Keksi viisi ihan uutta etunimeä!
Kommentit (96)
Tähkälö, Urpustiina, Pelletty (laus. pelletti), Karike, Sieny (laus. sieni)
on jo oma lapsiluku täynnä?? Mä haluan vielä Tähkälön ja Sienyn!!
Tuiliina, Pipra, Susse, Soija, Teena.
Pojalle: Mekke, Vinha, Remi, Riimu, Junki.
tarkoittaa kyllä ihan vaan huuli sanaa monikossa ei häpyhuulta!!! sori vaan...
Pojalle: Mekke, Vinha, Remi, Riimu, Junki.
Suomessa useita tämännimisiä, Ranskassa vieläpä yleinen.
Joten
Tuotto, Tappio (vrt. Voitto)
Sota, Kiista (vrt. Rauha, Taisto)
Vielä lonkalta heitän vaikka Vaarna
Siis
Tuotto
Tappio
Sota
Kiista
Vaarna
Turbiina
Käyrä (kun Kaarikin kerran löytyy)
Liru (Kustusta tuli mieleen)
Mutta osa on keksinyt nimen, joka on jo oikeasti käytössä Suomessa. Tarkistin kaikki läpi, ihan uusia oli 154 kpl ja oikeita, käytössä olevia nimiä 89 kpl.
Käyttämättömistä teidän keksimistänne minä voisin laittaa oikeasti lapselleni vaikkapa sellaisen nimen kuin Keesia, usvi, Tähkälö, Seesa, Haave, Vaarna, Siljami tai Tuiliini.
Kiitos ideoista!
Käytössä olevia nimiä olivat seuraavat: Ouli, Velo, Odo, Mila, Niia, Tindi, Keena, Erhe, Lande, Vino, Jumina, Vala, Säe, Juni, Jeko, Nuu, Noosa, Lou, Hyvikki, Uuli, Lumiaana, Sora, Voipa, Ninne, Tola, Leili, Jara, Peki, Olvia, Kanja, Sannu, Tilja, Jeppe, Hennu, Miri, Arika, Karike, Lunda, Remi, Inki, Asa, Kio, Saada, Pupu, Pepe, Toisio, Neliö, Chevy, Niitty, Yrmy, Keija, Nannu, Anike, Safio, Sere, Reiko, Alermi, Ansio, Mose, Pilja, Loka, Lumme, Viima, Nero, Yö, Akka, Tähti, Veenia, Antro, Janea, Linia, Rosinda, Kiri, Tristel, Kaaria, Sumia, Liela, Evina, Tima, Aavia, Sarina, Sohvia, Susse, Soija, Teena, Vinha ja Livian.
Käyttämättömistä teidän keksimistänne minä voisin laittaa oikeasti lapselleni vaikkapa sellaisen nimen kuin Keesia, usvi, Tähkälö, Seesa, Haave, Vaarna, Siljami tai Tuiliini.
Kiitos ideoista!
no Räntiä tuon Sumian kaveriksi.