Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin. Avauduin tänne aikaisemmin meistä tehdystä ls-ilmosta.

Vierailija
11.03.2012 |

Eilen kävivät, olivat 25 minuuttia. Olin henkisesti valmistautunut vähintään kahden tunnin kuulusteluun meidän kotioloista. HUOLTA EI OLE.

Lupasivat vielä lähettää sen päätöksen postissa. Voinko sen kanssa suoraan mennä tekemään rikosilmoutuksen??

T. PPH, josta tehtiin ls-ilmo!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onko lapsiin paneudettu niin näkyy kyllä lapsen kotioloista. Karjuminen ja Eerika on aivan eri juttu. Ei ollut muuten Eeerikan koti ok. Pieni koti ja sekaista. Meillä on sossut käynyt ja kyllä ne huomasi heti että lapsiimme on panostettu. Kerroin vielä että riitaa ollut naapurin kanssa. Eipä tarvinnut enempää sanoa.

Vierailija
22/30 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä käynti pitäisi toteuttaa ratsiatyyppisesti, eli yllättäen ja ilmoittamatta.

Ihanko ilman kotietsintälupaa ajattelit?

Mulla ei ole mitään salattavaa, voin viranomaisen (joita sosiaalityöntekijätkin ovat) päästää kotiini koska tahansa tarkastamaan, jos ovat huolissaan kotioloista. Teretulemast, mutta pullaa ei välttämättä ole ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäynä takaisin paras pila

Vierailija
24/30 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuun perään. Nyt sitä on joku osoittanut ja johan on kostonhimo pullollaan.

Koittakaa nyt päättää, mikä on oikea toimintatapa: a) ottaa (mahdollisesti tarpeettomasti yhteys viranomaisiin kun on huolissaan b) olla puuttumatta ja siten mahdollisesti vaarantaa jopa lapsen henki.

Kummasta lienee enemmän/vähemmän haittaa?

No kyllä tää ihan naurettavaksi menee jos huutamisen takia ruvetaan ilmoituksia vääntämään. Ihan sairasta! Ei ne lapset siitä huutamisesta ole rikki! Minä ainakin huudan MUTTA me myös selvitämme tilanteen heti kun tilanne sen sallii. Älkää nyt oikeasti verratko Eerikaa tällaiseen caseen, jooko! Juuri näiden turhanpäivästen ilmoitusten takia todella lastensuojelua kaipaavat jäävät vaille tukea.

Vierailija
25/30 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerikan kohdalla lapsesta oli useampi taho tehnyt ls-ilmoituksen ja lapsessa oli selkeästi pahoinpitelyn merkkejä,hän itse myös sanoi niistä, joten kyse ei ole siitä, etteikö ilmoituksia olisi tehty vaan siitä, ettei sossu puuttunut mihinkään. Olihan hänen sukulaisensa alalla töissä !! olisko ollut jotain merkitystä??

Miksi aikuiset ihmiset ei voi mennä suoraan kysymään, että miksi huudetaan tms. sen sijaan että tehtaillaan lastens. ilmoituksia olettamusten perusteella tai sen perusteella, että kuuluu huutoa.

Mikä huudon määrä on sitten se, että ilmoitus tehdään tai ei tehdä?

Ja mitä tulee rikosilmoitukseen: sen voi tehdä nimikkeillä kunnian loukkas ja perätön ilmianto etenkin jos siitä on ollut haittaa tai vahinkoa. On eri asia ottaako poliisi sen tutkintaan ja eri asia ottaako syyttäjä sitä käsittelyyn.

vastuun perään. Nyt sitä on joku osoittanut ja johan on kostonhimo pullollaan.

Koittakaa nyt päättää, mikä on oikea toimintatapa: a) ottaa (mahdollisesti tarpeettomasti yhteys viranomaisiin kun on huolissaan b) olla puuttumatta ja siten mahdollisesti vaarantaa jopa lapsen henki.

Kummasta lienee enemmän/vähemmän haittaa?

No kyllä tää ihan naurettavaksi menee jos huutamisen takia ruvetaan ilmoituksia vääntämään. Ihan sairasta! Ei ne lapset siitä huutamisesta ole rikki! Minä ainakin huudan MUTTA me myös selvitämme tilanteen heti kun tilanne sen sallii. Älkää nyt oikeasti verratko Eerikaa tällaiseen caseen, jooko! Juuri näiden turhanpäivästen ilmoitusten takia todella lastensuojelua kaipaavat jäävät vaille tukea.

Vierailija
26/30 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerikan kohdalla lapsesta oli useampi taho tehnyt ls-ilmoituksen ja lapsessa oli selkeästi pahoinpitelyn merkkejä,hän itse myös sanoi niistä, joten kyse ei ole siitä, etteikö ilmoituksia olisi tehty vaan siitä, ettei sossu puuttunut mihinkään. Olihan hänen sukulaisensa alalla töissä !! olisko ollut jotain merkitystä??

Miksi aikuiset ihmiset ei voi mennä suoraan kysymään, että miksi huudetaan tms. sen sijaan että tehtaillaan lastens. ilmoituksia olettamusten perusteella tai sen perusteella, että kuuluu huutoa.

Mikä huudon määrä on sitten se, että ilmoitus tehdään tai ei tehdä?

Kerrankin joku kirjoittaa asiaa!

ps. itse veikkaan, että Eerikan suku on ollut sosiaalityöntekijöiden päätöksiin vaikuttamassa, mutta siitä saamme varmaankin tiedon jahka virkavalta on aineistosta ja kuulusteluista johtopäätöksensä vetänyt.

Vierailija
27/30 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taistellut uhmikseni kanssa viimeiset pari kk ihan kaikesta.

60-luvulla rakennettu talo.

Ja tosiasiassa EN edes osaa huutaa.. Mut ei se mitään. Naapurin katkera vanhapiika saa kyllä selville, että tiedän, ETTÄ SE OLI HÄN: muita mahdollisuuksia ei yksinkertaisesti ole..

-ap

Vierailija
29/30 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli naapurisi hän haluaa vain riidellä. Älä provosoidu ja provosoidaan. Koska kyseessä oli yksi ainoa ilmoitus ei poliisi todennäköisesti teemitään. Korkeintaa leimaa sinutkin häiriköksi.

Vierailija
30/30 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan periaatteellisista syistä.

Tää lastensuojeluilmiotusasia on niiin karannut käsistä tässä maassa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan