jne.

Minusta tuo on outoa. Ihan eri henkilöt (lapset) aiheuttavat jonkun toisen (äidit) lihomisen

Nuorin on tosin yli 7v mutta vauvakiloja nää on.

Vierailija
31/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

)

Vierailija
32/32 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ihan outoa, miten ne kilot tulevatkaan.

Esim. kun odotin esikoista, söin kaikkea ja ns. kahden edestä, lihoin 16 kiloa josta sairaalaan jäi 10. Imettäessä söin hulluna ja laihduin, kunnes lakkasin syömästä ja lihoin.

Otin tästä opikseni ja kakkosta odottaessani söin terveellisesti ja liikuin paljon. Lihoin 18 kiloa josta sairaalaan jäi 8. Imettäessä söin paljon mutta vähemmän kuin ykkösen kohdalla ja laihduinkin vähemmän. Laihdutin kakkosen mukanaan tuomat kilot pois.

Kolmosen kohdalla liikuin vähemmän mutta söin terveellisesti. Lihoin 17 kiloa, josta sairaalaan jäi 9. Imetys ei laihduttanut eikä lihottanut. Sen jälkeen sain karistettua muutaman kilon, mutta ylipäätään en lasten saamisen jälkeen voi enää syödä juuri mitään lihomatta.

Minulla on siis 12 kiloa, jotka ihan itse olen omien hormonieni kanssa lihonut.

Silti nykyinen mieheni rakastui minuun ja pitää minua ihanana. Enpä siis usko, että ap:n suhdekaan kaatuu 7 kiloon, vaan takana on jotain ihan muuta.