Miesten erektio-ongelmista
Puhuvatko miehet kavereiden kesken, jos heillä on erektio-ongelma vai onko se tabu? Mitä jos miehellä ei seiso, niin häpeääkö sitä ja voiko vaikuttaa suhteeseen niin, että jättää naisen? Syyttävätkö miehet erektio-ongelmastaan naista tai itseään? Pystyvätkö miehet puhumaan asiasta vai onko parempi, että siitä ei puhu mitään? Se on kuitenkin varmaankin yleistä, että sellaista on jossain vaiheessa elämää kaikilla miehillä johtuen esim. stressistä ym. paineista. Asiallisia vastauksia kiitos.
Kommentit (4)
Ei niistä puhuta. Muistan kun murrosiässä oli ongelmia erektion suhteen. Sitä tuppasi tulemaan herkästi esim. koulussa. Jäi mainitsematta aiheesta muille.
Tiedän oman mieheni puhuneen siitä läheisimpien ystäviensä kanssa. Olen ymmärtänyt että joillakin heistäkin on ollut ongelmaa. Mieheni syyttää minua vaikeuksistaan (minä paineistan häntä) ja varmasti on senkin sanonut. Me puhumme asioista kyllä mutta kaikki puhe tuntuu vain lisäävän paineita.
Kerran vanha työkaveri soitti ja kyseli minun mielipidettä ,että kannattaisko hänen hakea lääkkeitä, kun ei enää ota eteen. Vastasin vaan , että kyllä ne toimii, jos ne vaan muuten sopii. Varmaan sitten haki.
Ei ainakaan kukaan ole minulle puhunut. Veikkaan, ettei herkästi puhuttaisikaan, koska eiväthän kaverit siinä (toivottavasti) voi kuitenkaan mitenkään auttaa. Pahimmassa tapauksessa levittelisivät asiaa tai vääntäisivät vitsiä. Parasta siis lienee puhua esim. lääkärin tai psykoterapeutin kanssa.