Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Eikö tuossa kreikka-sotkussa voisi tehdä niin, että yksi käy lukemassa sen sopimuksen
11.03.2012 |
ja kertoo sisällön puoluetoverille, joka ei ole sitälukenut (eikä ole siten vaitiolovelvollinen), sitten tämä toinen etsii sopimuksessa oleville tiedoille lähteet muualta, ja julkaisee ne sitten? Kyllähän nyt luulisi olevan helppo löytää "lörpöttelijä", kun tietää, mihin asiaan on lähdettä etsimässä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa