Pinoon kaikki mitä tallinnasta kannattaa tuoda. Mä aloitan.
Ostin O´boy original kaakaota 450g.
Hinta Tallinnassa 1,70€
Suomessa sama 4,50€
Kommentit (130)
Minkä sä näistä Controventon kala-annoksista söit?
cozze all`aglio e vino bianco* 11.9 .-
steamed mussels in garlic and white wine sauce
salmone grigliato 12.8 .-
grilled salmon
pesce perca alla marinaio** 13.2 .-
pike-perch seaman`s style
branzino grigliato** 14.2 .-
grilled sea bass
gamberoni grigliati al pomodoro e panna 26 .-
grilled tiger prawns in creamy tomato sauce
**si prega chiedere disponibilita 0 .-
please ask for availability
ibuprofeiinia. Todella halpaa oli.
Eläinruoat, särkylääkkeet tuli nyt ekana mieleen
Olen tyttö lapsi ja olen lähdössä 3 viikon päästä laivalla Tallinnaan. Minulla on säästössä 57€ mitä voisin ostaa
Pupuliina osta vaikka 30 askia tupakkaa ja pari kaljaa päälle sitte jos tulli ei päästä sua läpi ala vittuilee sille
Kun käyn niin ostan tupakkaa muutaman kartongin (kavereille, itse olen lopettanut polttamisen ) viinaa kaljaa.
Tuon ylensä n,200 litraa olutta, viiniä 50 litraa, väkeviä siis vodkaa 100 litraa konjakkia 50 litraa viski' 50 litraa plus sittten enemmän tai vähemmän muuta mitä mieleen juolahtaa.
On edukkaampaa kuin Suomessa.
Minä ostan sieltä aina niitä "lötköpusseja" käsisaippuaa ja Kavlin marsipaania.
Natura Siberica ja Joik kosmetiikkaa. Myös Puhas Loodus -merkillä esim. jalka- ja käsivoide hyvät ja nämä ei maksa paljon mitään. Tyrniöljyä, on hyvää atooppiselle iholleni.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.03.2012 klo 12:00"]
... mutta komea tallinnalaismies. Pysyy kotosalla ja on vähään tyytyväinen
Mistä niitä löytää? Olen useasti matkustanut Eestin, mutten ole kertaakaan nähnyt komeaa eestiläistä miestä. Minun silmääni ovat rumia.
Minä olen nähnyt komeimman miehen IKINÄ Eestiläisellä rannalla (siellä on tapana viettää kesäisin iltoja ja viikonloppuja ihanilla hiekkarannoilla). Eestiläisen ystäväni dressmann-komistuskin kalpeni sen nuoren uroon vieressä. Harmi vaan, että oli loppuillasta kännissä kuin käki ja itki jonkun tytön perään.
Tippuri, kuppa ja maksakirroosi.
Totesin että täältä Virosta ei paljon kannata takasin edes lähteä. Löysin polisonkin ja Suomessa tulee pari kertaa vuodessa käytyä. Tuon lähinnä makeisia sukulaislapsille ja jotain pukkulahjoja.
Tallinna ei ole edullisin ostospaikka Virossa, mutta sieltä kyllä löytää edullisempiakin alueita kuin turistipaikat. Vanhassa kaupungissa tuli käytyä oikeastaan useammin silloin kuin asuin Suomessa.
Yotuelin valkaiseva hammastahna maksaa Suomessa 16€ ja Tallinnassa 10€.
12-rullan talouspaperisäkki maksaa Suomessa 5,20 euroa ja Tallinnassa vain 4,70 euroa.
Vierailija kirjoitti:
12-rullan talouspaperisäkki maksaa Suomessa 5,20 euroa ja Tallinnassa vain 4,70 euroa.
Oo la laa! Taidankin heti lähteä Tallinnaan ostamaan talouspaperia!
Paras hyötysuhde on sätkäpapereissa. Niitähän ei toki saa tuoda sieltä kovin paljon mutta aina voi kokeilla onneaan.
Karnaluksista mitä vaan
Ostin sieltä saumurin
Virolaiset ostavat viinansa Latviasta ja kyllä siellä käyvät monet suomalaisetkin.
ei ole mitenkään erityisesti halvempaa, mutta huomattavasti parempaa