Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten raskausarvista eroon? Kaikki keinot tähän!

Vierailija
12.03.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaus jossa kaikki iho, missä on raskausarpia leikataan pois.

Ja niitä ei taideta juurikaan tehdä.

Eli ei niitä keinoja ole, aika vaalentaa.

Vierailija
2/25 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös paljon raskausarpia mahassa. Vauva nyt 8 kk, eivätkä ole sinä aikana juuri muuttuneet. Minulla arvet ovat kapeaa ja suht vaaleaa viirua, mutta niitä on todella paljon. Navasta lähtee ikään kuin tiheä tikkataulu. :D

Kannattaisiko kesällä yrittää ottaa niihin aurinkoa? Voisiko auttaa vai tuleeko vain kamalampaa jälkeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino on ennaltaehkäisy. Itse rasvasin mahani suihkun jälkeen joka ilta tummelilla. Siis rasva jota käytetään lehmän utareisiin. Toimii!!

Vierailija
4/25 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on välttää ne. Eipä ole onneks koskaan tullut. Vielä pari viikkoa synnytykseen ja vatsan iho aivan entisellään. Tässä suhteessa olen onnekas :) (vaikken missään muussa olisikaan)

Molemmille siskoilleni on tullut raskausarvet ja toiselle melko pahan näköset. Olisiko sitten niin, että he ovat lihonneet raskauden myötä ja vatsan iho kovilla. Luulisi kuitenkin, että meillä suht samanlainen ihon rakenne.

Itselleni tullu raskauskiloja 7.

Vierailija
5/25 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä ne vaalenevat ja häilyvät. Itsellä nyt viimeisimmästä raskaudesta 1v4kk ja nyt jo huomattavasti vähemmän näkyvät arvet. Ja niitä on paljon. :D

Ennemmin koita käyttää aikasi "henkiseen toipumiseen", että hyväksyt muutokset.

Vierailija
6/25 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on välttää ne. Eipä ole onneks koskaan tullut. Vielä pari viikkoa synnytykseen ja vatsan iho aivan entisellään. Tässä suhteessa olen onnekas :) (vaikken missään muussa olisikaan)

Molemmille siskoilleni on tullut raskausarvet ja toiselle melko pahan näköset. Olisiko sitten niin, että he ovat lihonneet raskauden myötä ja vatsan iho kovilla. Luulisi kuitenkin, että meillä suht samanlainen ihon rakenne.

Tai ei tarvitse lihoa pätkääkään jotta arvistuu. Itselläni on sukurasitteena tullut raskausdiabetes ja ruokavalion vuoksi painoni nousi raskauksissa alle 4kg. Normaalipainoinen olin alkujaan. Silti olen tosi arpinen, ja siskoistani kahdella ei ole arpia lainkaan ja yhdellä on myös paljon. Äidilläni ei ole arpia, äidin siskolla on.

Lisäksi toinen arvettomista siskoistani lihosi raskauden aikana 18kg. Palautui toki sen jälkeen.

olinkohan nro 5

Vierailija
7/25 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että miten sapettaa tuollaiset tyypit jotka tulee tähän ketjuun lesoamaan, miten ovat arvilta välttyneet, kun eivät ole päästäneet itseään lihoamaan.

Ketjussa kysyttiin, miten arvista päästään eroon! Painu muualle kehumasta itseäsi!

T: nro 3

Vierailija
8/25 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v raskauden jälkeen olivat vaalenneet, niin että ei enää juurikaan näy. Aikaa siis, millään voiteilla niistä punaisista juovista ei eroon pääse. On iho-vartalo-tyypistä kiinni, tuleeko niitä. Olin normaalipainoinen ennen raskautta, mutta pyöristyn helposti. Rinnat olivat kuin tiikeriäidillä:) mutta nekin ovat nyt palautuneet lähes ennalleen. Arpia on mutta ne ovat vaaleita.

Vierailija
9/25 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että miten sapettaa tuollaiset tyypit jotka tulee tähän ketjuun lesoamaan, miten ovat arvilta välttyneet, kun eivät ole päästäneet itseään lihoamaan.

