Mitä sitten, jos lakkaa rakastamasta?
Mun olis pitänyt vielä jäädä nukkumaan, mutta en voinut, kun tää kysymys alkoi pyöriä mielessä. Tai oikeastaan kaksi: olenko lakannut rakastamasta miestäni ja jos olen, mitä sitten pitäisi tehdä?
Kommentit (22)
tuntuu, että meillä saattaa olla aika samanlaiset miehet.
Mä en tiedä, arvostaako mieheni olemassaoloani tai äitiyttäni - tässähän se ongelma on. Minusta se, että hän ei ole vaihtanut toiseen, ei ole tästä tae. Miehelläni ei ole ollut elämässään paljon naissuhteita, en usko, että hän lähtisi etsimään parempaa jostain muualta. Hän ei oikein käy missään, on yrittäjä ja tekee kotoa töitä.
Mies ja vauva ovat heräilemässä, joten mun täytyy aloittaa aamupalan laittaminen. Kiitos kaikille!
Ap
Auttaisiko jos sä pyydät ihan suoraan että tekisitkö tämän? Kuten nyt: Tekisitkö sinä rakas aamupalan? Miksi sinä teet ja teet ja kiukuttelet jos teet kaikkea?
Me on oltu yhdessä 13 vuotta ja nytkin mies on yläkerrassa lapsien kanssa ja istun tässä koneella ja juon kahvia.
Välillä olen pyytänyt että laitatko pyykkikoneen vai tiskikoneen. En tee kaikkea. Ihan sillä että helposti sitä alkaa suorittamaan ja pyörittää kaiken.
Voi olla ettei mies tahdo enempää seksiä, se tyydyttää hänet jonka saa.
Hän ei tahdo sinua raskaus/imetysajalla häiritä vonkaamisella joka sinänsä on jo ihana piirre koska itse joudun paljon torjumaan miestä ja se on kurjaa.
Oletko sanonut miehelle että sinusta olisi ihanaa lähteä sinne ja tonne?
Sinä pidät siitä että voisit köllöttää sohvalla ja mies toisi sinulle kupin teetä?
Että sinusta tuntuu ihanalle jos saisit yllätyksenä kukkasen joskus?
Takana voi olla aina miehellä onneton lapsuus, ei ole ohjattu ja kerrottu. Lapsi kasvaa aikuiseksi curlingilla ja kovalla kurilla mutta millaiseksi?
Miten ottaa huomioon muita?
Onko oppinut ettei itsekään saa?
Keittiöpsykologia on helppo matkia kun voi heittää kaikkea mutta kertokaa rakkaudestanne (älä suutu jos sinä kerrot rakastavasi ensin ja mies siihen vastaa). Voit pyytää että hän kertoo sinulle, mutta tuo voi olla miehelle sokeapiste.
Suunnitelkaa yhteistä tulevaisuutta ja haaveilkaa!
Kysele mitä mies toivoo ja tahtoo.
Kerro millaista seksiä tahdot ja tee aloitteita: odota sängyssä jossain pupu-asussa ja lapset on hoidossa ystävälläsi yms.
Jos suhteen hyvyys perustuu niin fundamentaalisti sellaisille asioille kuten naisten päivän kakun leipomiselle.