Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

164cm/60kg ja vaatekoko silti 34-36. Miten mahdollista?

Vierailija
11.03.2012 |

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireät paidat ostan yleensä koossa 38 ihan sen takia, että ne kuitenkin kutistuvat pesussa.

Juu, minullekin sopisi koko 34, mutta ostan ison osan vaatteista koossa 36 tai 38 koska kutistuvat pesussa. En siksi väitäkään olevani kokoa 34.

t. 167cm, 54 kg.

Vierailija
42/55 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi olla "lihavampi". 34-36 on kuitenkin s-kokoa.

ap

164 cm ja painoa noin 62-64 kg ja vaatekoko on XS. Alaosa about S (joskus jopa melkein M), mutta yläosa lähinnä XS harvemmin S.

Käytännössä vaimon koko on siis S, mutta yläosa lähinnä XS.

Urheilee ja on suht lihaksikas ja pikkasen persevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko on 36, 38 on selvästi liian iso

Vierailija
44/55 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osa vaatteista oli kokoa 36, tai s, urheilin joten lihaksia paljon ja esim. reisistä ei aina 36 koko sopinut. Onpa ikävä tuota aikaa.. Nyt painoa on parikymppiä enemmän :(

Vierailija
45/55 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen 164cm ja painan 60kg (nyt tosin 63kg, kun raskauskiloja jäljellä vielä 3kg)

Mutta siis samat vaatteet menevät päälle ja kokoni on S/36

Moni asiaa ihmettelee, eikä usko painoani. Luulevat siis kevyemmäksi. Mutta liikun paljon ja lihasta löytyy. Vähän toki löysää vatsasta 2 lapsen jäljiltä (kuopus vasta 5kk)

Että hyvin on mahdollista.

Vierailija
46/55 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti on ton kokonen noilla numeroilla, voi olla jo ennemminkin. mä oon nykyään paljon isompi MUTTA TON PAINOSENA ON NOI VAATTEET SOPIVIA IHAN KEVEESTI!

Vierailija
47/55 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 70kg ja 168 cm pitkä. Ja todellakin, käytän housuissa kokoa 36! Ja paidoissa kokoa M tai 38 koska hartiat on niin leveät.

No sellaiset pillihousut joudun kyllä ostamaan kokoa 38 koska ne ei mene reidestä ylös, niissä on kuitenkin sitten ongelmana se että vyötörä jää niin väljäksi.

Ja kyllä, ennenkuin kukaan tulee sanomaan yhtään mitään, olen lihaksikas ja juuri tällä hetkellä massaan. Paino nousee ja turvottaa, läskiä ei näytä kuitenkaan kertyvän. Kunnes kiristelyn aika koittaa, pudotan painoa jonkin verran, kunhan alkaa näyttämään hyvälle.

ja miten mitattu?

Mikä on vyötärönympärys?

t. 40 / 171 cm.

Kävin Inbody mittauksessa puoli vuotta sitten, silloin rasvaprossa oli 21. En kylläkään seuraa sitä, mittarini on peili. Enkä aio käydä vastaisuudessa minkäänlaisessa mittauksessa.

Vyötärönympärys on n. 73cm.

Miksi nämä lukemat kiinnostaa jos aan kysyä?

varmaan just mallissa on ero.. mulla on rasva noin 22 %, vyötärö 70 cm, olen itse 171 cm, mutta käytän vaatteita kokoa 40 (rinta 97-lantio 102 ja reisissä kokoa)..eli ei aina urheilullisuudesta koko kerro (mulla 40 sulla 36)

Vierailija
48/55 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus 160 cm, paino 59.4, harrastan salia ja teen keskiraskailla en aivan lyhyintä vaan sellaista 8 sarjaa. Minulle menee 36 mekot, jos rinnassa ja yläselässä tilaa- usein ei ole mutta jos otan 38 niin ovat selästä liian pitkiä ja vyötärölle jää tyhjää. Housut ovat 36 tai 38 riippuen mallista. Yleensä niin että vyöötärölle jää tyhjää ja joutuu kurppaamaan vyöllä.Vyötäröni on 73,5cm, lantio 93 ja rinta rintojen korkeimmasta kohdasta 94. Hartiat ja yläselkä tosi leveät, 36 paidat eivät mahdu hartioista, ei myöskään henkkamaukan 38. Farkut jotka ovat sopivat vyötäröltä, puristavat yleensä reisistä, ja perseestä.

Ja kyllä läskiä on vielä, rasvaprosentti on 25 ja jotain päälle.

Vierailija
49/55 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin iso vyötärönymärys, että ei voi mennä normaaleihin 34-36 vaatteisiin!

