Kuuluuko Suomi edelleen Ruotsiin vai?
Täällä luetaan pakkoruotsia ja tärkeimmät uutiset ovat Halosen vierailu Ruotsissa ja Victorian vauva.
Olisko aika jo itsenäistyä?
Kommentit (5)
voi kun ihmetellä ihmisten palvontaa. Ulkona tälläkin hetkellä kodittomia, vanhukset hukkuu paskaan, eläimiä pidetään huonosti jne. jne. Ja ykkös uutinen on kun uusi elätti syntyy ruotsalaisille. Istituutio mikä maksaa ja mistä ei ole mitään iloa tavalliselle kansalle, paitsi maksamisen "ilo". Kyllä maailma on kummallinen paikka.
voi kun ihmetellä ihmisten palvontaa. Ulkona tälläkin hetkellä kodittomia, vanhukset hukkuu paskaan, eläimiä pidetään huonosti jne. jne. Ja ykkös uutinen on kun uusi elätti syntyy ruotsalaisille. Istituutio mikä maksaa ja mistä ei ole mitään iloa tavalliselle kansalle, paitsi maksamisen "ilo". Kyllä maailma on kummallinen paikka.
Tätä sä varmaan laulat siellä nyt? Musta on ihanaa, että jatkuvan kurjuuden uutisoinnin lisäksi joskus on positiivisia uutisia.
Jee, UUh Aaah. Ruotsalaiset saivat pikku prinsessan. Voi kuinka JÄTTE jännittävääääääää. Siis Ihanaaaa. Niiin positiivsta!
jos ihmisille voi tuottaa lisää ahdistusta, huonoa omaatuntoa ja pahaa mieltä, median tehtävä on tehdä niin. yhtään hyvää tai hyvää mieltä tuottvaa uutista ei saa julkistaa, niin kauan kuin maailmassa on muutakin.
Ruotsalainen kansanpuolue RKP on täällä vahtimassa emämaan etua.