Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko huomannut, että toi Dr. Phil nostaa itsensä lähes jumalan asemaan.

Vierailija
16.11.2005 |

Onhan sillä hyviäkin pointteja, mutta moni asia siinä vituttaa kuitenkin. Luulee hallitsevansa kaikki elämän osa-alueet - esim. nyt ton painonhallintajutun, vaikka ite on läski. Teilaa aina muiden mielipiteet, tosi jyrkkiä kannanottoja. Lisäksi ottaa päähän sen " pelastaja-asenne" , eli maksaa joillekin ihmisille henk.koht. terapioita, vie niitä matkalle tai jäljittää kadonneen isän Saksasta.. rahalla saa ja hevosella pääsee. Vituttaa vain tollainen " minä osaan ja tiedän kaiken" -asenne.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten pohdittiin, josko pitää vai adoptoida. No sitten se Dr Phil laittoi sen viimeisillään raskaana olevan tytön hoitamaan jotain " vauvasimulaattoria" . Että sitten näkisi teini, mitä se vauva-arki on, ja päättäisi sen perusteella. Vähänkö vastuutonta laittaa viimeisillään oleva tuollaiseen stressiin, ja valvottaa öitä. Lisäksi raskaana vauva-arki vielä aika paljon hevimpää.

Aivan daiju! Terapeutiksi varmaan valmistunut joltain kirjekurssilta.

Vierailija
2/22 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen sitä, kun se joskus arvostelee vieraita jotka luulee tietävänsä kaiken, mutta kuitenkin on itse sellainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se heijastuu usein sen miesten ja naisten välisiä suhteita koskevissa jutuissa. Dr. Philin psykologia ei ole sovellettavissa muualle maailmaan, tuskin edes amerikkoihin...

Vierailija
4/22 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorten seksin harrastamisesta ja juomisesta...koko yleisö jakkupuvuissaan päitä pyörittelemässä! mitähän ne itse on tehnyt nuorena? varmaan pidättäytyneet avioliittoon saakka...joopa joo. ;D

ja ihanku aikuiset ei jois...

Vierailija
5/22 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mikäkin jumala. Sillon meni maku siihen äijään.

Vierailija
6/22 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, pelkkä jakso oli sitä, että hänet oli kutsuttu sinne ja tänne ja tässä hän on siinä haastattelussa ja tässä toisessa haastattelussa, ja eijännittänytyhtään ja kohdeltiinkuinkuningasta, ja voi että mä oon arvostettu tässä maassa. Koko jaksossa ei ollut mitään muuta. Yleisö pistettiin taputtamaan joka lauseelle. Meinasin oksentaa, tuon pahempaa narsismia en ole nähnyt missään.

Vierailija
7/22 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teilas kaikki mahdolliset kommentit jyrkin sanankääntein todistellen kritiikin vääräksi. Vittu mikä äijä!

Eilen se ahdisteli yhtä teiniä, että sen on suunnilleen pakko antaa lapsi adoptoitavaksi..

Vierailija
8/22 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Philin mielipiteet ovat monessa asiassa yhdensuuntaiset omieni kanssa.

Pidän etenkin lastenkasvatusjaksoista ja tuosta laihdutusteemasta.

Vierailija
9/22 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vaan, maailmankuva romahti. :(

Oon pitäny Dr. Philiä (onko tuo etu- vai sukunimi, muuten?) fiksuna miehenä, jolla on tietysti amerikkalainen katsantokanta asioihin. Mutta että kannattaa Bushia.. Vaikeaa enää ottaa mitään mitä hän sanoo todesta. :(

Vierailija
10/22 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kattelee Dr. Philiä. Se on oikeesti tosi omahyvänen ja itseriittoinen ja aina muka oikeessa ja vaikka mitä paskaa mutta silti sitä harva se ilta toljottaa ja usein pillittää mukana... Säälittävää tosissaan. Isäntä aina naljailee ja syystäkin kun kattelen doktor pillua, mutta silti sitä vaan kattoo. On sillä toki joskus ihan hyviäkin ajatuksia mutta kumminkin, tommonen " fiksaan asiat viidessä minuutissa" -tyyli on kyllä ihan perseestä.

Vierailija
11/22 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, erityisesti sen tavasta tehdä ihmisille oikeasti hyviä kysymyksiä. Harvoinhan meidän itse kunkaan tulee mietittyä elämää tai tekemiämme valintoja sen syvällisemmin, ennen kuin joku kysyy oikean kysymyksen motiiveista, eli miksi teet jotakin niin kuin teet.

Dr. Philhän tutustuu niihin ihmisiin etukäteen, haastattelee jne. ja se mitä ohjelmassa näytetään on vaan pintaraapaisu yleisölle nähtäväksi.

Tyyli toki on amerikkalainen ja aika itseriittoinen, mutta mun mielestä asiat ja etenkin ne kysymykset on usein aika hyvin osuvia!

Vierailija
12/22 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuhun en ota kantaa. Jälkeenpäin nimittäin tuli jakso, jossa Dr Phil palasi Irak-ohjelmaan, ja kertoi saamistaan viesteistä, joissa häntä haukuttiin sodan kannattajaksi. Oli kyllä päinvastaistakin palautetta. Sitten hän paljasti todellisen kantansa: ei kuulemma ole kovin innostunut sodasta. Lisäksi hän näytti keskustelun tauoilla nauhoitettuja pätkiä, joissa kannusti järjestöihmisiä kertomaan avoimesti mielipiteensä. Oli nimenomaan halunnut nämä ohjelmaan kertomaan kantojaan, mutta ehkä vähän " silmänlumeeksi" esitti päinvastaisia mielipiteitä.

Vierailija:

kuin mikäkin jumala. Sillon meni maku siihen äijään.

Vierailija
13/22 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta niin vain on. Luultavasti käsittelytapa niissä on semmoinen, joka ei kiinnosta. Tuntuu, että hän puhuu asioista hyvin pintapuolisella tasolla. Dr. Phil on vähän kiinnostavampi, vaikka puhdasta bisnestä hänkin tekee.

Vierailija
14/22 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tivasi ja tivasi Octomumilta että Mitenkä aiot elättää perheesi. No, olisi vaikka lahjoittanut rahaa vuokriin sen sijaan että moralisoi.

itse itsensa elattamaan? Miksi jonkun muun pitaisi hanen vuokransa maksaa? Ai niin, unohdin etta olet suomalaineen joka on aina muitten tuen varassa. Moralisoida saa, jokainen on vastuussa omista tekemisistaan.

eikä sillä ole mitään tekemistä suomalaisuuden kanssa. Se on yleisinhimillisyyttä.

Vierailija
15/22 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisella on jo kuusi isatonta lasta ja sen lisaksi viela hoidoilla (ei halpaa) tekee kahdeksan lisaa.

Isa osti niille talon ja kun rahaa viela oli niin mammalla oli 3-4 nannya ja personal trainer.

Nyt kun rahat on tuhlattu niin itketaan ja valitetaan. Hoitoon sen pitaisi paasta.

Vierailija
16/22 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herra on niin syvällinen ja miettii ihmistä niin paljon syvällisemmin ja laajemmin kuin meistä monikaan.Joten voi olla, että ei ymmärrä eikä näe, mistä on kysymys, kieltää tai jos ne ajatukset kolahtaa itsessä sellaseen, jota ei tiedosta itsessään, niin usein torjunta astuu mukaan ja se saa aikaan reagtion, että pitää kieltää.Hän on todella asiansa osaava mies, ihanaa kuunneltavaa, vapauttavaa...itsellänikin sen jälkeen, kun itsetuntemus ja -tutkiskelu tuli "harrastuksekseni". -merja

Vierailija
17/22 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tivasi ja tivasi Octomumilta että Mitenkä aiot elättää perheesi. No, olisi vaikka lahjoittanut rahaa vuokriin sen sijaan että moralisoi.

Vierailija
18/22 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse itsensa elattamaan? Miksi jonkun muun pitaisi hanen vuokransa maksaa? Ai niin, unohdin etta olet suomalaineen joka on aina muitten tuen varassa.

Moralisoida saa, jokainen on vastuussa omista tekemisistaan.

Vierailija
19/22 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita ns.jumalahahmahmoja, koska eihän niiden elämästä muuten mitään tulisi:)

Vierailija
20/22 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä hyviäkin pointteja, mutta moni asia siinä vituttaa kuitenkin. Luulee hallitsevansa kaikki elämän osa-alueet - esim. nyt ton painonhallintajutun, vaikka ite on läski. Teilaa aina muiden mielipiteet, tosi jyrkkiä kannanottoja. Lisäksi ottaa päähän sen " pelastaja-asenne" , eli maksaa joillekin ihmisille henk.koht. terapioita, vie niitä matkalle tai jäljittää kadonneen isän Saksasta.. rahalla saa ja hevosella pääsee. Vituttaa vain tollainen " minä osaan ja tiedän kaiken" -asenne.

kun on noin monta pointtia kritiikkia.

Miksi katsot jos se ohjelma on sinusta ala-arvoinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi