Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko Suomi edelleen Ruotsiin vai?

Vierailija
23.02.2012 |

Täällä luetaan pakkoruotsia ja tärkeimmät uutiset ovat Halosen vierailu Ruotsissa ja Victorian vauva.



Olisko aika jo itsenäistyä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalainen kansanpuolue RKP on täällä vahtimassa emämaan etua.

Vierailija
2/5 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun ihmetellä ihmisten palvontaa. Ulkona tälläkin hetkellä kodittomia, vanhukset hukkuu paskaan, eläimiä pidetään huonosti jne. jne. Ja ykkös uutinen on kun uusi elätti syntyy ruotsalaisille. Istituutio mikä maksaa ja mistä ei ole mitään iloa tavalliselle kansalle, paitsi maksamisen "ilo". Kyllä maailma on kummallinen paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun ihmetellä ihmisten palvontaa. Ulkona tälläkin hetkellä kodittomia, vanhukset hukkuu paskaan, eläimiä pidetään huonosti jne. jne. Ja ykkös uutinen on kun uusi elätti syntyy ruotsalaisille. Istituutio mikä maksaa ja mistä ei ole mitään iloa tavalliselle kansalle, paitsi maksamisen "ilo". Kyllä maailma on kummallinen paikka.


Tätä sä varmaan laulat siellä nyt? Musta on ihanaa, että jatkuvan kurjuuden uutisoinnin lisäksi joskus on positiivisia uutisia.

Vierailija
4/5 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, UUh Aaah. Ruotsalaiset saivat pikku prinsessan. Voi kuinka JÄTTE jännittävääääääää. Siis Ihanaaaa. Niiin positiivsta!





Vierailija
5/5 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihmisille voi tuottaa lisää ahdistusta, huonoa omaatuntoa ja pahaa mieltä, median tehtävä on tehdä niin. yhtään hyvää tai hyvää mieltä tuottvaa uutista ei saa julkistaa, niin kauan kuin maailmassa on muutakin.