Mitä mieltä mitoistani? 170/73, vaatekoko 40-42, liivit 75C-D, Tiimalasivartalo.
Kommentit (43)
kun ns. "tiimalasiksi" kutsutaan naista lantion ja RINNAN ympäryksen mukaan - niin eikös "tiimalasius" pitäis mitata ennemminkin lantion ja HARTIOIDEN ympäryksen mukaan?
Eli: hartiamitan - vyötärön - lantion suhde?
Itse olen mielestäni ainakin lähes tiimalasimallia (vyötärön pitäisi kunnon tiimalasiin olla kapeampi), kun olen lanteikas ja leveäharteinen, mutta aika pienirintainen kuitenkin. Mitat siis 95-75-105. Pituutta on 174 cm ja painoa 72-73 kg, paljon rankkaa salitreeniä takana - ja edessä!
kun ns. "tiimalasiksi" kutsutaan naista lantion ja RINNAN ympäryksen mukaan - niin eikös "tiimalasius" pitäis mitata ennemminkin lantion ja HARTIOIDEN ympäryksen mukaan?
Eli siis tätä mietin:
Itse olen mielestäni ainakin lähes tiimalasimallia (vyötärön pitäisi kunnon tiimalasiin olla kapeampi), kun olen lanteikas ja leveäharteinen, mutta aika pienirintainen kuitenkin. Mitat siis 95-75-105. Pituutta on 174 cm ja painoa 72-73 kg, paljon rankkaa salitreeniä takana - ja edessä