Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvanyritystä 6 kk takana. Alavatsan "tärähtelykipu" kp 12/27-29. Ovulaatio tulossa?

Vierailija
12.03.2012 |

Auttakaa, ihanat ihmiset

Kauhea vauvakuume, vauvaa yritetty puolisen vuotta... vielä tuloksetta. Takana yksi km rv. 5, reilu vuosi sitten

Alavatsassa tuntuu kävellessä, tai esm. istualtaan ylös noustessa, kipu vasemmalla puolella.

Onko tämä merkki siitä, että ovulaatio on tulossa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minulla on juuri näin. Alamaha on jommalta kummalta puolelta todella herkkä puolivälissä kuuta, sitä kipua on vaikea selittää, mutta ei tosiaan voi edes koskea lähelle siihen. Siitä tiedän että on ovis menossa. Ja tällä taktiikalla ehkäisty miehen kanssa 13 vuotta.

Vierailija
2/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle tulee tärinäkivusta ekaks mieleen endometrioosi. toivottavasti on vain ovulaatio.

onks kivuliaat menkat? Endo aiheuttaa lapsettomuutta, mutta ei tuo puol vuotta vielä mikään pitkä aika ole.

toivotavasti olen väärässä keittiödiagnooseineni....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kertoo todella tarkasti milloin ovulaatio on tulossa.

Vaatii tosin vähintään yhden verrokki kuukauden, jotta osaat tulkita lämpöjäsi. Mitattava myös pepusta tai korvasta - ei suusta, eikä kainalosta.

Vierailija
4/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle tulee tärinäkivusta ekaks mieleen endometrioosi. toivottavasti on vain ovulaatio.

onks kivuliaat menkat? Endo aiheuttaa lapsettomuutta, mutta ei tuo puol vuotta vielä mikään pitkä aika ole.

toivotavasti olen väärässä keittiödiagnooseineni....

ole ainakaan muuten mitään endon oireita, eikä näitä kipuja ole jokaisessa kierrossa, ehkä muutaman kerran vuodessa.

Toivottavasti mulla ei ole mikään endometrioosi.

Olen kuitenkin tullut jo kerran raskaaksi, joten toivotaan että tulen vielä uudestaan, ja että raskaus kestää loppuun asti.

Menkat on kivuliaat ekana päivänä, mutta hyvin pärjää kun ottaa päivän aikana pari buranaa.

Ap

Vierailija
5/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ovulaatiota mutta endometrioosi voi olla

se sitten olis joka kierrossa, jos olis endometrioosia? Vai voiko se vaihdella?

Ap

Vierailija
6/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kystalta tai endometrioosilta. Jos oire jatkuu mene gynelle.

Vierailija
7/7 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulosta ovulaatiolta, vaan kystalta tai endometrioosilta. Jos oire jatkuu mene gynelle.

on ollut ennenkin, joissakin kierroissa. Sitä ilmenee ainoastaan kierron keskivaiheissa.

Jos meillä ei kesään mennessä tärppää, menen käymään gynekologilla.

Muistan, että vuosi sitten tapahtuneen keskenmenon jälkeen seuraavassa kierrossa oireet olivat todella voimakkaat, joten ajattelin sen liittyvän ovulaatioon. Olen lukenut jostain, että keskenmenon jälkeen tärppäisi helposti, sillä ovulointi olisi aika varmaa, ja oireet olisivat myös jotenkin voimakkaampia?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän