Voi helvetti. 12-vuotias tahtoo takatukan.
Siis ei kukaan voi oikeesti haluta takatukkaa. Kuolen ehkä häpeästä. sillä on nyt sen verran kasvatetut hiukset, että niistä saisi muotoiltua takatukkamallin kun kaikki päälihiuksen lyhentäisi.
Siis oikeesti??? Auttakaa mua, mitä mä sanon tolle? Ei kai nyt OIKEESTI ole takatukat muodissa?
Kommentit (24)
Eli tukkaa ei leikata takaa keväällä eikä kesällä. Mukavampi sitten mökillä olla, kun ei niska pala.
T; Ex
Hölmön näköinen!
Voin kuvitella pienen kaljamahan ja hankkijalippiksen päähän. Kirves toisessa kädessä ja tölkki toisessa. Siinä sitä sitten patsastellaan ilman naista ja syy on takatukka!
Eipähän ainakaan niska pala. Kyljys palaa ja ne on mun. Ei sun.
T: Ex
Anna tukkamallin olla se, jonka hän toivoo ja ole byökkimättä. Eipä äitisikään varmaan aikoinaan tajunnut omia visioitasi.
mun äiti visioi mulle aikoinaan takatukan, ja mä olin sitä leikkausta ennen ihan söpö kolmasluokkalainen. Kunnes sain takatukan.
Mut mun lapsella on nyt vaihtoehtoina mitä tahansa muuta.
-ap-
Itse poikaasi vuoden vanhempana ja toista sukupuolta edustavana voisin tulla esittämään oman näkökulmani. Näkeehän takatukkia muutamilla, onko sillä muutenkaan väliä mikä on muotia, mikä ei? Itselläni on ollut takatukan kasvatus menossa vuosia, vaikka tyttö olenkin. Toiset tykkää, toiset ei. Huutelua saa kuulla aina ja ikuisesti, mutta ylpeenä piiskani kannan. Mitä sinulla on takatukkaa vastaan? Mikset anna poikasi toteuttaa itseään? Mikset anna hänen olla oma itsensä ja sitä mitä haluaa?
Kai se on nyt muotia taas.