Lue keskustelun säännöt.
Luonnonkumilla jatketut kermat Valion kannattavinta liiketoimintaa
10.03.2012 |
Mielenkiintoista, että kermaan pitää lisätä luonnonkumia, jopa luomukermaan.
Kommentit (4)
joka on peräisin jostain levästä tietääkseni
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eli tasapaksuna pysyvää kermaa tai vastaavaa valmistetta.Ihmiset helposti ajattelevat että kerma on pilalla jos siinä on kökköjä(mitä aidossa kermassa on)
Valiohan joutui joskus vetämään noita kermoja pois kun niissä oli sitä myrkkyä.
guarkumi on syötävä kasvipohjainen luonnontuote, jota lisätään elintarvikkeisiin sakeuttamistarkoituksessa...