Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Erikoisin pizza mitä olet syönyt?

Vierailija
10.03.2012 |

Itse otin tänään Denniksestä ihan listalta sellaisen jossa on broileria, katkarapuja, avokadoa, persikkaa ja sinihomejuustoa.

No, kyllähän tätä syö ja tykkään noista kaikista täytteistä mutta melkoinen yhdistelmä!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset halus tehdä pitsaa...

Tekivät joo, tällaisen sain:

pohjan päällä oli metukkaa, possuleikkelettä, tomaattia, juustoa sekä lakritsaa...

Jeps :D

Vierailija
2/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Italiassa kait on ihan yleinen. Ei ollut vaan ennen tullut vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä halusin tehdä itse kasvispizzaa ja täytteet oli vähän hakusessa. Jostakin vissiin ihan luin, että porkkana- ja kaaliraaste on hyvää pizzassa. Kokeilin ja siitä tuli ihan kamalaa. Nykyään osaan tehdä jo hyvää kasvispizzaa, tosin ei itse tehty pizzerian pizzoja voita.

Kerran söin jossakin kämyisessä ruokapaikassa pizzaa, jossa oli hillosipuleita. Oli aivan kamalan makuista.

Vierailija
4/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä halusin tehdä itse kasvispizzaa ja täytteet oli vähän hakusessa. Jostakin vissiin ihan luin, että porkkana- ja kaaliraaste on hyvää pizzassa. Kokeilin ja siitä tuli ihan kamalaa. Nykyään osaan tehdä jo hyvää kasvispizzaa, tosin ei itse tehty pizzerian pizzoja voita.

Kerran söin jossakin kämyisessä ruokapaikassa pizzaa, jossa oli hillosipuleita. Oli aivan kamalan makuista.

mä laitan porkkanaraastetta aina kasvispizzaan ja on kyllä ollut suosittua:D

Vierailija
5/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytteet:tulinen bbq-kastike,kananmuna,pekoni,persikka

OKS

Vierailija
6/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää oli. Soitin ja sain uudet oikeanlaiset.

Vierailija
8/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa oli täytteenä vain tomaattikastike,ohuita kesäkurpitsaviipaleita ja juustoa. Pohja oli täydellinen, ohut. Erään italialaisen ystävän pizzaillan yksi pizza, muitakin tarjoiltiin siis.

Vierailija
9/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ravintola Olorosa tms, jossa ajoittain pizzabuffet.

Käytiin ekan ja vikan kerran, kun tarjolla oli mm. nakki-anjovis-pizza.

Ei varmaan edes tarvi kuvailla makua.

Vierailija
10/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä pitsassa taas oli kastikkeena suklaata ja täytteenä vaahtokarkkia. Ihan normi pitsapohja oli :)

Vierailija
11/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, itse en tosin sitä ole maistanut, enkä taatusti tilaisi. Mieheni tuon kertoi, oli sitä syönyt Kuopiossa. Tää oli ollut siellä ihan listalla, jollain 1990-luvulta ;( ;(

Vierailija
12/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ravintola Olorosa tms, jossa ajoittain pizzabuffet.

Käytiin ekan ja vikan kerran, kun tarjolla oli mm. nakki-anjovis-pizza.

Ei varmaan edes tarvi kuvailla makua.

Vierailija
13/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkkilainen laittoi rintakarva, silmäripsi, valkosibula ja valkoinen majoneesi päälle vai olikohan spermaa. Jäi syömättä.

Vierailija
14/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa oli täytteenä vain tomaattikastike,ohuita kesäkurpitsaviipaleita ja juustoa. Pohja oli täydellinen, ohut. Erään italialaisen ystävän pizzaillan yksi pizza, muitakin tarjoiltiin siis.

Mun lapsi on nirso, ja tilas viime kesänä Italiassa pitsan, jossa oli vain tomaattia, sipulia ja juustoa. Rakastui siihen, ja kun maistoin sitä, totesin se myös hyväksi. Sipulia siellä ainakin osataan käyttää!

Vierailija
15/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aikoinaan "kiinalainen ravintola" jonka kasvispizzan täytteenä oli herne-maissi-paprikaa.

Vierailija
16/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että vähäinen määrä porkkanaraastetta voisi mennä muiden täytteiden ohessa, mut kaali ja porkkana yhdessä muistuttaa lähinnä enemmän suolaisen piirakan kuin pizzan täytteitä. Samoin kaikki papu-, parsakaali- purjosipuliviritelmät joidenkin ruokapaikkojen pizzoissa epäilyttää, mutta on kuitenkin ihan syötäviä.

Vierailija
17/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitsalla ja tilasin semmosen jossa oli normitäytteiden ohella kananmunaa täytteenä. Vitsailin kavereille siinä pitsoja odotellessa, että onkohan se kananmuna rikottu vaan siihen pitsan päälle, ajattelin tietty olevan keitetty muna pilkottuna. Ja ei jumankauta, siinä pitsassa oli päälle rikottu kananmuna, joka oli sitten hyytynyt uunissa! Ja ei ollut hyvää.

Vierailija
18/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raakana laitettuna vai etukäteen paistettua?

Vierailija
19/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitsalla ja tilasin semmosen jossa oli normitäytteiden ohella kananmunaa täytteenä. Vitsailin kavereille siinä pitsoja odotellessa, että onkohan se kananmuna rikottu vaan siihen pitsan päälle, ajattelin tietty olevan keitetty muna pilkottuna. Ja ei jumankauta, siinä pitsassa oli päälle rikottu kananmuna, joka oli sitten hyytynyt uunissa! Ja ei ollut hyvää.

Vierailija
20/38 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän