Haluan tappaa kaikki kiusaajani vuodesta 2010. Mikä olisi hyvä tapa?
Haluan tappaa kaikki kiusaajani vuodesta 2010. Mikä olisi hyvä tapa?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Annat kuolla vanhuuteen.
Heillä on liian hyvä elämä. Kiusattu kärsinyt paljon.
Vain mielikuvitus. Älä lähde oikeasti kenenkään luokse. Ilmaise mieluummin sanallisesti ja paljasta kiusaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vain mielikuvitus. Älä lähde oikeasti kenenkään luokse. Ilmaise mieluummin sanallisesti ja paljasta kiusaajat.
Ollaan käyty jo oven takana tsekkaamassa, missä asuvat. Paikat tsekattu. :)
Vierailija kirjoitti:
Musta magia.
Hehe, hauska sattuma, että kaikki mun kiusaajat on elämässään kohdannut joitain vastoinkäymisiä, kuka joutunut onnettomuuteen, kuka sairastunut, kenellä puoliso pettänyt ja kuka menehtynyt, ja itselläni mennyt kaikki peruskoulun jälkeen ongelmitta. Ilmeisesti mun läsnäolo tuottaa pahanlietsojille huonoa onnea:DD
Tästä mallia
Peniksen irti leikkaaminen kesti yli neljä tuntia. Minkäänlaista kivunlievitystä tai puudutusta ei ollut.
Kannattaa muistaa,että kuka tahansa voi tehdä poliisille nettivinkinja rikosilmoituksen,jos suunnittelet murhaa. Rikoksen tunnusmerkit täyttyy jo tässä keskustelussa,mieti haluatko käyttää aikaasi lusimalla linnassa rikoksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa,että kuka tahansa voi tehdä poliisille nettivinkinja rikosilmoituksen,jos suunnittelet murhaa. Rikoksen tunnusmerkit täyttyy jo tässä keskustelussa,mieti haluatko käyttää aikaasi lusimalla linnassa rikoksen jälkeen.
Eihän poliisia ap:n hätä kiinnostaa, so what. Elämä risaseksi, kuten on jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa,että kuka tahansa voi tehdä poliisille nettivinkinja rikosilmoituksen,jos suunnittelet murhaa. Rikoksen tunnusmerkit täyttyy jo tässä keskustelussa,mieti haluatko käyttää aikaasi lusimalla linnassa rikoksen jälkeen.
Eihän poliisia ap:n hätä kiinnostaa, so what. Elämä risaseksi, kuten on jo
Niinpä, ja nyt loppuu jo v.ittu se kytillä uhkailu, joskus ihmisen on tehtävä mitä täytyy vaikkei se yhteiskunnan keksittyjen sääntöjen mukaan laillista olisikaan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa,että kuka tahansa voi tehdä poliisille nettivinkinja rikosilmoituksen,jos suunnittelet murhaa. Rikoksen tunnusmerkit täyttyy jo tässä keskustelussa,mieti haluatko käyttää aikaasi lusimalla linnassa rikoksen jälkeen.
Eihän poliisia ap:n hätä kiinnostaa, so what. Elämä risaseksi, kuten on jo
Niinpä, ja nyt loppuu jo v.ittu se kytillä uhkailu, joskus ihmisen on tehtävä mitä täytyy vaikkei se yhteiskunnan keksittyjen sääntöjen mukaan laillista olisikaan!!
Maailmasta tulee parempi paikka, kun muutama kiusaaja kärsii
Anna anteeksi kiusaajillesi. Niin tein minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Anna anteeksi kiusaajillesi. Niin tein minäkin.
Ei pysty. Ei ainakaan ilman keskusteluja. Ei mitenkään.
Kuula kalloon?