G: Erikoisin pizza mitä olet syönyt?
Itse otin tänään Denniksestä ihan listalta sellaisen jossa on broileria, katkarapuja, avokadoa, persikkaa ja sinihomejuustoa.
No, kyllähän tätä syö ja tykkään noista kaikista täytteistä mutta melkoinen yhdistelmä!
Kommentit (38)
tilaan usein kana, banaani, aura-pizzan, jotkut on sitä kummastellu :)
yks parhaimmista pizzoista, minkä oon ikinä syöny: kana, päärynä, tuore mansikka ja joku chevre-tyyppinen juusto(+ ehkä viel joku täyte). tämä siis listalta :) oli törkeen hyvää!
Joskus Ylläksellä tuli tilattua. En muista, mitä muita täytteitä pizzassa oli, mutta pirun suolainen oli (eli siis täydellinen morgen efter -pizza...)
paras oli Malesian pienellä saarella syömäni kasvispizza. En edes muista mit käikkea siinä oli, mut munakoisoa ainakin.
En ole kasvissyöjä, mut pitzzani yleensä tilaan kasvisversiona paljon parempia.
Calzone -tyyppistä pizzaa en ole tilannut kuin kerran; kun leikkasin pohjaa auki, hulvahti täyte raakoine kananmunineen lautaselle kuin mahalaukun sisällys patologin pöydälle... Yäk.
lisäksi smetanaa ja mätiä. Rakastan noita kaikkia, mutta smetana ja mäti siinä pizzan päällä ei oikein toiminut.
ja kanaa. Oli siinä jotain muitakin täytteitä, mutta en enää muista mitä. Oli muuten tosi hyvää pitsaa!
mutta huomatkaa olin nirso ja teini,
toisessa oli sardiineja, ja ne takertui mun kurkkuun, toinen pitsa, Italiassa, siinä oli vain oliivia ja tomaattia, vaikka toisin koetin tilata :D
koko lista. sata pitsaa listalla vai miten mainostavat :)
valitettavasti en asu enää tampereella, joten harvoin tulee käytyä. mustamakkarapitsa puolukkahillolla odottaa vielä ottajaansa.
kauttaaltaan kuoren peitossa. Vähän niinkuin meikäläinen liha- tai kalakukko, mutta pizzan nimellä se oli listassa.
se ei osannut kuvitellakaan, että muita täytteitä vois pitsaan laittaa. Hyvällä halulla söin sitäkin, vaikka se mielenkiintoista olikin.. Nyt aikuisena ja matkustelevana olen huomannut, että aika yleinen pitsantäyte italiassa.
pitsalla ja tilasin semmosen jossa oli normitäytteiden ohella kananmunaa täytteenä. Vitsailin kavereille siinä pitsoja odotellessa, että onkohan se kananmuna rikottu vaan siihen pitsan päälle, ajattelin tietty olevan keitetty muna pilkottuna. Ja ei jumankauta, siinä pitsassa oli päälle rikottu kananmuna, joka oli sitten hyytynyt uunissa! Ja ei ollut hyvää.
ne oli kyllä ihan hyviä:)
Pizzapohjan päälle hernaria tölkistä ja juustoraastetta päälle.
Home made. Älkää kysykö miksi.
banaani-kreemi-pizza ja persikkapizza. Eivät kyllä oikein uponneet nuo makeat versiot, tykkään enemmän vähän perinteisemmistä...
Kaikenhan voi aina peittaa smetanalla ja juustoraasteella. Jopa sen kotoisan hernekeiton.
se ei osannut kuvitellakaan, että muita täytteitä vois pitsaan laittaa. Hyvällä halulla söin sitäkin, vaikka se mielenkiintoista olikin.. Nyt aikuisena ja matkustelevana olen huomannut, että aika yleinen pitsantäyte italiassa.
mutta en ole törmännyt meidän lomareissuilla, joten missäpäin tämä on tavallista?
mutta en ole törmännyt meidän lomareissuilla, joten missäpäin tämä on tavallista?
Teen anjovispizzoja toisinaan itselleni muiden pizzojen ohessa, kun muut eivät anjovista suuhunsa laita. Seuraksi oliiveja ja valmiin pizzan päälle valkosipulia oliiviöljyssä.
mutta en ole törmännyt meidän lomareissuilla, joten missäpäin tämä on tavallista?Teen anjovispizzoja toisinaan itselleni muiden pizzojen ohessa, kun muut eivät anjovista suuhunsa laita. Seuraksi oliiveja ja valmiin pizzan päälle valkosipulia oliiviöljyssä.
Ahvenanmaalla kana, oliivi, banaani....