Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkkinäiset kuumat aallot, ikää 42?

Vierailija
13.03.2012 |

Voivatko nämä olla jo vaihdevuosioireita? Minulla alkanut yhtäkkiä kuumat aallot, nyt ollut pari kuukauttaa. Ensin aloin heräillä niihin öisin (muutama viikko), nyt niitä on ihan hurjasti pitkin päivääkin (pari - kolme tunnissa).

Vai voiko olla kyse jostain muusta?

Kommentteja, kiitokset jo etukäteen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin luulisi, että lisäksi olisi jotain muutakin oiretta, jotta olisi vaihdevuosioiretta.

tää vaan mutu-tuntuma

Vierailija
2/10 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää minuakin.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain voi alkaa vaihdevuodet jopa alle 30-vuotiaana. Täysin mahdollista.

Vierailija
4/10 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
5/10 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hereillä, ainakaan vielä. Oletan, että on näitä ekoja oireita vaihdevuosia ajatellen.

Rva 42v

Vierailija
6/10 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti onneksi vaan pari kuukautta ja sitten se kuumailu loppui. Mulla ikää tosin muutama vuosi enemmän, mutta vasta reilu vuosi sitten gyne sanoi, että ei tietoakaan vaihdevuosiin viittavasta. Silloin kävin lekurissa, kun kuukautiset loppui, mutta gyne laittoi stressiareaktioksi ja olikin vaan parin kuukauden tauko ja alkoivat uudelleen. Mutta loppui taas syksyllä.

Vierailija
7/10 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lähellä olin jo hankkia, sillä ne 3 kertaa tunnissa tulleet hikikohtaukset oli aika kamalia.

Yritä jotain luontaistuotteita ensin.

Vierailija
8/10 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti onneksi vaan pari kuukautta ja sitten se kuumailu loppui. Mulla ikää tosin muutama vuosi enemmän, mutta vasta reilu vuosi sitten gyne sanoi, että ei tietoakaan vaihdevuosiin viittavasta. Silloin kävin lekurissa, kun kuukautiset loppui, mutta gyne laittoi stressiareaktioksi ja olikin vaan parin kuukauden tauko ja alkoivat uudelleen. Mutta loppui taas syksyllä.

Olen tosi stressaantunut, töissä ja yksityiselämässä tapahtunut niin paljon. Otettiinko sinulta jotain kokeita että suljettiin vaihdevuosivaihtoehto pois? Kävitkö gynellä vai yleislääkärillä?

AP

Vierailija
9/10 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lähellä olin jo hankkia, sillä ne 3 kertaa tunnissa tulleet hikikohtaukset oli aika kamalia.

Yritä jotain luontaistuotteita ensin.

AP

Vierailija
10/10 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia testipuikkoja jotka näyttävät jos virtsassa on 25ul fsh:ta /litra. Ostin niitä itselleni viimevuonna, eivät olleet kalliita.Voi vitsi kun muistaisin minkä nimisiä ne olivat.

Mulla näyttivät miinusta vaikka yöhikoilua ja muuta. Mulla nyt on ollut yöhikoilua aina, varmaan kakskymppisestä lähtien, on sellainen aineenvaihdunta. Kannattaa välttää nyt kahvia ja mausteisia ruokia ja katella menisivätkö ohi.

hikilenkki iltapäivällä ja sen päälle suihku auttaa myös.

Katson jos löydän niiden puikkojen nimen...jes tässä se on. mulla ei ole kyllä mtn tietoa siitä kuinka luotettava on. Minulla on mitattuu fsh myös verestä.

http://www.kotitesti.fi/sofi_naisten_hedelm%C3%A4llisyystesti_pr_00802…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan