Kierto 29 vrk,neuvokaa milloin panostaa yritykseen!
Voimme nähda mieheni kanssa vain pari kertaa ensi viikolla, joten nyt pitäisi päättää minä päivinä tapaamme.
Menkat alkoi 1.3 ja seuraavat menkat odotettavissa suunnilleen 29.3.
Eli milloin kannattaisi tavata, jotta meillä olisi suurimmat mahdollisuudet lapseen?
Kommentit (11)
Voimme nähda mieheni kanssa vain pari kertaa ensi viikolla, joten nyt pitäisi päättää minä päivinä tapaamme.
Eli milloin kannattaisi tavata, jotta meillä olisi suurimmat mahdollisuudet lapseen?
Älä nyt vaan sano, että et tiedä milloin se on.
Jos näin on niin ehkä ei kannata noita geenejä hirveesti jakaa.
LOL
pysty testaamaan ovulaatiota, kun olen töissä!
Eikö se kannattaisi testata kaksi kertaa päivässä, jotta näkyisi parhaiten?
Luotan vain siitä kertoviin merkkeihin. Minulla on yleensä parina päivänä juoksevaa vetistä limaa, ja olen päätellyt, että ovulaatio olisi liman viimeisenä päivänä.
En ole halunnut ottaa ovistestejä vielä säännölliseen käyttöön, jottei yrittämiseen tule stressiä.
Ap
mulla ne päivät oli kp 6 ja kp 25 ;)
molemmista tuli vaavit
Aika tasan 14 vrk kuukautisten alusta. Eli kuukautisten alusta 16., 18. ja 20. päivä jörnimistä. Näin meidän lapset on tullu kerta yrityksellä.
*Reps* Porvoosta päivää
tää mikään provo ole.
Ollaan yritetty (tai oltu ilman ehkäisyä) jo 6 kk, mutta yrityskertoja on olosuhteiden pakosta ollut vähän, ja ajoitustakaan ei ole sen kummemmin katsottu. Takana yksi keskenmeno rv. 5, ja esikoista yritetään, joten vauva olisi hyvin toivottu.
Ap
Mulla ainakin tulee ovuloitaessa selkeä limaklöntti Aika tasan 14 vrk kuukautisten alusta. Eli kuukautisten alusta 16., 18. ja 20. päivä jörnimistä. Näin meidän lapset on tullu kerta yrityksellä.
en ymmärrä. Miten seksiä vasta kiertopäivinä 16.-20.? Eikö se ole silloin jo myöhäistä?
mahdollisuudet siis parhaat, jos tapaan mieheni kp 13 ja kp 15? Laskurit antaa ovulaatioajaksi 16.3.
Ap
vastaus on että yritykseen on panostettava jatkuvasti.
mahdollisuudet siis parhaat, jos tapaan mieheni kp 13 ja kp 15? Laskurit antaa ovulaatioajaksi 16.3.
Ap
Itse ehkä yrittäisin kp14 ja kp16 jos siis vaan pari kertaa mahdollista.
Älä nyt vaan sano, että et tiedä milloin se on.
Jos näin on niin ehkä ei kannata noita geenejä hirveesti jakaa.
LOL