Ehkä juuri johonkin Marimekon tai Cittarin/Prisman vaatteisiin. Eiköhän noissa mittataulukoissa ole tuollainen vy jotakin 40-42 kokoa.

Itse olen 167/59, todella lihaksikas, mutta painossani on selvästi läskiäkin kyllä, olisko rasvat jotn 25. Vyötärö 65 cm, vaatteet 36.

noin pienellä painolla noin isot rasvat (oletko mittuuttanut) ja silti lihaksikas? En ymmärrä...ymmärtäisin, jos painaisit noilla rasvoilla vaikka 10 kg enemmän sut todella lihaksikkaaksi.

Vierailija
50/55 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, kun ne taulukot kertoo taas kaiken...

taulukoita ja koon 38 vyötärönymärys oli niissä 72 cm ja koon 40 76, eli ei kyllä mihinkään 34 mene. Joka oli 64 cm.

Jos mä pukeudun 38 vaatteisiin, hukun niihin. Enpä ole ikinä ajatellut vyötärömitan oleellisuutta vaatevalinnoissa, ennemminhän esim paitojen valintaan vaikuttaa rintojen koko, paidan pituus ja leveys eli mahan koko. Mulla on pienet rinnat ja litteä maha.

t. se 70cm ja 34-36-kokoinen

sen, että jos vaatteen vyötärönymärys on tehty sopimaan 64 senttiselle vyötärölle niin 73 senttinen vyötärö ei siihen mene, jollei ole joustavaa materiaalia tai hyvin väljä malli.

Tietysti jos pukeutuu pelkkiin trikootunikoihin niin mahtuu niihin 34 kokoisiin isompikin mamma.

sen pystyy tursuttamaan pienempiin vaatteisiin.

Vierailija
51/55 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut olevani kokojen 36 ja 38 välimaastoa nykyään..

Vierailija
52/55 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 160 cm / 55 kg ja käytän vaatekokoa 34-36. 38 on jo liian suuri. Alaosa on yleensä 36, mutta yläosassa 34 menee hyvin eikä näytä miltään makkarankuorelta.

Vyötäröni tosin on 60 cm. Taidan olla aika alapainotteinen.

Vierailija
53/55 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vatteeni vilasta, vero modasta, hennesiltä, seppälästä, lindeksiltä, ellokselta, onlysta yms, onpa jännä että niissä kaikissa on sitten se normaalia suurempi mitoutus.

Sekin on jännä että aina kun ostan vaatteita, ne on väljiä vyötäröstä ja reisitä tiukahkot.

minkä merkkiset farkut ovat hyvät vai oletko koskaan löytänyt sopivia (mulla on reisi nyt 58 cm...laihdutan ehkä 57 cm saattaa kaveta)

se 171 cm

Vierailija
54/55 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vatteeni vilasta, vero modasta, hennesiltä, seppälästä, lindeksiltä, ellokselta, onlysta yms, onpa jännä että niissä kaikissa on sitten se normaalia suurempi mitoutus.

Sekin on jännä että aina kun ostan vaatteita, ne on väljiä vyötäröstä ja reisitä tiukahkot.

minkä merkkiset farkut ovat hyvät vai oletko koskaan löytänyt sopivia (mulla on reisi nyt 58 cm...laihdutan ehkä 57 cm saattaa kaveta)

se 171 cm

Pakko oikeastaan ostaa vaan todella venyviä farkkuja. Viimeisimmät löysin Onlysta, otin kokoa M ja ne ei pysy päällä ilman vyötä mutta reisistä tiukat. Mulla on reiden paksuin kohta myös 58 eikä se siitä varmaan ihmeitä tule pienenemään vaikka laihtuisin.

Seppälästä löysin ihan perusmallin farkut jotka istuu tosi hyvin, reisissä on tilaa ja vyötärö just hyvä. Siitä on tosin jo aikaa.

Moni tuttava jotka myös treenaa ja sen näkeekin kropasta, valittaa ihan samaa. Meillä kulkee sana jos joku löytää kivoja farkkuja jostain :) Harva tosin enää mitään perusfarkkuja voi edes pitää, vartalomalli on niin erilainen mihin ne on ajateltu.

Vierailija
55/55 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 171 cm

Pakko oikeastaan ostaa vaan todella venyviä farkkuja. Viimeisimmät löysin Onlysta, otin kokoa M ja ne ei pysy päällä ilman vyötä mutta reisistä tiukat.

Harva tosin enää mitään perusfarkkuja voi edes pitää, vartalomalli on niin erilainen mihin ne on ajateltu.

ja yleensäkin vaatteiden vyötäröt ovat ISOJA (jopa lasten vaatteissa, meidän lapset kun ovat kapeavyötäröisiä jo luonnostaan..)

171 cm/koko 40