Lue keskustelun säännöt.
Voiko mennä lasten pariin töihin, jos räkätauti?
04.03.2012 |
Yskittää 10min. välein, vihreää limaa valuu nenästä ja joutuu niistämään koko ajan. Nokka punainen ja silmät rähmii.
Ei kuumetta, influenssa meni 2vk sitten, jolloin kuumetta. Ääni painoksissa ja olo väsynyt. Ehkä se on vanhempien kauhuksi raahauduttava huomenna töihin.
Kommentit (2)
Ei vaiteskaan, tossa kunnossa pitää olla kotona.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sulla voi olla poskiontelon tulehdus, menepäs lääkäriin hakemaan saikkua ja antibioottia.