Itkin viime yönä
Muutettiin eilen uuteen asuntoon joka on kaunis ja toimiva. Saatiin aika paljon tavaroita paikoilleen ja muutenkin sistiksi koti...mutta kun tämä ei tunnu kodilta!
Mulla on ikävä mun vanhaa kotia, joka jo vähän repsotti sieltä ja täältä, oli vanha ja hassun muotoinenkin, mutta se tuntui kodilta heti ensimmäisestä kerrasta kun kävin siellä.
Mä tiesin heti silloin, että nyt olen kotona, vaikka paikka oli remonttia vailla ja rähähtänyt.
Tämä uusi ei tunnu kodilta. Nukuin ehkä pari tuntia yöllä ja nekin todella levottomasti. Mieheni ja lapseni on suunnattoman tyytyväisiä tähän uuteen.
Tulenko koskaan tuntemaan tätä oikeasti kodikseni?
Menen tänään vanhaan paikkaan hakemaan viimeiset tavarat ja sydäntä raastaa lähteä sieltä viimeisen kerran. Siellä on niin paljon hyviä muistoja. Tuntuu että hyvästelisin läheisen ystäväni. Taidan olla vähän seko päästäni...
Kommentit (5)
että ei tule koskaan tuntumaan kodilta :( joo totut siihhen, mutta sitä tunnetta et saa :(( kannattaa yrittää sisustaa kuitenkin niin, että viihtyisit mahdollisimman hyvin, vaikka uuden sohvan hankkiminen jo piristää mieltä..
Mutta vanhassa paikassa nukuin yöni heti makeasti. Toivottavasti kotiudun tähän yhtä hyvin.
Myönnän vain teille av-mammat, että en olisi edes halunnut muuttaa...
AP
Mutta vanhassa paikassa nukuin yöni heti makeasti. Toivottavasti kotiudun tähän yhtä hyvin.
Myönnän vain teille av-mammat, että en olisi edes halunnut muuttaa...AP
tsemppiä kuitenkin :) kohta on kesä, onko oma piha? jos on niin laitat sinne kivoja kukkasia :)
jotkut paikat kolahtavat heti ja tuntuisi kuin olisi tullut kotiin.
Ehkä tää on vaan vaihe, joka kannattaa muitten takia sietää? Jos muista tuntuukin nyt siltä kuin susta edellisessä paikassa? Ja usko pois, vielä tulee rakkautta ensisilmäyksellä asuntojenkin kanssa :)
Muutitte vasta eilen. Ottaa se aikaa.