Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko miehesi koskaan tapellut fyysisesti kenenkään kanssa

Vierailija
12.03.2012 |

Tuosta junttiketjusta tuli mieleeni, kun siellä sanottiin että fyysinen väkivalta on junttiuden merkki.

Eli onko miehesi koskaan AIKUISIÄLLÄ tapellut kenenkään kanssa? Ja tappelukis lasketaan nyt töniminen, tuuppiminen, lyöminen, potkiminen eli kaikenlainen toiseen kiinni käyminen.

Minun ei ole, enkä voisi kuvitellakaan eläväni sellaisen miehen kanssa.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole reuhaaja tyyppiä ollenkaan. Poistuu mielummin paikalta.

Vierailija
62/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otti ryöstäjän kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme lomalla Lontoossa ja kimppuumme kävi nuorisojengi. Mies pakeni puhelinkoppiin ja minut pahoinpideltiin lievästi ja laukkuni vietiin. Mies soitti apua puhelinkopista.

Olisin ehkä toivonut että mieheni olisi puolustanut minua jotenkin. Nenä murtui ja sain ruhjeita kylkiini. Eihän silti mieheltä voi odottaa mitään supersankarin tekoa. Nuoria oli noin neljä ja mieheni on vain tavallinen herkkä humanisti.

"Sellasta läksin soitteleen, että emäntä on tossa hakattavana mun silmieni alla, ite olen tässä turvassa puhelinkopissa. Viittisittekö lähettää jonkun, kun sen nenä alkaa näyttää pahalta..."

Jos mies olisi käynyt puolustamaan vaimoaan niin se olisi otettu provosaationa. Sitten olisi tullut kenties veitsestä. Ehkä mies tosiaan laskelmoi oikein tilanteen ja soitti oikein. Harva mies tuossa tilanteessa olisi kyennyt auttamaan tai edes estämään tapahtumaa mitenkään muuten. Ne on elokuvat jossa yksi päihittää viisi.

Vierailija
64/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ollakin joskus parikymppisenä, mutta en tiedä. Ei kuitenkaan sinä aikana kun ollaan tunnettu, eli n. 8 vuotta. On nyt 34 vuotias.

Vierailija
65/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi n.3vuotta sitten.

Puolusti minua kun joku tuntematon mies haastoi riitaa pilkun jäleen baarin ulkopuolella.

Muutaman kerran ehkä n.7kertaa on aikuisiällä joutunut tappeluun. Mutta ei ole kertaakaan sitä aloittanut.

Johtuu ehkä ulkonäöstämme, että kaikki ei tykkää tyylistämme.

Vierailija
66/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hyväksy edes väkivaltaa puolustukseen. Jos mies puolustaisi minua nyrkeillä tai edes painien niin jättäisin hänet. Se mies joka soitti apua teki oikein. Väkivalta ei ole ratkaisu mihinkään.

Vierailija
67/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavi kiinni raiskaajaan ja muilutti hieman. yhdessa ollessamme on kerran kaynyt kiinni kehenkaan. tama oli, kun exani kavi minuun kiinni baarissa. ex hakkasi minua jo suhteemme aikana ja luuli, etta olin yksin baarissa.

Vierailija
68/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus vähän alle parikymppisenä kyllä.

Vierailija
69/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin. On juuri yksi niistä asioista joista hänessä pidän.

Vierailija
70/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hyväksy edes väkivaltaa puolustukseen. Jos mies puolustaisi minua nyrkeillä tai edes painien niin jättäisin hänet. Se mies joka soitti apua teki oikein. Väkivalta ei ole ratkaisu mihinkään.

mitä jos sen lapset olis vaikka ollu nuorisojengin kohteena, antaisitko siinäkin miehes vaan livahtaa soittamaan apua ja katsoa kun lapsiasi hakataan.

Kyllä nyt itseään pitää saada puolustaa jos tosi kyseessä!

Vierailija
71/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme lomalla Lontoossa ja kimppuumme kävi nuorisojengi. Mies pakeni puhelinkoppiin ja minut pahoinpideltiin lievästi ja laukkuni vietiin. Mies soitti apua puhelinkopista. Olisin ehkä toivonut että mieheni olisi puolustanut minua jotenkin. Nenä murtui ja sain ruhjeita kylkiini. Eihän silti mieheltä voi odottaa mitään supersankarin tekoa. Nuoria oli noin neljä ja mieheni on vain tavallinen herkkä humanisti.

