Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tulis vahtimaan mun 2-vuotiasta??

Vierailija
11.03.2012 |

Nyt just ois sellanen olo, että voi helvetti kun saisi olla ees kaksi minuuttia IHAN RAUHASSA.

Ja turha tulla sanomaan että mitäs teit lapsen jos et yksin jaksa sitä hoitaa, hypätkää järveen te superäidit!

Minä kiristelen hampaita ja menen kohta lukkojen taaksen vessaa rauhoittumaan, kiristää pinnaa niin perkeleesti. Ja senhän tietää, että silloin lapsi roikkuu entistä pahemmin puntissa. Pääsispä vaikka kauppaan rauhassa, IHAN YKSIN.

Sit kun lapsi menee nukkumaan, niin oon niin bönarissa etten jaksa tehä mitään niitä hommia, joita on pitäny siirtää sinne nukkumaanmenoon >:[

&¤%¤%W&//&%¤%¤#¤#!&!!!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oon ihan väsyny koko ajan enkä jaksa mitään. Nämä viikonloput on ihan kamalia kun jotenkin joutuu venymään äärimmilleen. Viikot on vähän helpompia kun lapsi on hoidossa. :((

Vituttaa lukea joittenkin fb-päivityksiä, miten on kivaa ja miten on ulkoiltu monta tuntia ja syöty eväitä ja elämä hymyilee ja kaikki on yhtä onnellisia kuin Tao vitun Tao. >:[[

Mä haluan lomaa, mä haluan kaheksi viikoksi jonnekin hevonhelvettiin eroon kaikista ihmisistä.

ap

Vierailija
2/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestä tahansa voi tuntua tuolta kun on noin pienen ja vielä iältään vaativan ja tarvitsevan kanssa kahden kauan aikaa! ja ilman hengähdystaukoja? olisit sellaisen nyt todella ansainnut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta vaikkapa sen pari tuntia, että saisit käydä yksin ulkoilemassa tai kaupassa? Tai lähetä mies lapsen kanssa kauppaan/ulkoilemaan ja makaa sohvalla 2 tuntia nollaamassa.

Vierailija
4/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorin mulla kohta kaksi ja vanhin 13 vuotias,lapsia mulle neljä.

mistä päi sattusit olemaan?

Vierailija
5/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo isäviikonloppu. No joo, ehkä just ja just jaksan ensiviikonloppuun, jolloin mulla on kaikkien ydinperheellisten kadehtima "vapaa"viikonloppu, joka menee ihan koomassa elpyen.

ap

Vierailija
6/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan jo lähempänä apua. Voin ottaa muksusi.

Vierailija
8/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

P-Suomi

Vierailija
9/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vois jeesiä hetkeksi? Tai ketään tuttavaa lähellä?

Vierailija
10/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei halua.

ap

Vierailija
11/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

no en mä sit voikkaan auttaa. liian kaukana asut. :(

Vierailija
12/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä suosittelisin ,että haet töitä ja lapsi hoitoon.sä oot selvästi ahdistunut ja masentunut.etkä valmis tällä hetkellä tohon elämäntilanteeseen.onko sulla vanhempia jotka vois auttaa?tai jos et voi puhuu niille ni perheneuvola?

Vierailija
13/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei kyllä kuullosta ihan normaalilta.... Oletko masentunut? Onko lapsi erityisen vaativa? Jotenkin tuntuu että pari päivää pitäisi jaksaa ainakin normaalin kaksivuotiaan kanssa. En ole paras sanomaan, kun omat on suht helppoja lapsia, mutta kuullostaa vaan niin surulliselta kun ajattelee lapsesi kannalta. Eihän sitä aina tarvitsekaan olla täydellinen ja jaksava äiti, mutta jos tilanne on jatkuvasti tuollainen, niin hae apua. Neuvolasta ta mistä vaan. Jos vaikka saisit jonkun tukiperheen tms.