Vittuilen kaikki pakkotuttavuudet pois elämäni ja valioyksilöt jäävät jäljelle.
Karsiutuu tyhjänpäiväinen ja joutava tuttavallisuus pois kun on tekemisissä vain sellaisten ihmisten kanssa,jotka seurani ansaitsevat ja joilla on minulle jotain annettavaa.
Loiseläjät ja pakkotuttavuudet saa tehokkaalla vittuilulla karsittua ja vain valioyksilöt jäävät.
Kommentit (15)
en saanut yhtään sossua puhelimeen ja lopulta kaupunginkeskus yhdisti puheluni sosiaalineuvontaan, jossa akka alkoi huutaa mulle "sun kanssasi on tosi ärsyttävä keskustella, koska puhut päälle ja keskeytät koko ajan"
Leenat tuli tehtyä eilen.
voi ne miellyttävätkin ihmiset häipyä vittumaisen ämmän elämästä, ellei sitten seurasi ole TODELLA laadukasta ja haluttua, mitä epäilen.
En ennenkuin tervehdittävä yksilö jollain tapaa osoittaa olevansa tervehtimiseni arvoinen.
tyhjänpäiväisyyksille.
Ja maailmassa riittää ihmisiä, kun yksi häipyy, tulee kaksi tilalle.
Näin se menee, olen huomannut.
Jotenkin toi on niin lutuista että kuvittelet sulla olevan jotain merkitystä noille ihmisille joista kirjoitat ja että he haluaisivat sut pitää elämässään edes moikkaustuttuna.
veikkaan että tolla ihmistuntemiuksella ja logiikalla sulla ystäviä tälläkin hetkellä 0 ja promilleja noin 2 :DDD
en tarvitse ketään elämääni, mutta aikaani tuhlaan vain niihin ketkä ovat sen arvoisia, muuten aikani on liian kallista sosiaalisiin suhteisiin tuhlattavaksi.
Ketään en tartte, kaiken voi ostaa.
seuraani vain harvoin ja valituille yksilöille.
Jotenkin toi on niin lutuista että kuvittelet sulla olevan jotain merkitystä noille ihmisille joista kirjoitat ja että he haluaisivat sut pitää elämässään edes moikkaustuttuna.
en ainakaan itse voisi kuvitella koskaan haluavani elämääni jotain vittuilevaa, epävakaata läskiä sossupummia.
en ainakaan itse voisi kuvitella koskaan haluavani elämääni jotain vittuilevaa, epävakaata läskiä sossupummia.
Ne, ketkä mua kiinnostaa on ihan eri tyyppejä. Ehkä sossunpummeja, ehkä huoria, ehkä mt-eläkeläisiä, ehkä muuten hulluja, mutta niillä kaikilla on jotain enemmän mitä sinulla ja kaltaisillasi.
Sinua tai kaltaisiasi en tule tarvitsemaan enkä elämääni kaipaamaan.
keskiluokkainen ja ennalta-arvattava, ei ikinä.
täällä riehumassa :D
no ei muuta kun ride on! On kait tää parempaa ajanvietettä kuin tuolla ulkona kylmässä haahuilu tai baarissa.
riehunu. Nyt vaan täällä tasottelen pahimpia höyryjä että uni tulee ennen aamuyötä.
Huomenna taas kiireinen eläkepäivä. Eläkeläinen ei lepää edes sunnuntaina.
vastaavia. Tänään vois taas vähän häiriköidä, just kun ne luulee että saavat koko yövuoron rauhassa netissä surffata ni soitan maratonpuhelun.
yleensa jatan rauhaan ainakin ne, jotka ovat osoittaneet, etteivat halua seuraani, esim. paenneet minua ja ahdistuneet minut nahdessaan. en siis tuppaudu mielellani ja siksi olen joskus jattanyt tervehtimatta. ei ole ollut tarkoitus olla tyly tai epakohtelias.