Pinoon kaikki mitä tallinnasta kannattaa tuoda. Mä aloitan.
Ostin O´boy original kaakaota 450g.
Hinta Tallinnassa 1,70€
Suomessa sama 4,50€
Kommentit (130)
Viimeksi kun Virossa olin, niin kauhistuin hintoja. Esim. maitolitra maksoi lähes euron. En ymmärrä, miten tavallisella virolaisella on siihen varaa.
Jos kävit siinä Rimissä, joka on satamassa, tuskin näit Tallinnan halvimpia hintoja..
Kaikenlaisissa kaupoissa kävin. Tallinnasta en puhunut viestissäni mitään.
Kiitos tarkennuksesta.
Miten ne Tallinnan eläkeläismummot sitä maitoa pystyy ostamaan?
kankaita, villalankoja, design-huonekaluja (esim. tanskalaiset halvempia, niistä siis itse tykkään). Nämä ei tuomisia, mutta dayspa-palvelut, jotka kiva yhdistää shoppailureisuun. Tallinna on kiva kaupunki!
... mutta komea tallinnalaismies.
Pysyy kotosalla ja on vähään tyytyväinen
kauniita brittinaisia ja komeita virolaismiehiä...
täytekakkuja ja leivonnaisia....upean näköisiä, hyvän makuisia ja reilulla 10 eurolla saa jo ison täytekakun... :D hankalaa ne tietysti on kuljettaa...
bepanthenia ja täishampoota ostin, mutta jos nyt suuria säästöjä etsii niin ehkä näistä ei vielä sitä saa aikaiseksi, mulle riittää muutama eurokin
ja makkaraa. vironkielisiä kirjoja.
Rautakauppatavaraa, vaatteita ja kaikkea mitä saa ruokakaupasta. Jotkut jutut voi olla kalliimpia kuin Suomessa, mutta hintatietoinen säästää hyvin jo ihan ruokakauppareissulla.
Toi kaakao-esimerkki on hyvä. Jos joka tuotteessa minkä ostaa, säästää saman niin kannattaa kyllä.
t. yksi joka tuo aina autolastillisen tavaraa Virosta
Virolaiset juustot ovat tosi hyviä
... mutta komea tallinnalaismies.
Pysyy kotosalla ja on vähään tyytyväinenkauniita brittinaisia ja komeita virolaismiehiä...
etenkin noi brittinaiset : D
sen siitä saa kun saarivaltiossa ei geenipooli liika aikanaan vaihtunut
minimipalkaa on 290€. Ihan käsittämättömän surkee.
Itse kitisen aina 2100€ palkkaani.
paitsi kuppaa, klymydiaa, tippuria ja satiaisia.
Leipää tuon aina monta kassillista ja laitan pakkaseen. Ruisleipää, johon on leivottu aprikoosia ja luumua sisään, nam. Ja vain n. 50 cnt.
torilta tuoreita marjoja, kukkia ja sieniä. Ne mummot myy niitä siellä tosi halvalla, voi käydä päivän lopuksi hakemassa mukaan :)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2012 klo 13:49"]
täytekakkuja ja leivonnaisia....upean näköisiä, hyvän makuisia ja reilulla 10 eurolla saa jo ison täytekakun... :D hankalaa ne tietysti on kuljettaa...
[/quote]
joo leivonnaisia tuon usein!
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 23:32"]
Leipää tuon aina monta kassillista ja laitan pakkaseen. Ruisleipää, johon on leivottu aprikoosia ja luumua sisään, nam. Ja vain n. 50 cnt.
[/quote]
mistä tuollaista leipää saa? :)
Rimistä ainakin. Puuviljaleib :)
Kaikenlaisissa kaupoissa kävin. Tallinnasta en puhunut viestissäni mitään.