Ketjussa kysyttiin, miten arvista päästään eroon! Painu muualle kehumasta itseäsi!

T: nro 3

Niin ja nro 5, jos olisin ilkeä, pitäisin peukkuja, että sinullakin vielä maha repeää. Menisi vaikka kaksi viikkoa yliajallekin, kuten minulla (jolloin arvetkin tulivat)!

Mutta en halua olla ilkeä, ja toivon sinullekin kaikkea hyvää vaan!

-nro 3

Vierailija
10/25 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, niin olen todella ONNEKAS, kun vatsa on edelleen nätti ja silonen raskauden jälkeen. Jopa tämän viidennen. Lällätilää...

Ja koska alan heti treenata juoksua, kun vuodot lakkaa synnytyksen jälkeen, niin ne vähätkin kilot karisee ja ei ole edes ylimääräsiä makkaroita vatsan seudulla. Saatikka niitä hirveän ällön näköisiä arpia. Jotka tuolla uimarannoilla siheuttaa oksetusrefleksin. Ei ihme, ettei miehet halua seksiä vaimon kanssa enää raskauden jälkeen.

Siitäs saitte ;)

Vierailija
11/25 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrassaan.

Kai tuo oli joku ilkeän huumorin viritys. Tosi hauskaa.

Vierailija
12/25 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli arvet vasta viimisellä viikolla ja synnytyssalissa. Ahkerasti olin tummelilla rasvannut alusta asti, mutta uskon että arpia olisi voinut tulla ennemmän elen näin olisi tehnyt.

Vierailija
13/25 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä, lihooko vai ei raskausaikana, ei ole merkitystä arpien suhteen. Joillekin arpia tulee, joillekin ei, se on geneettistä. Esim. meidän äiti on synnyttäyt 4 lasta eikä yhtäainoata arpea ole missään. Samoin minulla, 2 raskautta takana, ei arpia, siskolla sama.

Ystävälläni arpia on paljon, sama hänen äidillään ja kahdella siskollaan. Se on perinnölistä nääs. Toki, jos vatsa oikein paisuu, esim. odotat kaksosia, saattaa nahka loippuvaiheessa "revetä" ainakin navan ympäriltä, joten siinä ei perintötekijät auta.

Rasvaaminen raskausaikana toki auttaa ihon kimmoisuuteen ja nahkan palautumiseen synnytyksen jälkeen, mutta ei se oikein arpien muodostumiseen vaikuta millään tavalla. Sori.. Ja te rasvaajat, valitkaa luomutuotteita, muut rasvat sisältävät parabeeneja ja ftalaatteja!! Ftalaatit vaikuttavat mm. poikalasten sukupuolielinten kehittymiseen epäsuotuisalla tavalla ja saattavat aiheuttaa hormonaalisia syöpiä lapsen varttuessa aikuiseksi (rintasyöpä, eturauhassyöpä, kohdunkaulansyöpä jne), jos sikiö on altistunut flataateille.

Etanavoide saattaa vaalentaa raskausarpia, voidetta saa luontaistuotekaupoista. Lisäksi kauneushoitolat tekevät mm. lasenhoitoja arpiin, kannattaa googlettaa.

Vierailija
14/25 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, niin olen todella ONNEKAS, kun vatsa on edelleen nätti ja silonen raskauden jälkeen. Jopa tämän viidennen. Lällätilää...

Ja koska alan heti treenata juoksua, kun vuodot lakkaa synnytyksen jälkeen, niin ne vähätkin kilot karisee ja ei ole edes ylimääräsiä makkaroita vatsan seudulla. Saatikka niitä hirveän ällön näköisiä arpia. Jotka tuolla uimarannoilla siheuttaa oksetusrefleksin. Ei ihme, ettei miehet halua seksiä vaimon kanssa enää raskauden jälkeen.

Siitäs saitte ;)

No nyt en voi muuta sanoa kuin, että olet oksettavan kuuloinen ihminen luonteeltasi, vaikka olisitkin timmi kropaltasi! Noh, kaikkea ei voi saada.

