Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten raskausarvista eroon? Kaikki keinot tähän!

Vierailija
12.03.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jenkeistä Revitolin jotain anti strech mark cream-voidetta, joka tulee ens viikolla, oli saanu netissä ihan hyvät arviot ja saa käyttää raskausaikana, ei parabeenejä ym lisäaineita, lisäksi käytössä bio oil-öljyä sekä bodyshopin kaakaovoita, tällä hetkellä ei arpia, mutta painokin noussu vain 4 kiloa ja pitkällä ollaan.

Vierailija
22/25 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2012 klo 09:18"]

Kuten sanoin, niin olen todella ONNEKAS, kun vatsa on edelleen nätti ja silonen raskauden jälkeen. Jopa tämän viidennen. Lällätilää...

Ja koska alan heti treenata juoksua, kun vuodot lakkaa synnytyksen jälkeen, niin ne vähätkin kilot karisee ja ei ole edes ylimääräsiä makkaroita vatsan seudulla. Saatikka niitä hirveän ällön näköisiä arpia. Jotka tuolla uimarannoilla siheuttaa oksetusrefleksin. Ei ihme, ettei miehet halua seksiä vaimon kanssa enää raskauden jälkeen.

Siitäs saitte ;)

[/quote]

Oh God! Mulla on mahan seutu täynnä raskausarpia, rinnat täynnä raskausarpia ja mies haluaa minua enemmän kuin koskaan, koska olen kuulemma nyt naisellisempi. Siitäs sait! ;)

Jos oisin sun mies, niin olisin kyllä kaks kertaa harkinnut sun painamista, tekstisi kertoo jo kaiken luonteestasi, yöks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs arvet reisissä vaikkei raskana olekkaan? samallaisia vaaleita viiruja sisäreidet täynnä eikä aurinkokaan auta? olisiko sitten nuoresta asti pitänyt ehkäistä? joten, onko mitään millä ne sa pois?

Vierailija
24/25 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI!

LAITTAKAA ARVEN PÄÄLLE TATUOINTI. MIKÄÄN MUU EI TEHOA!!

Vierailija
25/25 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseruskettavilla voiteilla voi häivyttää vaaleita arpia. Pelkkää aurinkoa ottaessa arvet jäävät valkoisiksi ja iho ruskettuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi