Listataan positiivisia asioita joita sinkkuus on tuonut elämääsi
Tuossa toisessa ketjussa kun valitetaan että sinkulle on kaikki niin kallista niin mitkä ovat sitten niitä hyviä asioita joita vain sinkut saavat?
Kommentit (7)
Vapaus.
Ei tarvitse neuvotella mistään, eikä kärsiä toisen pieruista.
Vankilassa ei ole varmaankaan kiva olla.
Kukaan ei aiheuta mun elämään mitään draamaa vain saadakseen huomiotani vaan saan elää yhtä tasaista arkea kuin kuolleen sydänkäyrä. Mikä ihana rauha vuoristoradan jälkeen.
Kaappitilaa on riittävästi.
Kylppärissä on aina kaikki järjestyksessä.
Eteisen narikassa ja kenkähyllyssä on tarpeeksi tilaa.
Tiedän tarkalleen mitä ruokaa on kaapissa.
Nukun, herään, harrastan 100 % omista lähtökohdista, ja oman tarpeen mukaan.
Rahatilanne on täysin omissa käsissäni.
Joka ikinen tavara asunnossa on oikea ja oikealla paikalla, silloinkin kun paikka vaihtuu.
Kaikki värit seinissä, on tismalleen oikeat. Voin vaihtaa niitä kun haluan.
Katson niitä ohjelmia mitä haluan, ja koska haluan.
Tässä muutama pikku juttu. On paljon muutakin kyllä.
Mielenrauha. Ei sille voi hintaa asettaa.