"Sellasta läksin soitteleen, että emäntä on tossa hakattavana mun silmieni alla, ite olen tässä turvassa puhelinkopissa. Viittisittekö lähettää jonkun, kun sen nenä alkaa näyttää pahalta..."

Jos mies olisi käynyt puolustamaan vaimoaan niin se olisi otettu provosaationa. Sitten olisi tullut kenties veitsestä. Ehkä mies tosiaan laskelmoi oikein tilanteen ja soitti oikein. Harva mies tuossa tilanteessa olisi kyennyt auttamaan tai edes estämään tapahtumaa mitenkään muuten. Ne on elokuvat jossa yksi päihittää viisi.

Ai ei olisi mies voinut tehdä mitään!?!?!? Ymmärrän vielä jos joku lammas itse on tuota mieltä, mutta että sitten tuollainen kaveri saa täällä päänsilitystä naisilta...ihme meininkiä!

Itse olin jotenkin kuvitellut, että jokainen mies itsestäänselvästi puolustaa vaimoaan/perhettään/lapsiaan eikä nyt ainakaan luiki pakoon! Jos miehen pitää valita kumman nenä murtuu hänen vai vaimon, niin kyllä se vaan niin on että se oma nenä pitää valita.

Eikä tuossa mainitussa tilanteessa olisi miksikään supermieheksi kannattanut yrittää ryhtyä. Tavarat kuten vaimon laukku, oma lompakko olisi varmaan ollut ihan viisasta antaa samoin tein, mutta samalla olisi ainakin pitänyt yrittää suojella vaimoa.

Pitäkäähän mammat huolta ettette ainakaan tuollaista miehen mallia opeta pojillenne!

Ja huom.! Itsensä ja perheensä puolustaminen tuollaisessa tilanteessa on vain ja ainoastaan miehen velvollisuus. Se EI ole mitään väkivaltaa, sen ihannointia tai muuta vaan välttämättömyys.

Vierailija
72/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristus mitä yleistämistä, juntti-akateeminen. Täytyyhän miehen puolustaa itseään tai puolisoaan jos päälle käydään. Ei itsensä puolustaminen ole väkivallanteko vaan oman koskemattomuuden puollustamista. Ehkä mielipiteeni johtuu tuosta akateemisen koulutuksen puutteesta?

Vierailija
73/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos sen lapset olis vaikka ollu nuorisojengin kohteena, antaisitko siinäkin miehes vaan livahtaa soittamaan apua ja katsoa kun lapsiasi hakataan.

Kyllä nyt itseään pitää saada puolustaa jos tosi kyseessä!

Mitä se hyödyttäisi että mies menisi lasten sekaan hakattavaksi?

Soittamalla apua mies voi tarjota apua. Menemällä itse tilanteeseen hän ja lapset joutuvat vaaraan. Lapsia saa uusiakin. Tärkeää on toimia väkivallattomasti.

Vierailija
74/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka omat lapset surmattaisiin silmien edesssä niin se on Jumalan tahto. Minun tekoni ei muuttaisi tilannetta, kuin pahemmaksi.

Itsensä puolustaminen on kuoleman pelkoa ja epävarmuutta uskoa Jumalaa ja Taivaspaikkaa kohtaan. Pitää luottaa rakkaudessa Jumalaan ja kieltäytyä nyrkin tiestä. Amen.

Vierailija
75/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä voisi kuvitella asuvani sellaisen kanssa.

Vierailija
76/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveriaan. Itse ei tietääkseni ole ketään vahingoittanut.

Vierailija
77/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesus!

Vierailija
78/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme lomalla Lontoossa ja kimppuumme kävi nuorisojengi. Mies pakeni puhelinkoppiin ja minut pahoinpideltiin lievästi ja laukkuni vietiin. Mies soitti apua puhelinkopista.

Olisin ehkä toivonut että mieheni olisi puolustanut minua jotenkin. Nenä murtui ja sain ruhjeita kylkiini. Eihän silti mieheltä voi odottaa mitään supersankarin tekoa. Nuoria oli noin neljä ja mieheni on vain tavallinen herkkä humanisti.

Ehkä miehesi todellakin puolusti sinua optimaallisimmalla tavalla mitä tilanteeseen kävi. Joku muu ratkaisu olisi tehnyt pahempaa jälkeä. Eivät kaikki ole tappelijoita.

Kerrassaan loistava esimerkki ehkä sankarillisesta teosta, jota ei nähdä sankarillisena tekona.

Vierailija
79/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda tyyliä, trolli.

Vierailija
80/88 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi