oletko jo saanut ilmaisen risteilyn Cittarista?
Kommentit (9)
..noita 'ilmaisia' laivaristeilykuponkeja tulee normitalouteen monia vuodessa. Meillä menee ssman tien roskiin tai laitan työpaikan kahvipöydälle, jos joku sattuu tarvitsemaan.
Ei meille vaan tipahtele. Iloissani ottaisin moien vastaan. Ei ole tipahdellut sinne kahvipöydällekään...
Ei meille vaan tipahtele. Iloissani ottaisin moien vastaan. Ei ole tipahdellut sinne kahvipöydällekään...
... ja viimeksi ei kukaan tainnut korjata työpaikan kahvipöydästä niitä itselleen. Meillä on paljon matkusteleva työyhteisö ja suuntaavat matkansa yleensä muualle. En kehtaa edes tutuilta kysyä, haluaako joku. Olen ymmärtänyt, että niitä tulee kaikille. Eipa kait sitten.
... ja viimeksi ei kukaan tainnut korjata työpaikan kahvipöydästä niitä itselleen. Meillä on paljon matkusteleva työyhteisö ja suuntaavat matkansa yleensä muualle. En kehtaa edes tutuilta kysyä, haluaako joku. Olen ymmärtänyt, että niitä tulee kaikille. Eipa kait sitten.
Mutta tästä Cittarin jutusta ilahduin, kun se onkin vaihteeksi SIljalle.
Minkähän arvoinen tämä lahjakortti on? itse kun en ole koskaan ollut risteilyllä niin ei ole mitään hajua..
oho tää oli vuoden vanha keskustelu no mut sama tarjous nytkin :D
jo perjantaina. Hesa-Stokka-Hesa risteilylle mennään ja tuskin maltan odottaa seisovaa pöytää ja sen notkuvia anteja sekä tietty ilmaisia limuja.