Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihminen alkaa lähihoitajajaksi sairaanhoitajuuden sijaan?

Vierailija
12.03.2012 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vain mikä saa ihmisen valitsemaan lähihoitajuuden sairaanhoitajuuden sijaan. Itsehän perustelunne ja arvolatauksenne tiedätte. Jokin syy siihenkin on, että pitää heti olla niin takajaloillaan, vihainen ja sairaanhoitajia inhoamassa.

Jos et osaa arvostaa lähihoitajia, niin ole arvostamatta. Itse en ole missään huolenpito ammatissa, mutta arvosta löytyy. Hyvä että on olemassa lähihoitajia, niitä jotka hoivaa vanhuksia, lapsia, sairaita jne. Vastuuta on heilläkin, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän.

Mikököhän mahtaa olla ap:een oma ala?

Vierailija
22/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole kyse mun arvostuksista. Haluan vain tietää miksi tuo koulutus valitaan. Hoivata voi monella muullakin koulutuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole kyse mun arvostuksista. Haluan vain tietää miksi tuo koulutus valitaan. Hoivata voi monella muullakin koulutuksella.

En mä ole kiukkunen, mutta sä jankkaat ja se on aika rasittavaa. Ei taida mennä jakeluun mitä sulle kerrotaan, et suostu hyväksymään. Sulla on ongelma, ei niillä jotka on lähihoitajia.

Vierailija
24/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää.

Vierailija
25/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää.

Pitää olla sinnikäs, ei saa luovuttaa, olla luuseri.

Vierailija
26/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tämän ketjun voinut jättää elämään, mutta mulla loppui jo mielenkiinto. Tuli jo paha mieli ihmisten puolesta, jotka tekevät ihan hyvää työtä. On tässä hiukkasen taustalla ajatustakin. En oikeasti käsitä tätä juopaa lähäreiden ja saikkareiden välillä.

Vierailija
27/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työyksikkö tässä työssä. Siksi.