Ja kumoan tässä vielä väitteesi siitä, miten raskausarvet liittyisivät lihoamiseen. Olen hoikka ja minulla oli synnytyksen jälkeen 2 kiloa "ylimääräistä". Maha kuitenkin kasvoi yläkäyrillä ison vauvan ja oman lyhyyteni takia. Ei ollut muuta suuntaa kasvulle kuin eteenpäin. Ja kas, lasketun ajan jälkeen se ihokin repesi.

Aion kyllä ensi kesänä uimarannalla pukea kokouikkarin, ihan vaan etten joudu väistelemään niitä oksennuksiasi...

-nro 3

Vierailija
15/25 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, itse käytin clarinsin öljyä raskausarpiin ja clarinssilla oli myös jotain toista voidetta mikä on rintoihin tarkoitettu ettei iho imetyksestä niin kärsisi. Poika jo 6-vuotias niin en tarkempia nimiä muista mutta olivat todella hyviä mun mielestä ja kaupassa osaavat varmasti auttaa kun merkin tietää. Suosittelen :)

Vierailija
16/25 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäs saitte ;)

no ilo loppui siihen kun syynytksen yhteydessä tuli PALJON arpia ja hänen lapsi kuoli synnytykseen. Eipä enää mamma ylistä itseään kylillä kun murtuu täysin jo kun joku mainitsee sanan raskausarpia. Noin vaan kaikki voi muuttua.

Vierailija
17/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI!! MINULLA ON RATKAISU,AINAKIN NIIN USKON. Olen tehnyt nettisivutkin joissa kerron voiteen vaikutuksesta, sivut ovat vielä alussa, mutta katsokaa ihmeessä :)!! http://momma2012.nettisivu.org/

Vierailija
18/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halpaa, mutta ainakin parilla tutulla toiminut.

Vierailija
19/25 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut raskaana, mutta minulla on raskausarpia ollut nyt noin nelisen vuotta, ne tulivat kasvupyrähdyksen aikoihin,ja pahenivat kun painoni nousi. Suurin osa niistä on jenkkakahvojen kohdalla ja sisäreisissä. Ne ovat aina olleet todella punaisia, mitä nyt vähän osa vaaleni ajan kanssa, mutta todella selvästi näkyivät. Noin puoli vuotta sitten aloitin kovan rasvauskuurin, jolloin rasvasin ihon melkein joka päivä 2 kertaa päivässä. Käytin joskus ihan perus apteekin rasvoja, sitten esim garnierin intensive 7 days rasvaa sekä paljon muita erilaisia rasvoja (kuitenkaan en mitään erityisesti arville tarkoitettuja) Nyt arvet ovat todella paljon vaaleammat, ja vaikka uusia on tullut hieman esim rintoihin, ne eivät ikinä olleet punaiset, vaan todella vaaleita ja huomaamattomia (ne eivät jotenkin tunnu koskettaessa yhtä selvästi kuin ennen). Rasvaus oli välillä rasittavaa, mutta nyt kyllä sanoisin että se kannatti. Ennaltaehkäisy olisi tietysti ollut rasvoilla paras, mutta eipä noi arvet nyt enään juuri häiritse. Talvella rasvas myös oli hyvä, iho ei kuivunut yhtään niinkuin yleensä. :)

Toivottavasti muillakin tämä rasvaus auttaa, mutta sitä pitää oikeasti jaksaa tehdä päivittäin ja olla sitkeä sen kanssa :)

Vierailija
20/25 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tullut vatsan seutuun ensimmäisellä raskaudella yhtään arpia, mutta toisen raskauden aikana tuli. Nyt vauva on 8kk ja tuntuu että vihdoin alkaa haalistua.. Mutta aion silti pukea bikinit, koska kyllähän rannoilla on muitakin äitejä, joilla on raskausarpia. Jos jotain haittaa niiden katsominen, niin katsokoon sitten muualle. :) Ja en kyllä itse ainakaan rannalla kyylää muiden ihmisten vatsanahkaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän