Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on nykykäytäntö alkoholin suhteen. paluumuuttaja

Vierailija
11.03.2012 |

kysyy.

Käykö normaalit ihmiset yleensä kerran viikossa baarissa. Entä jos on lapsia.

Miten työporukan kanssa. jääkö ulkopuolelle jos ei käy juopottelemassa työkavereiden kanssa. Kuinka usein käyvät.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolkuttomaan humalaan että saa hyväksynnän. Pitäkö mokailla kännissä että saa "hyvän jätkän" maineen.

kysyn näitä ihan tosissani, ei ole provo. Haluan sulautua mahd hyvin uuteen työporukkaan

Vierailija
2/4 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolkuttomaan humalaan että saa hyväksynnän. Pitäkö mokailla kännissä että saa "hyvän jätkän" maineen. kysyn näitä ihan tosissani, ei ole provo. Haluan sulautua mahd hyvin uuteen työporukkaan

sen sijaan että mielistelee ja toimii niinkuin muut haluavat (tai oletat heidän haluavan) sinun toimivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali ihminen, en käy baarissa kuin pari-kolme kertaa vuodessa, nekin kyllä työkavereiden kanssa. Löytyy perheestä myös kaksi lasta, eivät sinällään estä minua baareissa käymästä, mutta eipä vaan huvita.

Vierailija
4/4 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon työpaikasta ja alasta. Itse en käy baarissa oikeastaan koskaan, enkä ole tuntenut itseäni kummajaiseksi. Työpaikan pippaloissa käyn jokusen kerran vuodessa, joissa juon yleensä kohtuudella: Joskus pari, joskus enemmän, mutta hirveä känniä en koskaan. Toisissa työpaikoissa täysi juomattomuus tuskin herättäisi mitään mielenkiintoa, itse olen sen verran "perinteisellä" alalla, että sitä joutuisi vielä selittelemään, mutta tuskin se mikään ongelma olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä